Hodnocení prodejce: Kaprálová Milena
Hodnocení prodejce: Kaprálová Milena
Prodejce nabízela dopravu pro ni nejvhodnějši, s tím jsem souhlasila, ale potom ze Zásilkovny ,mi přišla zpráva, že adresa není úplná, ale nakonec po velkém dopisování, byla v pořádku. Na tento problém prodávající nereagovala , až jsem ji požádala o pomoc, podívala se na doručení, které už po jeden a půldenním dopisování (mezi mnou a zásilkovnou) bylo v pořádku. Nevím přesně kde chyba vznikla, ale bylo to nepříjemné.
23.1.2024 • Marie
(neregistrovaný)
Při přijetí objednávky nebyla uvedena žádná pobočka Zásilkovny, tudíž jsem balíček poslala na adresu nakupující. Když řešila změnu dodání, nebyla jsem právě na počítači a když jsem se to dozvěděla, byla už změna provedena.
Cedníček dorazil v jiné barvě.
30.3.2010 • calamitohodnocení je starší než 5 let
Menu
--