Zásilka talířků byla pro mě velkým zklamáním. Zboží nebylo vyrobeno jako samostatná zakázka a tomu odpovídalo provedení. Některé měly popraskanou glazuru, jiné viditelně světlejší, další mělo ze spoda barevnou linku navíc atd. Ani počet švestiček nebyl všude stejný, takže někde jich bylo viditelně víc a působilo to nesouměrně. Na všech talířkách byl prach a stopy po sloupnutých cenovkách svědčil o tom, že byly někde vystavené a posbírané bez ladu a skladu. Pan prodávající neunesl mou kritiku a místo výroby nových talířků reklamaci vyřídil tím způsobem, že mi vrátil peníze a dal tím najevo, že o další spolupráci nemá zájem a to i přesto, že věděl o mém zájmu o další zboží. Asi má dost zákazníků a nevadí mu o jednoho přijít. To se mohu jen dohadovat, protože tento prodejce není příliš komunikativní. Další problém je, že nikdy nedodržel už tak dlouhé dodací lhůty. A musela jsem se sama dotazovat, kdy zaplacená objednávka dorazí. Ale abych jen nehaněla předchozí dvě zakázky byly víceméně v pořádku a zboží bylo vždy dobře zabalené. Proto mě o to víc mrzí, jak dopadla tato třetí objednávka.
12.10.2015 • Zlatinko1956• hodnocení je starší než 5 let