Mně se to stalo při vícerých opravách u ceny poštovného, a to s nemilým dopadem, kdy mi bylo smazáno více zboží z nabídky a vyslovena výhrůžka výmazu profilu, protože chybu v zařazení věcí vintage do nových dělám opakovaně. Bohužel chybu mi zařídil za zády systém, a já jsem si toho nevšimla.

Prohodíte obrázek a dáte uložit celý záznam. Někdy se totéž stalo a zřejmě může stát i nadále u změny ceny za poštovné nebo ceny výrobku.

Systém hlásí chybu neurčené barvy.

Jestliže opravíte jen tohle, nedopadne to dobře. Jděte na to jinak. Takhle:

Opravte popis Kategorie.

Vyberete-li šperky, pak se automaticky znovu doplní chybějící informace k typu, třeba prsten, velikost, dále materiál, je-li stříbro, doplní se automaticky i ryzost, i ty barvy se automaticky doplní v popisu, jak byly.

Teď chybí jen kategorie pro Fler kategorie. Ta se musí vybrat ručně.

Vyberte Vintage – šperky, případně jiný typ, který se hodí, v tu chvíli systém doplní i původní hodnotu časového rozmezí, jak byla.

Jde-li o kategorii s oděvy, stane se něco podobného, u sukní jde o délku a velikost, u jiných výrobků je k dispozici něco jiného na podobné kopyto. Totéž pro kabelky, sami víte, co popisujete.

Pokud byste na výzvu chybějícího výběru barev opravili jen barvu, tyhle všechny původně zadané informace by byly ztraceny, došlo by ke špatnému zařazení výrobku, na místo ve vintage by se ocitl někde mezi novými, což zdejší fler šerif bere jako důvod výmazu zboží z nabídky.

Moje nemilá zkušenost se stala v souvislosti s opravami poštovného de nového tarifu ČP pro více věcí z nabídky Vintage. Vyrobila jsem si takových chybných zařazení nepozorovaně více při jednom sezení. Později jsem se divila, proč mu fler šerif vyhrožuje výmazem profilu za opakované chybné zařazení výrobku.

Protože fler šerif zboží šmahem smaže bez dalších diskuzí, nemohla jsem dohledat, co a jak v tu chvíli bylo zařazeno. Smaže-li se více věcí než 5, víte jen o pěti, ostatní si najděte, jak umíte. Fler šerifa se raději na nic neptejte, odpoví spíše arogantně než vstřícně.

Pokud byste se chtěli ohradit, že zřejmě se stala chyba takhle, fler šerif napíše, že by se to stávat nemělo. Leč stává se to, bohužel poněkud náhodně, ne vždy, proto si to hlídejte sami. V podstatě jde o to, že když systém hlásí chybějící výběr barev, opravte hned celý záznam, ne jen ty barvy.