Profil uživatele
Gruji
František Vaculík | prodávající
Určice
Registrace: 8.3.2017

Se strachem bojumeme občas každý. Spory máme nějaké snad všichni. Tak jsem vzal do rukou tyto dvě ne moc spojité záležitosti všedního života a začal vytvářet předměty, které s nimi mají určité společné. Grujáci jsou pro naše obavy, strach a noční můry. A sekyrky, tedy Tomahawky, tak kdo by si nevzpomněl na známé "Zakopávání válečné sekyry", no ne?

 

Jmenuji se František Vaculík a tvoření čehokoliv, mě naplňuje. Už jako malého kluka mě okolí příliš nechápalo, třeba když jsem vzal pár kostek stavebnice a místo autíčka poskládal více jak metrový raketoplán nebo kamion. Ještě víc, když jsem v místě zbourané kotelny, místě plném cihel, omítky, drátů a odpadků, jako čerstvě navštěvující druhý stupeň zš, vystavěl rajskou zahradu se sladkými jahodami. 

Říkají mi budovatel, ale kvůli tehdejšímu režimu mi to slovní spojení moc nepomáhá :D Nicméně budování, to je to, co mnou koluje a proto tvořím dál a dál.

Bubáci Grujáci jsou dřevěné, ručně malované talismany/dekorace do bytu. Pro představu, takto třeba vypadá letošní výroční Gruják Příroda

image

Bubák je co nejvíce barevný a váže se na konkrétní téma (strach). Příroda se věnuje ochraně přírody, ekologii. Proto je porostlý travičkou.

image

Každý Gruják má pomalovaná i záda. Ta vždy umocňují a zároveň polevují strach. Gruják příroda má jezírko, kde se vyskytuje rybka. Jen jedna?! Nebo naopak - už dokonce i jedna rybka?... Každý ať pracuje se svým strachem, dokud jej neovládne. Proto ten dvojsmysl (Například Gruják Ohnivák má vzadu na hlavičce tři kapky. Je to pot nebo déšť?)

 

A na závěr pro představu, jak je 12 centimetrů veliký Gruják opravdu veliký :-)

Způsob dopravy
PPL nebo Pošta, v kartonové krabičce
Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky se vztahují pouze na prodej zboží na profilu Gruji, k nalezení na odkaze https://www.fler.cz/gruji s nabídkou zboží na adrese https://www.fler.cz/shop/gruji. Obchodní podmínky si nárokuji dle nutných změn legislativy a činnosti měnit.

Webové rozhraní fleru zobrazuje všechny dostupné, nutné i potřebné informace pro uskutečnění prodeje zboží, proto do tohoto systému "postupu objednání zboží" nijak vlastními podmínkami nezasahuji. Fakturace probíhá za pomocí vlastní faktury, která obsahuje všechny zákonem předepsané údaje.

Po objednání zboží je nutno, abych já, prodejce, schválil objednávku. Pokud si přejete cokoliv změnit i po schválení, neváhejte mě pomocí systému fler, kontaktovat - jsem flexibilní, dokud není zboží v balíčku převzeté dopravcem, dá se cokoliv změnit :-)

Odstoupení od kupní smlouvy se samozřejmě řídí platným občanským zákoníkem (§ 1837). Zákonné lhůty nijak neprodlužuji ani nezkracuji (Zákonná lhůta na vrácení zboží je čtrnáct dní od zakoupení zboží). Pokud vrácené zboží zašlete nějak znehodnocené, bude vám odečtena z částky ceny výrobku cena za náhradu/opravu zboží. Přičemž peníze vracím až poté, co budu znát stav vraceného zboží.

Přepravu zboží zajišťuji pomocí firmy PPL, veškeré poplatky vám zobrazí FLER systém na profilu, při objednání.

Nevyzvednutá zásilka
Pokud zákazník nepřevezme zásilku (PPL převzetí opakuje, má k tomu i telefonní číslo - bez něj nejde balíček odeslat) nebo nevyzvedne (použití PPL Parcelshopů, kde zásilka může ležet maximálně týden), vyčkávám potvrzení ceny nedoručeného balíčku dopravcem.

Pokud byla zásilka na dobírku a zákazník chce znovu balíček doručit, bude mu po vyúčtování dopravcem částka za předchozí pokus(y) připočítána. Pokud již balíček chtít nebude, zašlu fakturu za pokus o doručení. Pokud cestu zaplatit odmítne, obrátím se na právníka. Stejně tak pokud byl balíček placen předem. Po domluvě buď budu fakturovat zvýšenou částku přesně dle fakturace dopravcem za neúspěšné doručení nebo zašlu dobírku v takové ceně. Pokud zákazník už znovu doručit chtít nebude, vrátím mu po vyúčtování dopravcem jen to, co zbyde.

Po vrácení balíčku dopravcem nemohu odeslat balíček zpátky o navýšenou částku jakýmkoliv způsobem dokud mi nepřijde faktura od dopravce. Proto prosím myslete na to, že další pokus o doručení se může natáhnout o měsíc a půl.

PPL si za nedoručený balíček účtuje jako za doručený balíček s tím rozdílem, že palivový příplatek je o něco vyšší (balíček urazí jednou tak delší cestu).

Jsem věru chápající člověk a moc dobře si uvědomuji, že se životní situace může komukoliv z nás prakticky z minuty na minutu změnit. Proto se budu snažit vyjít všem vstříc a nemám problém pokus opakovat hned několikrát. Jen prosím myslete na to, že ta doprava něco stojí a já budu muset tu cenu za doručení prostě takto zvedat. :)

Ochrana osobních údajů - ano, jsem registrován na ÚOOU https://forms.uoou.cz/regReport.aspx?job=2&id=490737

Tyto obchodní podmínky byly změněny o "nevyzvednutou zásilku" dne 30.3.2018. Na předchozí zásilky se tedy tato část nevztahuje :)

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
 
Novinky
735531
15.7.2018 Kvůli problémům s dopravcem již nebudu dál automaticky nabízet výrobky větších rozměrů. Naopak již není problém poslat cokoliv nabízeného úplně normálně poštou :)
Zboží
Oblíbení uživatelé
Žádní oblíbení uživatelé.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.