Hodnocení prodejce: POKOPELI
Hodnocení prodejce: POKOPELI
Je mi to velmi líto, ale své kladné hodnocení jsem byla nucena přehodnotit... Počáteční reklamaci (chybějící druk) a s ní spojené komunikační nesnáze jsem brala, jako že to se samozřejmě může stát a nechtěla jsem být nepříjemná. Obojky dorazily ve zdaleka ne tak pěkné barvě, jak jsou inzerované na stránce. I to jsem jakž takž překousla, i když zklamání tam bylo. Po cca dvou měsících používání barva prakticky úplně zmizela, obojky působí velmi staře, zašle a odrbaně. Samozřejmě nejsou špinavé a používány jsou zcela standardně! Netuším, jestli je to tím, že výrobce na barvě a následné povrchové úpravě šetřil, nebo použil zcela nevhodnou. Vím jen, že to opravdu vypadá ošklivě. Kontaktovala jsem ho s otázkou, jestli s tím můžeme něco udělat, poslala jsem mu i fotky, jak obojky vypadají teď. Týden jsem mu nestála ani za slovo odpovědi. Tisíc korun bych za ně nedala podruhé ani náhodou. I levné výrobky z Číny mi vydržely mnohem déle alespoň trošku pěkné. Jsem bohužel dost zklamaná.
30.3.2021 • jochecovaalena
nýt opraven obratem(stalo se poprvé),foťáky a monitory zkreslují, realita a monitor nemusý být identický,vysvětlení k opotřebení kůže hledejte na našem profilu, zde fler neposkytuje dost místa (jen300znaků) na zprávu jsem odpověděl okamžitě po jejím objevení(celý týden jsem na stavbě střechy)
pásky nebyly v objednané délce, poutko pro uchycení volného konce tak úzké, že se tam těžko zastrukuje
29.6.2015 • Milaknihahodnocení je starší než 5 let
Ano, opasky jsem zapoměl zkrátit, stalo se nám to poprvé a jsme samozřejmě připraveni obratem věc vyřešit k plné spokojenosti(pásky jsou jinak zkrátitelné velmi lehce díky šroubovacímu nýtu), poutko povolí ... je to kůže ;)
Menu
--