Milí milovníci této krásné techniky,

v klubu wire-wrapping jsme si na vás upekli 4. ročník wire-wrappingové soutěže, k jejíž účasti srdečně zveme všechny členy i nečleny. Tentokrát jsme si pro vás nepřipravili klasickou tématickou soutěž, jak jste zvyklí, ale po všechna kola tohoto ročníku budeme pilovat a zdokonalovat své technické dovednosti.

Základní pravidla soutěže:

-Výrobek musí obsahovat technický parametr zadaný pro dané kolo, jinak nebude možné jej zařadit do soutěže.    
výrobek musí být vytvořen přímo pro w-w soutěž (nesmí tedy být staršího data než je den vyhlášení daného kola soutěže), může se ale účastnit i jiných soutěží. U daného výrobku si můžete dát odkaz na hlasovací blog (ale nemusíte).  
-  soutěž nově probíhá pouze v jedné, společné kategorii. 
- soutěž bude probíhat pravidelně jednou za měsíc či dva. Střídají se tematická a technická témata. Vítězové tematických kol určují další tematická kola, technická kola budou vybírána v klubu.

Pro toto kolo jsem zvolila jako téma Wire-wrappingový prsten. Jak už název napovídá, výrobkem by měl být prsten a měla by v něm být využitá technika wire-wrapping (může být i v kombinaci s dalšími technikami).

Zúčastnit se může kdokoliv, i nečlenové klubu, podmínkou je použití techniky wire-wrapping, kombinace s dalšími technikami je samozřejmě možná.

Titulní foto by serenity.

1. místo - Eva Pitrunová - Hadí klubko - 78 hlasů 
2. místo - Eire - Cik cak prsten - 73 hlasů 
3. místo - margotkab - Ametystový prstýnek roztažitelný - 45 hlasů

Gratulujeme!

smaragdový
42 (11%)
Bague rosée
11 (3%)
Prsten s citrínem
16 (4%)
Hadí klubko - prstýnek s jadeitem
78 (21%)
Ametystový prstýnek roztažitelný
45 (12%)
Prsteň
21 (6%)
Oko
38 (11%)
Prstýnek s hessonitem
40 (11%)
Old love: Cik cak prsten - Ag 925/1000
73 (20%)
Hraběnka z Tyrku
2 (1%)
Celkem hlasujících: 136