Hodnocení prodejce: AMA
Hodnocení prodejce: AMA
Zboží je hezké, ale objednala a zaplatila jsem si 15 kusů, přišlo bohužel jen 14. Po upozornění, že mi jeden kus chybí mi bylo slíbeno doposlání, ale ani po 3 týdnech mi nepřišlo ani chybějící zboží, ani žádná zpráva od prodejkyně :(
9.11.2023 • anlou
Podvod! Podvod! Podvádějte! Podvádějte! Podvod! Zboží bylo objednáno. Peníze byly převedeny. Poté byla objednávka zrušena. Prodejce zpracoval objednávku mimo platformu FLER. Zboží nebylo odesláno a 90 EUR nebylo vráceno. Podvod! Zde je citace od prodejce: "Nemohu zde přijímat objednávky kvůli registraci LUCID, mohu zasílat pouze soukromě. Pošlete mi e-mail a já vám zašlu platební údaje." Komunikace pak probíhala mimo nástupiště. Peníze byly následně převedeny na účet prodávajícího. Prodejce poté objednávku zrušil a nyní dostávám zprávy o dovolené s oznámením o nepřítomnosti. Tento případ nahlásím platformě FLER. Následně to nahlásím na policii a finanční úřad v Liberci.
2.8.2022 • CamillaBella
Co dodat,paní mi píše negativ k neuskutečněné objednávce,já se osobních útoků zdržím,protože to nemám zapotřebí.Nic nedlužím a veřte,že si u mne už nikdy nic neobjednáte.Bohužel se musím zbavit desítek arogantních mailů z překladače Google,protože paní nerozumí česky a stále mne obtěžuje.
Před více jak týdnem měla být objednávka dle mailu z Fler odeslána přes zásilkovnu. Balíček dosud nedorazil. Zásilkovna se neohlasila, že jej převzala. RH
25.5.2022 • havromca
nákup 9.6.2015 - ihned uhrazeno
po 10 dnech jsem paní Hrdou kontaktovala s prosbou o číslo zásilky, že mi ještě nepřišla, bylo mi ihned odpovězeno, že večer vše prověří. Nestalo se tak a veškerá komunikace s prodejkyní ustala. Ještě jsem paní kontaktovala 2x s prosbou jak je na tom moje objednávka. Stále bez reakce
Dne 3.7.2015 bez jakékoliv komunikace z prodejcovy strany jsem udělila negativní komentář s žádostí o vrácení peněz, tak se paní Hrdá hned ozvala. Částka mi byla okamžitě připsána na účet s přáním od prodejkyně, že zboží které mi dojde si mám ponechat.
Do 1.9.2015 zboží nedorazilo a paní Hrdá mi udělila negativní komentář.
Celá záležitost mne mrzí, jednak proto že paní Hrdá má opravdu krásné zboží a za druhé protože si myslím, že negativní hodnocení z její strany nebylo oprávněné. Veronika Zimmelová
3.7.2015 • VERDELINhodnocení je starší než 5 let
Blá blá blá....bez jakéhokolì upozornění mi byl udělen negativ,i když jsem celou situaci řešila,tak proč si ještě dnes dáváte mé zboží do svých flerboxů? Bohužel domluva s touto paní o vzájemném stažení negativu je v nedohlednu...tak si to užijte.Co mě nezabije to mě posílí :)
Menu
--