Hodnocení prodejce: JOAN ATELIER
Hodnocení prodejce: JOAN ATELIER
Prý mám ohodnotit nákup. Co mám hodnotit, když zboží ještě nedorazilo. A peníze ode mě odešly 20.3.
29.3.2019 • Marmelichhodnocení je starší než 5 let
S obchodem nejsem spokojena, dne 9.5.2016 jsem udělala objednávku a ptala se paní, kdy mi zboží dorazí, neboť ho měli skladem ihned. Dozvěděla jsem se, že jakmile platba dorazí na účet nebo hned další následující den zboží posílá a jelikož je to balík do ruky, tak u mě může být do druhého dne od odeslání. Peníze na účet jsem zaslala 10.5.2016. Každý den jsem čekala doma na poštu, když se neustále nic nedělo, tak jsem se paní zeptala, kde mám balíček s dodáním do druhého dne a paní mi oznámila, že balíček odeslala 15.5.2016, balíček stále nikde a to jsem paní poprosila, že balíček potřebuji mít doma do pátku 20.5.2016 ...zítra odjíždím na dovolenou, bohužel bez peněženky. Bez ochoty zaslat mi číslo zásilky...Až dnes mi přišla sms, že byl teprve balíček vložen na poštu. S takovým klamavým jednáním jsem se tedy ještě nesetkala. Mrzí mě to, neboť tak dlouho čekat mi za ty prachy nejspíš ani nestálo.
20.5.2016 • Leňulikahodnocení je starší než 5 let
Ano,se vším souhlasím,zboží jsem zaslala pozdě,bohužel jsem 15.5-neděle připravila zboží k expedici a nezadala správné instrukce díky mému rychlému odjezdu mimo Prahu za prací.Zboží jsem tedy okamžitě po návratu zaslala na své zvýšené náklady ESM,tak aby bylo u paní co nejdříve-21.5.
Dne 6.8. jsem zaplatila objednané zbož a dodnes t.j. 16.8. zboží nemám.
16.8.2012 • Šináglováhodnocení je starší než 5 let
Ctím větu "Náš zákazník náš pán." Reaguji proto jen fakty - paní Šináglová objednala 2.8., platbu provedla ze svého účtu 6.8., u mne na účtě platba 7.8. před půlnocí, kdy páruji platby, dle termínu dodání u zboží mám napsáno 2 dny - opravdu nemám všechno zboží na skladě, balíčky posílám jednou týdně - mám i v profilu, kdyby bylo potřeba dodám zboží rychleji...balíček jsem poslala nejbližší možný termín 13.8.- je to vyznačeno v e-mailu pro zákazníka, dále nejsem schopna dodání ovlivnit, je věcí České pošty jak rychle balíček nebo informaci o balíčku na poště dodá.
Jen mne mrzí naprostá nekomunikace ze strany paní Šináglové a rovnou přístup k negativu, přesto bych si přála, aby balíček dostala paní kompletní a budu doufat, že se zboží bude líbit.
Menu
--