Nakonec  proč ne? Má se přece RECYKLOVAT a i přesto, že jsem zastáncem přírodních materiálů, rozhodla jsem se toto neobvyklé dárkové balení vyzkoušet.

Musím hned v úvodu upozornit na to, že tento nápad není z mé hlavy. Ale následující informace s fotografiemi už z mého zdroje pocházejí :o)
Nechala jsem se inspirivat jedním příspěvkem, který na mě vybafl na internetu. A protože i my doma občas zhřešíme a nějaké ty brambůrky nebo oříšky koupíme, nedalo mi, abych si to nevyzkoušela. Balení dárků je totiž takový můj další koníček. Moc mě to baví. Ráda vymýšlím a zkouším různá originální balení, obzvlášť ta, která nejsou moc komplikovaná.
Tak tedy... jdu na to.

V podstatě se může použít jakýkoli pytlík, který má z vnitřní strany stříbrnou fólii. Jen je nutné některý vypláchnout jarovou vodou, aby nezůstal mastný. Pak už jen stačí obrátit ho naruby a samozřejmě vysušit. Stačí papírovým ubrouskem. U menších pytlíčků, od oříšků, jsem zkrátila příliš široký spoj dole, aby šel spodek lépe vyrovnat. Taky jsem si vzala na pomoc vařečku. Druhým koncem jsem vytlačila a narovnala rohy. A protože při obracení naruby se pytlík pomačká, rozhodla jsem se je pomačkat schválně ještě víc. Nakonec výsledek nebyl nejhorší. Co myslíte? Navíc s vědomím toho, že tyto pytlíky najdou ještě další využití, než poputujou do plastů...

                     image         image

image

Příště se podělím o dárkové balení v přírodnějším stylu. Za chvíli budou Vánoce, tak se nějaký ten tip na balení dárků může hodit ;o).