Zdravíčko, 

zdravím všechny, kteří zavítají na tenhle blog. Už tady spolu s mužem a s vámi koexistujeme třetím rokem a až dnes mě napadlo začít psát blog. Do dnes jsem ani nevěděla, že na fleru nějaký blog je. No člověk se pořád učí.:)

Rozhodla jsem se, že vám trochu ukážu, jak žijeme, kde žijeme a proč.. s mnohými z vás už se tak trochu známe, a je na čase, abyste k nám trochu víc nakoukli. Snad se vám u nás bude líbit. ;)

Pro začátek sdílím pár fotek.

Na první je náš domeček - fotka je starší, tehdy jsme opravovali střechu a hooodně doufali, že nebude pršet. Pršelo. Ale ne moc, no trochu vody jsme do kýblů a hrnců nachytali, né že né. Když Ondra náš dům kupoval, spousta lidí mu radila, aby ho zboural, byl v hrozném stavu. Aspoň ta střecha prý musí dolů. Naštěstí jsme potkali výborné, pracovité tesaře, kteří ji během dvou let opravili.

Na druhé fotce je naše zahrádka - první rok pěstování. Vypadá sice jako louka, ale při bližším ohledání najdete i nějakou tu zeleninu. Loni už to bylo trochu lepší, ale ne zas tak o moc. Hospodaříme ekologicky - bez použití chemie a techniky - tedy pěkně růčo fůčo. No a snažíme se taky o permakulturu. 

Na poslední fotce je náš pejsek - Beník. :) Nezbytný společník a kamarád. <3 Žil 6 let zavřený v kotci, než jsme se ho ujali. 

Tak to je pro dnešek všechno, pečujte o sebe v téhle náročné době, tužte zdraví, snad bude brzy líp,

a zase příště,

Alča - kovářova žena.