Profil uživatele
Gabriela Milatova Wedding
Gabriela Milatová | prodávající
Český Těšín
Registrace: 13.4.2008

Album pro miminko Jana, typ AL2:

klasické album pro miminko, v jednoduchém stylu na zakázku pro Honzíčka :)

Album pro miminko Jana, typ AL2

 

Album pro miminko Viktorku, typ AL3:

prozatím nejrozsáhlejší album pro miminko, které jsem dělala na zakázku :)

image

 

Album pro miminko Kubík, typ AL2:

mintově- šedé hvězdičkové album, zde jsem použila spoustu nových ozdůbek.

Album pro miminko \

 

K jednotlivým albům se dostanete kliknutím na obrázek :)

Zdravím vás, přátelé!



Jmenuji se Gabriela Milatová, jsem manželka báječného muže, matka 2 dětí (xoxo) a jednoho nalezeného mourovatého kocoura,
 
blázen do papíru, českých korálků a polodrahokamů z celého světa, freelancerka, bloggerka, scrapperka a lektorka scrapových a mixed-mediových kurzů.
 
Miluji vymýšlení a vytváření vlastních květin z papíru a foamiranu, mixedmedia techniky a kávu.
 
 
 
A co vytvářím nejraději?
 
 
Alba svatební, předsvatební boudoire, k výročí svatby:
svatební alba
 
 
 
Alba prázdninová, vánoční, velikonoční, minialba do kabelky, speciální mixed-mediová na mých kurzech:
alba prázdninová, vánoční, letní, mixed-mediová na mých kurzech
 
 
 
Alba těhotenská, miminkovská:
těhotenská alba, miminkovská alba
 
 
 
 
...všechna alba jsou zpravidla originály (jedinou výjimkou jsou svatební z mých klasických svatebních kolekcí), které se podruhé neopakují.
 
Spoustu z nich tady nenajdete, ale pokud byste o nějaké měli zájem, budu ráda, když mi napíšete své představy a já vám je pomohu zhmotnit :)
 
 
 
Další radostí jsou pro mne různé knihy a notesy, jako
 
Svatební knihy hostů:
svatební knihy hostů
 
 
 
Kuchařské notesy, magnety s bločky na lednici a notýsky:
kuchařské notesy, magnety na lednici a notesy
 
 
 
Zvláštní místo má vytváření přání a blahopřání pro různé příležitosti, na kterých si zkouším všechny možné i nemožné techniky a postupy.
přání a blahopřání
 
 
 
Mám ráda komplexnost a proto se snažím, aby všechny mé výrobky byly od základu, takřka od čistého papíru, mnou přetvořené, vytvarované, zkompletované.
 
 
Miluji vytvářet vlastní dekorace a květy, které pak zdobí konečné výrobky nebo náš domov:
diy květinky a dekorace domova
 
 
Protože většina mých zakázek je svatebních, jsem schopná pro všechny milovníky ruční práce vytvořit nejen 100% handmade svatební oznámení,
100% hand-made svatební oznámení
 
 
 

ale i kompletní svatební dekorace ve vaší barvě a stylu (vývazky-kotiliony, jmenovky, menu, kapesníčky, kornouty, napichovátka, escort tabuli a čísla na stoly, svatební mandle, žvýkačky, krabici na dary a přání,etc....).

kompletní svatební dekorace na míru vaší svatby
 
 
 
Občas na přání vymyslím i vytvořím autorskou bižuterii pro nevěsty z českých korálků a minerálů z celého světa přímo na míru konkrétní nevěstě. Ale je nutné mi dát volnou ruku při tvorbě :)
autorská svatební bižuterie a šperky 
 
 
 
Proto, pokud vás má tvorba zaujala, neváhejte se na mě obrátit s vaší představou :)
 
 
S láskou
 
Gabriela

chcete album pro miminko?

 

Často mi přichází maily plné dotazů "Jak dlouho trvá výroba alba?", "Kolik takové album stojí?" nebo "Jak má postupovat, abych získal/a originální album pro své miminko?"

Pro zjednodušení a urychlení celého procesu zde je takový malý postup jak na to.

A zde jsou odpovědi na nejčastější otázky:

 

1. "Jak dlouho trvá výroba alba?" respektive "Za jak dlouho budu mít album doma?"

Ačkoli mám pocit, že se ptáte spíš na tu druhou otázku, je třeba odpovědět i na tu první...

 

ad A) Jak dlouho trvá výroba alba?

To je velmi různé, zpravidla však od 3 do 6 dnů po 8 hodinách práce. Velmi totiž záleží na tom, o jaký typ alba máte zájem, v jaké velikosti album chcete, s jakým vnitřním vybavením a s jakými doplňky.

Alba pro miminka vyrábím ve 3 různých typech, většinu z nich mohu vyrobit až ve 3 velikostech, s různým počtem vnitřních listů, s různými volitelnými doplňky - krabice, stickersy, různé tagy a schovávačky.

Takže např. pokud budete chtít v albu ručně malované obrázky miminek, zvířátek a různých předmětů, pak jen namalování, vystříhání zabere celý 1 osmihodinový den. Další den pak trvá nařezání a vystříhání papírových 3D dekorací do alb (takové ty mráčky, hvězdičky, srdíčka,...), naembosování textů, další den pak seřazování listů v albu tak, aby se za sebou neopakovaly vzory, jejich nařezání na potřebnou velikost, proděravění na vazbu, ořezání rohů ozdobnou raznicí, nařezání desek a všech klopen, tagů, schovávaček....atd.

 

ad B) Za jak dlouho budu mít album doma?

To je také velmi různé, MINIMÁLNĚ však počítejte 2 měsíce od zaplacení 50% zálohy.

Celková délka je závislá na několika faktorech:

  • Rychlost domluvy a zaplacení zálohy: s někým se na všem domluvím do týdne, s někým třeba až za 3 měsíce, proto jsem také kvůli pár nezbedníkům zavedla pravidlo zaplacení 50% zálohy předem na účet = od té chvíle je objednávka považována za závaznou, je jí přidělen termín realizace z plánu a já ji zpracovávám (návrhy, objednám materiál,...) do té doby je vše nezávazné.
  • Dodání materiálu: papíry objednávám v zahraničí a ne vždy se hned najdou papíry, které by se vám líbily + byly použitelné (velikost, gramáž, vzor, barva) + byly skladem v potřebném množství.
  • Volný termín v mém pracovním plánu: protože se má práce specializuje na svatební a nesvatební sortiment, je tady problém s termíny svatebních zakázek, které ke mě přichází s velmi různými časovými předstihy (někdo objedná 3 týdny před svatbou, někdo rok a půl), také ve svatební sezóně je dodací lhůta delší než v zimě.

 

 

2. Kolik takové album stojí?

No, to je tedy velmi různé už kvůli typu, velikosti a rozsahu alba :)

Nejlevnější typ alba je AS2 (20x15 cm) bez krabice....nejdražší je typ AL3 (30x20 cm), se 48 listy, krabicí, 12 měsíčními stickersy a 50 čistými stickersy "na dopsání"...rozptyl od 1665,- Kč do 6300,- Kč.

Navíc je možné vyrobit i něco "Extra" jen pro vás a to je také částka navíc.

Proto, pokud víte, kolik chcete do alba maximálně investovat peněz, a máte představu jakou velikost alba budete chtít, pak je nejlepší mi napsat částku a velikost alba a já vám pošlu různé varianty alb v této ceně.

 

 

3. Jak mám postupovat, abych získal/a album pro své miminko na míru?

 

KROK 1.

Protože se základní dotazy o vzhledu, velikosti a rozsahu alba neustále opakují, vytvořila jsem pro všechny rozhodnuté zájemce

D O T A Z N Í K           < klikněte, stáhněte si jej do svého PC, pečlivě jej prostudujte, připojené odkazy si prohlédněte a pak jej vyplňte, uložte a pošlete mi jej zpět mailem.

V dotazníku najdete odkazy na mou galerii fotografií na Facebooku, která je veřejně dostupná všem (i těm, kteří nemají účet na FB), jednotlivá miminkovská alba jsou v samostatných albech a obsahují kompletní fotografie, jdoucí za sebou tak, jak jdou jednotlivé stránky v albu.

Dále v dotazníku najdete odkazy na můj Google Disk na němž jsou složky s fotografiemi možných použitelných papírů, razítek a vyřezávacích šablon do Big Shotu (to jsou ty 3D papírové ozdůbky v albech) a také soubor s básněmi JV Sládka, dětskými říkadly a citáty.

 

KROK 2.

Jakmile od vás obdržím vyplněný dotazník, eventuálně částku a typ alba, který byste chtěli, zpracuji pro vás konkrétní cenovou kalkulaci.

 

KROK 3.

Pokud kalkulaci odsouhlasíte, vyhledám podle vašich požadavků možné použitelné papíry, které jsou dostupné, pokud budete souhlasit, je třeba uhradit 50% z nakalkulované ceny na účet 

 

KROK 4.

Po připsání zálohy, objednávám materiál a posílám vám předběžný termín realizace podle dané situace.

 

KROK 5.

Po realizaci alba, vše nafotím, fotografie nahraji do samostatného alba na FB, pošlu vám odkaz, abyste si je mohli prohlédnout a zkontrolovat, zda je vše OK.

Pokud je vše v pořádku, vložím album na fler do nabídky s rezervací na vaše jméno s celou částkou a pošlu vám mail s rozdílem o zaplacenou zálohu.

 

KROK 6.

Po připsání částky je vše pečlivě zabaleno a odesláno, vám pošlu link na sledování zásilky.

 

KROK 7.

Po doručení mi dáte vědět, jestli je vše OK.

 

KROK 8. DOBROVOLNÝ, ALE UDĚLÁ MI VELKOU RADOST :)

Pokud jste s albem spokojeni, budu vás prosit o zpětnou vazbu = napsání komentáře k vašemu albu zde v eshopu a také na FB u alba :)

 

 

A to je vše :)

 

Děkuji, že jste si vše přečetli a těším se na naši spolupráci

 

Gabi

 

Způsob dopravy

Zboží je dopravováno prostřednictvím České pošty, výše poštovného je stanovena dle aktuálního ceníku ČP v závislosti na jeho váze, objemu a hodnotě

  • Pro nákup platí všeobecné obchodní podmínky portálu Flér.

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Gabriela Milatova Wedding. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (prodejce Gabriela Milatova Wedding) a kupujícího.

1.2 Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.

2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.

2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou.

2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.

2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.

2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 7 pracovních dnů od odeslání objednávky, pokud není předem dohodnuto jinak prostřednictvím interní pošty, např, při placení zálohy na zboží vyráběného na zakázku zákazníka. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.

2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.

2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.

2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.

2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

2.12: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který souží zároveň jako dodací a záruční list.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.

3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.

4. Práva a povinnosti prodávajícího

4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán se zbožím. Návod v češtině bude zaslán zákazníkovi elektronicky po odeslání zboží prodávajícím na uvedenou dodací adresu, neřekne-li nakupující jinak.

4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího

5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.

5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6. Dodací podmínky

6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.

6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka (do hodnoty výrobku 880,- Kč včetně), v případě větší objednávky (pokud je hodnota výrobku nad 880,- Kč, případně, pokud se jedná o objemnější zboží) jako cenné psaní nebo balík do ruky. 

6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.

6.1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem vyzvednout osobně v Českém Těšíně. V takovém případě zákazník při objednávání v košíku připíše do poznámky 'Osobní odběr'.

6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.

7. Zboží na zakázku

7.1: Zadání zboží na zakázku

7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle specifických požadavků zákazníka.

7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou. Ideální postup je, zaslat nejprve dotaz na výrobu zakázkového zboží, včetně všech požadavků na úpravu interní poštou.

7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.

7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.

7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.

7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou.

7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.

7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.

7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.

7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.

7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.

7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.

7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.

7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.

7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod (i v případě osobního předání).

7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.

7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.

7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.

7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

8. Reklamační řád

8.1: Záruční doba

8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

8.2: Způsob reklamace

8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.

8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).

8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

8.3: Provedení reklamace

8.3.1: Prodejce, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu, buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.

8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka emailem, nebo jiným předem dohodnutým elektronickým způsobem.

8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

9. Vrácení zboží

9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.

9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.

9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.

9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.

10. Závěrečná ustanovení

10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
674601
21.11.2017 REKONSTRUUJEME!!! DO 1. 12. 2017
Právě probíhá kompletní rekonstrukce struktury profilu. Pokud budete nutně něco ode mě potřebovat, neváhejte mě kontaktovat vnitřní poštou :) Díky za pochopení!
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím