Milí zákazníci, protože nakupujete v e-shopu a nemůžete si tak nabízené zboží fyzicky prohlédnout, mám na Vás velkou prosbu - pokud Vám nebude cokoliv vyhovovat, kontaktujte mě nejdříve vnitřní poštou. Ráda se s Vámi... více »
Profil uživatele
Husy
Petra Husaříková | prodávající
Zlechov
Registrace: 15.5.2008

Buďte vítáni,

jsem maminka (duší mladá, tělem "poměrně" mladá :o)), co už není na mateřské dovolené, ale pomalu se zapojuje do pracovního procesu. I tak spousta času patří synkovi Jiříkovi. Buďte proto, prosím shovívaví, budu se snažit skloubit práci, rodinu i koníčky jak nejlépe to půjde ;o)).

Ale každou volnou chvilku beru do ruky jehlice, háček a klubíčka. Každé klubíčko je jedinečné, v ruce ho obracím, cítím jeho měkkost, přiložím ho ke tváři a vím, co z něho bude - svetřík pro miminko, čepička, šála pro maminku, deka pro babičku.... Nakoukněte sami a uvidíte, určitě si vyberete.


Vaše Petra
 
Přečtete si něco o mně?
 
 
 
    
 
  
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
 
 
A nakoukněte sem, budete se vám tady moc líbit:
 
A taky ještě sem - je to obchůdek mojí "skorošvagrové":
 
 
A tady - k mojí "skorotetě":
 
 
Rady a tipy pro péči o pletené a háčkované ruční práce
 
 
Praní:
Oděv před praním převrátíme na rub a  pereme ve vlažné vodě (do 20°C) se speciálním pracím prostředkem. Vlněné oděvy nenamáčíme nikdy příliš dlouho nebo nepereme ve velkém množství pracího prostředku. Aby pletený či háčkovaný kus nezplstnatěl, snažíme  se zamezit tření, kartáčování a ždímání. Výjimkou jsou bavlněné oděvy, které lze krátce odstředit v pračce.
 
Máchání:
Pletený nebo háčkovaný oděv hned po praní mácháme tak dlouho. dokud voda nezůstane úplně čirá. Použitím aviváže v poslední máchací lázni dosáhneme větší hebkosti. Pozor! Ne všechny příze snášejí aviváž. U některých se oděv může vytáhnout nebo srazit.
 
Sušení:
Oděv po vymáchání položíme na ručník a opatrně vymačkáme. Vytvarujeme a necháme schnout položený na ručníku. Nejlepší je položit oděv i s ručníkem na sušící stojan. Nikdy pletené a háčkované oděvy nevěšíme!
 
Ukládání:
Pletené a háčkované oděvy nikdy nevěšíme na ramínko. Skladujeme je složené na místech chráněných před světlem. Aby Vaše oblíbené kousky nevybledly, nevystavujte je ani přímému slunečnímu světlu.
 
 
Moje mediální úspěchy - výrobky, které jste mohli vidět v časopise Dekor a diáři Dekor:
 
 
 
 
 
Fotky od spokojených zákazníků ♥♥
 
 
"Moje" čepička, kamaše a papučky:

Klubíčka, která pro pletení i háčkování vybírám, jsou od českých i zahraničních výrobců. Jsou velmi kvalitní, u každého mého výrobku pak najdete informaci o složení i původu materiálu, který jsem použila.

Většinou jsou to přírodní materiály - vlna, merino vlna, bavlna, len. Méně častěji pak akrylové příze ("umělina" mě moc neláká). Někdy je ale příze s příměsí akrylu moc příjemná a na údržbu snadnější.

 

Tady je seznam výrobců, kterých klubíčka mám moc ráda a používám je nejčastěji:

Vlnap Nejdek - certifikát OEKO-TEX

Niťárna Česká Třebová - certifikáty

DROPS Design Norway

- certifikát OEKO-TEX pro Baby Merino

- certifikát OEKO-TEX pro Big Merino

- certifikát OEKO-TEX pro Big Fabel

- certifikát OEKO-TEX pro Cotton Merino

- certifikát OEKO-TEX pro Cotton Light

 

Co je OEKO-TEX certifikát se můžete dočíst třeba tady:

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%96ko-Tex_Standard_100

 

 

 

Způsob dopravy
Výrobky zasílám prostřednictvím České pošty, v bublinkové obálce nebo jako balíček (podle velikosti zboží). Prosím čtěte pozorně - v ceně dopravy není započtena jen částka poštovného, ale i balné (takto je to uvedeno i u každé položky zboží a pak i na faktuře). Výši poštovného a balného mám nastaveno na jednotnou částku 70,-. Tato částka pak bude přepočtena podle "velikosti" vaší objednávky (nakouknu do ceníku ČP a přepočtu podle váhy objednaného zboží).Na dobírku nezasílám.
Obchodní podmínky

1. Úvod 

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží u prodejce Petra Husaříková. Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a nakupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, o tomto kroku je nakupující informován elektronickou poštou. 

Kupní smlouva vzniká okamžikem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. 

Platba by měla být uhrazena do 14 pracovních dnů bankovním převodem. O podkladech k platbě je nakupující informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky může prodávající objednávku stornovat. 

* Nakupující obdrží objednané zboží za cenu platnou v době objednání.

Vlastnické právo ke zboží přechází na nakupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

* Nakupujícímu je vystavena elektronická faktura, která je k nahlédnutí, popř. vytištění pod objednávkou. 

3. Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

4. Práva a povinnosti nakupujícího

Nakupující je povinen uvést správnou fakturační i dodací adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.

V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

5. Dodací podmínky

Objednné a zaplacené zboží je nakupujícím doručováno prostřednictvím České pošty jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako balík. Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty. Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.

6. Reklamační řád

Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

Záruka se nevztahuje na opotřebení a vady způsobené: neodborným použitím, nedodržením instrukcí v návodu k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy.

7. Vrácení zboží

Nakupující má ze zákona (53 odst. 7 občanského zákoníku) právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.

Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.

Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.

Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 14 dnů.

9. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

 

Ve Zlechově  1.1.2014

 

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
622993
12.5.2017 *** Háčkovala jsem a plstila *** sedáky na židličku či křeslo *** nakoukněte ***
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.