MILÍ, PŘEJI VÁM VŠEM NÁDHERNĚ VYBARVENÉ PODZIMNÍ DNY ♥
Profil uživatele
Dce-runka
Růžena Robková | prodávající
Očihov
Registrace: 30.9.2008

 

Dobrý den, vítám vás ve Světě ručních prací, v obchodě, který vznikl na základě celoživotní lásky k ručním pracím.Provozuji internetovou galanterii a vybrané zboží Vám nabízím i v tomto obchodě. Najdete zde  široký výběr ručně zhotoveného zboží .

V současné době je nejvíce zastoupeno pletení a háčkování na kolovrátku ručně předené příze, ručně barvené šály, šperky, jehelníčky, nebo buttony .

N o v i n k y:

image

 

 

  Výrobky jsou tvořeny s láskou a v nekuřáckém prostředí.

Průmyslově vyráběné příze najdete na mém prodejním profilu Svět ručních prací.Při nákupu současně na obou profilech je účtováno jen jedno poštovné,dle celkové velikosti objednávky.

Nákupem zboží s logem : pomůžete zvířátkům v útulcích.

Máte-li chuť se zapojit do akcí klubu Zvířata v nesnázích, přijďte mezi nás.

Jste aktivní  prodejci? Srdečně vás zvu do klubu Šikovné severočešky a přátelé.

 

Přeji vám všem jen samé hezké dny.
 

R.Robková

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Ovčí vlna,

je příjemná na nošení. Odvádí dobře vnitřní vlhkost a zároveň velmi dobře chrání proti vlhkosti zvenčí .Ovčí vlna má vynikající izolační schopnost jak před zimou, tak před teplem. Proto maminky dávají svým dětem  vlněné kalhotky , tzv. vlňáčky i v létě. Ovčí vlna dokáže zadržovat vodu až do 35 % své hmotnosti. Na dotyk přesto zůstává suchá a vlhkosti se dokáže lehce zbavit. Je velmi dobře prodyšná, pokožka dýchá a nedochází tak snadno k opruzeninám miminka. Vlna velmi dobře neutralizuje zápach a má díky zbytkům lanolínu samočistící schopnost. Vlňáčky necháte profouknout na vzduchu a za chvíli je máte suché a voňavé. Mezi další přednosti vlny patří také vysoká UV ochrana.

Efektně zpracovaná vlna je vhodná k různým textilním technikám - na pletení, háčkování,tkaní a další dle Vaší fantazie. Je vhodná pro děti i dospělé.

Ručně zhotovenou přízi můžete použít společně s průmyslově vyráběnou přízí, vznikne tak velmi zajímavé, originální spojení.Záleží jen na Vaší volbě , fantazii a citu k výběru vhodného materiálu co do složení a odstínu.

Pokud máte k dispozici jen malé množství hand made příze , s úspěchem ji můžete použít např. k vyplétání vzoru, nebo na efektní pruhování, na okraje a lemy,  límečky,či na sedlo svetru, nebo šatů.Samozřejmě na celé menší projekty jako jsou rukavice ponožky, čepice, čelenky,kapsičky, amulety apod.

Přadénka je nutné ,před samotným zpracováním , převinout do klubíčka.


VYZKOUŠEJTE  RUČNĚ PŘEDENOU PŘÍZI,ZHOTOVENOU NA KOLOVRÁTKU, OCENÍTE JEJÍ VYNIKAJÍCÍ VLASTNOSTI.

Potřebujete-li určité množství,nebo jinou barevnou variantu, neváhejte mě kontaktovat, vynasnažím se  Vám vyhovět a takovou vlnu přímo pro Vás zhotovit.

Zpracovávám tu nejlepší kvalitu a jemnost vlny  20-22 mikrometrů.

Každá ručně zhotovená příze je originální a jedinečná.

Jemnost vláken se udává jako průměr vlákna v mikrometrech a vlnu podle toho můžeme třídit do několika skupin:

1.Super jemné..........méně než 18 mikrometrů

2.Jemné.....................18-22 mikrometrů

3.Střední...................22-30 mikrometrů

4.Hrubé......................30-36 mikrometrů

5.Velmi hrubé............36 a více mikrometrů

Doporučená péče o výrobky z vlny : výhradně ruční,šetrné praní jemným mačkáním, nikoliv třením, v příjemné teplé vodě.

 

Přeji vám všem hezké dny a hodně radosti s klubíčky.

Runka ♥

ps.Na takovém kolovrátku u mě vznikají přadénka.

 

 

Podmínky ochrany osobních údajů -  GDPR - General Data Protection Regulation

Nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/EC .

  1. Základní ustanovení

 1.1. Správcem osobních údajů je  prodejce obchodu  Fler - Dce-runka a Svět ručních prací

1.2. Osobními údaji v mém  internetovém obchodě (dále jen obchod)  jsou obvyklé - jméno, příjmení, doručovací adresa, email a  kontakty a již méně zřejmé - např. IP adresa, číslo bankovního účtu a další.

1.3. Nemám jmenovaného „pověřence pro ochranu osobních údajů“,  ochranu osobních údajů řeším vlastními silami.

  1. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

 2.1. Zpracovávám osobní údaje,  které  zákazník poskytne zadáním objednávky v obchodě

2.2. Zpracovávám  identifikační  a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

  1. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

3.1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:

 3.1.1. plnění  smlouvy  mezi  zákazníkem  a obchodem

3.1.2. zájem mnou provozovaného  obchodu  na  poskytování  marketingu (zasílání obchodních sdělení a tzv.  newsletterů – přehledu novinek v našem obchodě)

3.2. Účelem zpracování osobních údajů je:

3.3.1. vyřízení  objednávky  a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi zákazníkem a obchodem. Při objednávce jsou požadovány osobní údaje, které jsou  nutné  pro  řádné  vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt, příp. číslo bankovního účtu např. při vyřizování odstoupení od smlouvy)

3.3.2. zasílání  obchodních  sdělení a konání dalších marketingových aktivit. V případě, že nedošlo k objednávce  zboží, nebo služby a pokud  zákazník  požádá o zařazení do seznamu příjemců je potřebný jeho  souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu.

 3.4. V mém obchodě  nedochází   automatickému individuálnímu rozhodování.

  1. Doba uchovávání údajů

 4.1. Osobní údaje uchovávám:

 4.1.1. po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi zákazníkem  a  obchodem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu).

4.1.2. po dobu, než je odvolán souhlas  se  zpracováním osobních údajů pro účely přímého marketingu, nejdéle 10 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

 4.2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů budou údaje vymazány.

  1. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

5.1. Příjemci  osobních údajů jsou i zástupci firem:

5.1.1. podílející se na dodání zboží (např. Česká Pošta, kurýrní služby PPL,DPD apod. / služeb / případně realizaci plateb  např. platební brána PayU a to na základě smlouvy

5.1.2. zajišťující služby provozování obchodu  (Mimishop,Mimibazar,Fler) a další služby v souvislosti s provozováním obchodu

  1. Práva zákazníka

6.1. Za podmínek stanovených v GDPR má zákazník:

 6.1.1. právo na přístup ke svým osobním údajům

 6.1.2. právo na opravu svých osobních údajů, popřípadě omezení zpracování

6.1.3. právo na výmaz svých osobních údajů

 6.1.4. právo vznést námitku proti zpracování údajů

 6.1.5. právo na přenositelnost údajů

 6.1.6. právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email uvedený v čl. 1 těchto Podmínek

 6.2. Právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že  se  zákazník domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů.

  1. Podmínky zabezpečení osobních údajů

7.1. Prohlašuji, že jsem přijala veškerá vhodná technická a organizační opatření k  zabezpečení  osobních údajů zákazníků obchodu

. 7.2. Byla přijata technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména zamezením přístupu nepovolaných osob a to jak fyzicky do prostor, kde se pracuje s osobními údaji v listinné podobě, tak i do počítače,  i do datové sítě např. šifrováním  (použitím HTTPS ) a heslem přístupu.

7.3. Prohlašuji, že k Vašim osobním údajům  mají  případně  přístup  jen pouze mnou pověřené osoby.

  1. Závěrečná ustanovení

8.1. Vyhrazuji si právo  tyto podmínky změnit. V tom případě bude nová  verze Podmínek ochrany osobních údajů zveřejněna v obchodě.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018

Růžena Robková

Způsob dopravy
Objednávky jsou zasílány prostřednictvím přepravních společností PPL a Česká pošta.Volba přepravní společnosti se řídí podle velikosti objednávky. Malé objednávky jsou odesílány prostřednictvím ČP jako doporučená zásilka za 59 Kč.(zboží, které se svými rozměry vejde do obálky 50x35x5cm ) U PPL je cena 99 Kč za jednu zásilku v ČR.Přepravné bude určeno podle velikosti objednávky. Zboží je odesíláno v přepravních obálkách, nebo kartonových krabicích.K balení se používají krabice nové, i recyklované.Informace o prodeji: Ke zboží obdržíte doklad. Pokud je zboží skladem, je odesláno do 2-3 pracovních dnů po obdržení platby,nebo na dobírku.Příplatek za dobírku je +40 kč k přepravnému. Tento obchod nepodléhá zákonu o EET - nepřijímá hotovost, ani neumožňuje platbu za zboží kartou. Při převzetí zboží dobírkou probíhá platba při převzetí zboží od přepravní společnosti. Platba v hotovosti, nebo kartou přepravci zásilky nepodléhá zákonu o EET, protože prodávající je tato platba převáděna přepravcem na bank. účet bezhotovostně.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.fler.cz prodejce Dce-runka  a Svět ručních prací.

1. Úvodní ustanovení

  • 1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Dce-runka  a Svět ručních prací. , kterým je Růžena Robková, IČ 63741407 , zapsána do živnostenského rejstříku 15.02.2013 na Městském úřadě v Podbořanech). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávající Dce-runka a kupujícího.

  2.Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • 2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • 2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.
  • 2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • 2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou.
  • 2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
  • 2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • 2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10  dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • 2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.
  • 2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • 2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.
  • 2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • 2.12: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který slouží zároveň jako dodací a záruční list.
  • 3.Odstoupení od kupní smlouvy
  • 3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené ,neznečištěné zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). a pokud je to podle povahy zboží možné,tak v původním obalu. Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
  • 3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
  • 3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.
  • 3.4:Zboží musí být prodávajícímu vráceno jinak než na dobírku,kterou prodávající nepřijímá.
  • 3.5:Pokud to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující k oznámení o odstoupení od kupní smlouvy  využít formulář, který mu bude odeslán na email adresu, nebo je také ZDE KE STAŽENÍ.
  • 4.Práva a povinnosti prodávajícího
  • 4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán  se zbožím. Návod v češtině bude zaslán zákazníkovi  se zbožím prodávajícím na uvedenou dodací adresu, neřekne-li nakupující jinak.
  • 4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • 4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.
  • 5. Práva a povinnosti kupujícího
  • 5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • 5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.
  • 5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

 

  • 6.1.Dodací podmínky pro Českou republiku.
  • 6.1.1.Objednávky jsou kupujícím doručovány prostřednictvím přepravních společností PPL a Česká pošta.
  • 6.1.2: Přepravné se řídí velikostí objednávky a druhem přepravy.
  • 6.1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem , nebo telefonem vyzvednout osobně v sídle firmy. Termín navrhuje prodávající .V takovém případě zákazník při objednávání zboží v košíku uvede do poznámky informaci: Osobní odběr.
  • 6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 2-3 prac.dny

        7. Zadání zboží na zakázku

  • 7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle spefických požadavků zákazníka.
  • 7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat elektronickou poštou.
  • 7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je zákazník informován elektronickou poštou.

 

  • 7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.
  • 7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávající zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • 7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a  cenou.
  • 7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uveda plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • 7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo tuto objednávku zrušit.
  • 7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.

 

  • 7. Vyhotovení zboží na zakázku.
  • 7.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • 7.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
  • 7.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinnen zakoupit.

 

  • 7. Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.
  • 7.4.1: U zboží zhotovovaného na zakázku lze využít pouze bankovní převod.
  • 7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody se zákazníkem. Zboží zhotovené na zakázku  je předáno osobně,nebo zasláno prostřednictvím přepravců prodávajícího.

 

  • 7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
  • 7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
  • 7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

 

  • 8.1: Záruční doba
  • 8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
  • 8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • 8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • 8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • 8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • 8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

 

  • 8.2: Způsob reklamace
  • 8.2.1: Před samotnou reklamací zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího email.poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a  fotografii vady.
  • 8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
  • 8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • 8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • 8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

 

  • 8.3: Provedení reklamace
  • 8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • 8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • 8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat zákazníkovi částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
  • 8.3.4: Pokud to webové rozhraní umožňuje, může kupující k oznámení reklamace  využít reklamační  protokol, který mu bude odeslán na email. adresu,nebo je tak ZDE KE STAŽENÍ.
  • 8.3.5:Doručení reklamovaného zboží se provádí na shora uvedenou adresu prodávajícímu, jinak než na dobírku. Dobírku prodávající nepřijímá.
  • 8.3.6: Kupující je povinen zboží řádně zabalit tak, aby nedošlo k poškození, či dokonce ke zničení zboží při přepravě.Ke zboží přiloží kupující kopii faktury a uvede popis vady a návrh na řešení reklamace.
  • 8.3.7:Prodávající neodpovídá za případnou újmu na zdraví osob, případně majetku a zboží, které byly zapříčiněny nedbalostí, neodborným zacházením, nebo zneužitím zboží.
  • 8.3.8: Dnem uplatnění reklamace je den, kdy bylo zboží doručeno na adresu prodávající.

       9.Vrácení zboží

  • 9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
  • 9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • 9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • 9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.
  • 10.Ochrana osobních údajů - (GDPR - General Data Protection Regulation)
  • 10.1: Při zpracování informací o zákaznících se prodávající řídí platnými zákony - Nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/EC .
  • 10.2:Prodávající je registrována u Úřadu pro ochranu osobních údajů: rg. č.:0051333
  • 10.3: Osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití a prodávající se zavazuje neposkytnout svěřené osobní údaje kupujícího jiným-třetím subjektům,přičemž výjimku tvoří  smluvní přepravci prodávajícího a to jen  za účelem dodání objednaného zboží kupujícímu.
  • 10.4: V momentě odeslání objednávky, nebo vyplněním registračního formuláře dává kupující prodávajícímu souhlas ke zpracování, shromažďování a používání svých osobních údajů a informací o uskutečněných objednávkách  na dobu ,po kterou prodávající provozuje svou obchodní činnost.
  • 10.5:Osobní údaji kupujícího se rozumí: jméno, příjmení, adresa bydliště,doručovací a fakturační adresa,pokud se odlišuje od adresy bydliště, IČ,DIČ,email adresa, kontaktní telefon a případně další osobní údaje, které kupující uvede při objednávce, nebo registraci až do doby, kdy by kupující vyjádřil písemně svůj nesouhlas.
  • 10.6:Osobní údaje budou  zpracovávány jen pro účely realizace práv a povinností vyplývajících z objednávky (kupní smlouvy), pro vedení uživatelského účtu a pro zasílání informací, nebo obchodních sdělení kupujícímu, pokud kupující tuto možnost vysloveně nevyloučí.
  • 10.7:Kupující má právo přístupu ke svým osobním informacím k jejich aktualizaci.
  • 10.8:Kupující prohlašuje, že byl poučen a informován o tom, že na základě jeho písemné žádosti budou jeho osobní údaje z databáze vymazány.
  • 10.9:Osobní údaje jsou zpracovány v elektronické podobě automatizovaným systémem, případně v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
  • 10.10: Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou správné a přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí těchto údajů.
  • 10.11:Kupující souhlasí se zasíláním obchodních sdělení, informací o nabízeném zboží a službách prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Tento souhlas může kupující kdykoliv odvolat.
  • 11.Závěrečná ustanovení a mimosoudní řešení sporů

 

  • 11.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávající v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • 11.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
  • 11.3:Dozor nad dodržováním Zákona č. 634/1992Sb. O ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce,která je zároveň subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.Odkaz na webový formulář.
  • 11.4:V případě nespokojenosti má zákazník (spotřebitel) možnost řešit mimosoudní spor také on-line.V tom případě je možné použít platformu, která byla zřízena Evropskou komisí na této adrese.

 

Růžena Robková

IČ 63741407

24.5.2018

 

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.