Objednáno 11.5., potvrzeno 13. 5. s tím, že je nutné objednat materiál u dodavatele, a zda mi vyhovuje termín dodání cca za 14 dnů, s čímž jsem souhlasila a zboží ihned uhradila. U objednávky je doslova psáno ,,K odeslání do 2019-05-31 (pátek)". 12. 6. jsem posílala dotaz s prosbou o info, jak to vypadá s objednávkou. Tato zpráva je dosud nepřečtena, napsala jsem tedy do komentářů pod profil. Opět bez reakce, požádala jsem proto o pomoc Fler tým a dnes napsala prodejkyni novou zprávu se žádostí o zrušení objednávky. Všimla jsem si vícero negativních komentářů poukazujících na nekomunikaci a dlouhé dodací lhůty, které prodekyně omlouvá tím, že její dodavatel měl materiál vyprodaný, což chápu, přišlo by mi ale slušné, kdyby mě prodejkyně kontaktovala s vysvětlením. Takto to bohužel působí tak, že přijímá objednávky, které vědomě či nevědomě nemůže dodat. Každý z nás se může např. ocitnout v tíživé situaci, ale je krajně neslušné mít něčí peníze na účtu a neobtěžovat se s komunikací...
21.6.2019 • origo