Hodnocení prodejce: Madeforbaby
Hodnocení prodejce: Madeforbaby
Objednáno 11.5., potvrzeno 13. 5. s tím, že je nutné objednat materiál u dodavatele, a zda mi vyhovuje termín dodání cca za 14 dnů, s čímž jsem souhlasila a zboží ihned uhradila. U objednávky je doslova psáno ,,K odeslání do 2019-05-31 (pátek)". 12. 6. jsem posílala dotaz s prosbou o info, jak to vypadá s objednávkou. Tato zpráva je dosud nepřečtena, napsala jsem tedy do komentářů pod profil. Opět bez reakce, požádala jsem proto o pomoc Fler tým a dnes napsala prodejkyni novou zprávu se žádostí o zrušení objednávky. Všimla jsem si vícero negativních komentářů poukazujících na nekomunikaci a dlouhé dodací lhůty, které prodekyně omlouvá tím, že její dodavatel měl materiál vyprodaný, což chápu, přišlo by mi ale slušné, kdyby mě prodejkyně kontaktovala s vysvětlením. Takto to bohužel působí tak, že přijímá objednávky, které vědomě či nevědomě nemůže dodat. Každý z nás se může např. ocitnout v tíživé situaci, ale je krajně neslušné mít něčí peníze na účtu a neobtěžovat se s komunikací...
21.6.2019 • origo
Bohužel nemám ani zboží a ani peníze.Prodejce nekomunikuje.A to jsem dala na stovky pozitivních komentářů!
29.4.2019 • monika1977
Dobrý den, platbu zpět jste dostala a rovněž vysvětlení v jak obtížné se momentálně nacházíme situaci. Nicméně chápeme Vaši nespokojenost a jen bychom rádi uvedli, že i když se ne vždy daří všichni klienti dostali zpět buď platbu nebo zboží. Děkuji
Bohužel nemohu napsat že jsem spokojená.Zboží bylo ve skutečnosti odesláno o den později než mi bylo avízováno.Prosba o sdělení podacího čísla bez odpovědi.Zboží bylo vadné,paní se omluvila a poslala jsem ho tedy zpět.Paní mi psala že proplatí poštovné ale musela jsem si o to zvlášť napsat protože prý zapomněla.No a nakonec že prý vadné nebylo.Tak proč mi to nenapsala hned že to není vada a že to půjde rozžehlit...opravdu toto jednání nechápu a nikdy od tého paní už nic nekoupím.
6.4.2016 • EKO-pytlíkhodnocení je starší než 5 let
Odeslání-v našich OP.je uvedeno,že odesíláme druhý den po oznámení.
Bylo učiněno.
Podací číslo-v naší komunikaci jsem tuto žádost od Vás nenašla.
Reklamace-zboží musíme vidět.Vadné nebylo,přesto ihned vrácená platba.
Poštovné-chyba,dostatečná omluva a vysvětlení.Proplaceno.
Je mi líto, nemůžu se vyjádřit kladně. U tří obrázků je popraskaná a poškrábaná vrchní vrstva, odlupují se. Jana.
10.6.2015 • marionetkahodnocení je starší než 5 let
Dobry den, to je nam lito, od nas odchazeji vždy v poradku. Pokud doslo k poskozeni během prepravy mohla jste nam napsat, urcite bychom vse vyresili.
Andrea
Zboží které je zaplaceno a objednáno již v listopadu 2013, není dodáno.
23.2.2014 • Majda...hodnocení je starší než 5 let
Ano, dodavatel měl bohužel vyprodáno. Že k této situaci může dojít uvádíme. Se zákaznicí jsme celou dobu komunikovali a pokaždé nabízeli poslání platby zpět. S delší čekací lhůtou vždy souhlasila. Dnes požádala o vrácení platby zpět, což bude učiněno.
Bohužel musím udělit negativní komentář.Zboží, které ač je zaplaceno a dodací lhůta již vypršela není dodáno.
23.2.2014 • Majda...hodnocení je starší než 5 let
Ano, dodavatel měl bohužel vyprodáno. Že k této situaci může dojít uvádíme. Se zákaznicí jsme celou dobu komunikovali a pokaždé nabízeli poslání platby zpět. S delší čekací lhůtou vždy souhlasila. Dnes požádala o vrácení platby zpět, což bude učiněno.
Menu
--