Domů Profil prodejce jehlou
Josef Šperl
  • aktivní prodejce od r. 2019
    Reaguje na objednávky obvykle do 5 minut.
  • Plzeň, ČR
  • 60 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (7) 100%
Nadšenci: 8
Aktivita: aktivní
Prodáno: 60
Registrace: 6.9.2019
Město: Plzeň
Stát: ČR

jehlou

/ Prodávající
Novinky
878641
24.4.2020 Ahoj, zařadili jsme do prodeje naše vymazlené sedáky, tak si udělejte čas a omrkněte je. Josef a Anna

Jsme manželé a tvoříme tvůrčí tým, který miluje produkty z minulosti. Vídáme v nich ducha doby, ze které pocházejí. Dostaly možnost vyprávět nám o své dlouhé cestě, přestože se na nich podepsal zub času. Před tím, než si je našli jejich majitelé, prošly skrze ruce, které je vyrobily s péčí, radostí a precizností. Tam odkud přišly, se nevyrábělo s myšlenkou, že za rok jejich cesta skončí. Vznikly a žily s vámi dlouhá léta.

Josef a Anna

Jmenuji se Pepa a moje žena Anička. Rádi vymýšlíme, inovujeme a hlavně vyrábíme produkty, které naplňují pro nás důležitá hesla:

  • Kvalitní materiály
  • Precizní zpracování
  • Moderní design
  • Praktičnost
  • Jedinečnost

V naší šicí dílně se cítíme příjemně a stále rozvíjíme své dovednosti. Radost, kterou nám to přináší, se odráží v našich produktech. Každý balíček, který nás opouští, připravujeme s úsměvem. Nejdůležitější jste vy samotní a okamžik, kdy si balíček rozbalíte. Krásné a čisté balení je emoce k nezaplacení.

Josef

Anna

Přejeme vám krásný den a příjemné nakupování.

Pepa a Anička - jehlou

Vážení zákazníci,

dbáme na prevenci a proto jsme se rozhodli omezit možnosti dopravy a druhů plateb, abychom chránili co nejvíce dopravce, vás a nás samotné. Zboží lze nadále objednávat a vynakládáme maximum pro to, abychom vše odeslali včas. Zavedli jsme možnost dodání zboží pouze přes dopravce PPL a platbu bezhotovostně předem na náš bankovní účet. Dopravce tak nemusí přijímat hotovost a balík vám může předat bez zbytečných průtahů. Balíky odesíláme ihned po připsání platby na náš účet.

Děkujeme za pochopení, přejeme hezký den a věříme, že se vše brzy vrátí k normálnímu stavu.

Josef a Anna - jehlou

Možnosti plateb:

Dobírkou

Nejpoužívanější způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi České pošty) nebo na pobočce České pošty.

Bankovním převodem

Jakmile odešlete objednávku, obdržíte e-mailem její potvrzení. Výzvu k úhradě zakázky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte e-mailem. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Fio Banky, a.s. Vámi zaslané peníze nám budou připsány během 1-3 dnů po jejich odeslání. Ihned po připsání platby Vám zboží odešleme.

Ceník dopravy:

Balík Do ruky 119 Kč / 149 Kč
Balík Na poštu 99 Kč / 129Kč
Přepravní službou PPL 129 Kč
Dobírka Česká Pošta 17 Kč

Ceník plateb:

Převodem z účtu 0 Kč
Dobírka Česká pošta 0 Kč
Dobírka PPL Nelze

Možnosti dopravy:

Balík Do ruky

  • Česká pošta garantuje doručení balíku přímo do ruky a na vámi uvedenou adresu do dvou pracovních dnů po podání zásilky. O doručování balíku budete informováni přes SMS i e-mail.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne, zanechá ve vaší poštovní schránce lístek. Zásilka bude uložena na dodací poště po dobu 7 dnů. Poté bude odeslána zpět k nám.
  • Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si v den odeslání můžete změnit místo i termín doručení zásilky dle aktuální potřeby.
  • Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Zjistí-li se při dodávání v místě určeném v adrese, že dodávaná poštovní zásilka je poškozená, zásilka se nedodá a bude uložena na poště, na které bude reklamace projednána.

    Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit.

  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, prosím, kontaktujte přímo Českou poštuna telefonu: 840 111 244 nebo na emailu: info@cpost.cz.

Balík Na poštu

  • Vaše zásilka bude doručena na kteroukoli z 2600 pošt nacházejících se na území ČR, kde bude připravena k vyzvednutí již následující pracovní den po expedici z našeho skladu. O tomto termínu budete informováni e-mailem. Tato služba je oblíbená všemi, kteří nejsou k zastižení na jednom místě, nebo nemohou převzít balík během pracovní doby. Česká pošta vás o doručování balíku bude prostřednictvím SMS a e-mailu informovat již v den podání.
  • Vyberte si, na kterou poštu chcete svou objednávku doručit. Tam bude uložena po dobu 7 kalendářních dnů, poté bude odeslána zpět k nám.
  • Na ceskaposta.cz/zmenadispozice si v den odeslání můžete změnit poštu, kde si chcete balík vyzvednout.
  • Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Zjistí-li se při dodávání v místě určeném v adrese, že dodávaná poštovní zásilka je poškozená, zásilka se nedodá a bude uložena na poště, na které bude reklamace projednána.

    Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit.

  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, prosím, kontaktujte přímo Českou poštuna telefonu: 840 111 244 nebo na emailu: info@cpost.cz.

Přepravní službou PPL

  • Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně následující den od pondělí do soboty od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

  • Večerní doručení
    V případě zájmu si můžete zvolit Večerní doručení, které probíhá mezi 17. a 21. hodinou - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete  zde.

  • Sobotní doručení
    Tato služba, která je poskytována po celé České republice, je určena příjemcům, kteří preferují doručení zásilky o víkendu. Doručování probíhá standardně od 8:00 do 18:00. U zásilky adresované na soukromou adresu a v případě, že je k dispozici telefonní číslo na příjemce, bude ráno před doručením prostřednictvím SMS odesláno dvouhodinové okno pro doručení a kontakt na řidiče. V případě nezastižení příjemce se další doručovací pokus uskuteční následující pracovní den.

  • Doručení do sítě výdejních míst PPL ParcelShop
    Nechcete-li se vázat na určitý čas doručení, balík si může vyzvednout také na vámi zvoleném výdejním místě PPL ParcelShop. Seznam výdejen a více informací naleznete na stránce pplparcelshop.cz
  • Platba platební kartou:
    Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.
    Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
  • Převzetí a reklamace:
    Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, prosím, kontaktujte přímo dopravce PPLna telefonu: 840 775 775 nebo na emailu: info@ppl.cz

________________________________________________

V případě doručení či převzetí poškozeného balíku/zboží řešte vzniklou situaci okamžitě s dopravcem a pořiďte případně fotodokumentaci poškození balíku či zboží uvnitř doručovaného balíku. O vzniklém problému s doručením zásilky je dobré také, co nejdříve, informovat přímo mne, abych mohl, pokud to bude možné, pomoci s řešením vzniklé situace.

Josef - jehlou

Jsem držitelem certifikátu o členství ve spolku SOTEX GINETEX CZ, z.s. Jako držitel certifikátu o členství jsem oprávněn užívat symboly pro ošetřování textilních a oděvních výrobků.

Každý náš výrobek je opatřen pracími symboly pro ošetřování a zároveň návodem k užívání výrobku.

GINETEX vyvinul unikátní řadu symbolů, které jsou určeny jako informace pro spotřebitele o správné údržbě textilu. Pokud spotřebitel dodrží postupy uvedené na etiketě, měla by být zachována kvalita a vlastnosti udržovaného výrobku. Filozofií GINETEXu je uvádět maximální možné zatížení výrobku. Pokud spořebitel zvolí namáhavější údržbu, než je deklarovaná, může dojít k nevratným změnám na výrobku.

GINETEX používá 5 základních symbolů, které mapují jednotlivé procesy údržby a pak 2 doplňkové - Ondřejův kříž, který znamená zákaz uvedeného postupu, a pak podtržení. Podtržení znamená jemnější péči - podle počtu podtržení se stupňuje požadovaná jemnost péče.

PRANÍ:
Symbol praní
Symbol vaničky určuje, zda je možné textilní výrobek prát, a to jak v pračkách, tak i ručně. Čísla uvnitř vaničky označují maximální teplotu praní ve stupních Celsia, která nesmí být překročena. Praní při nižších teplotách je možné. 

BĚLENÍ:
Symbol bělení
Trojúhelník označuje, jestli lze nebo nelze bělit daný výrobek. Bělení je postup probíhající ve vodním prostředí před, během nebo po praní, vyžadující použití bělících prostředků, zahrnující buď chlorové nebo oxidační / nechlorové prostředky, za účelem zlepšení odstranění nečistot a skvrn a/nebo zlepšení bělosti. Používají se aktivní chlorové prostředky (např. Savo) nebo oxidační /nechlorové prostředky obsažené v universálních pracích prostředcích. Oxidační/nechlorové bělicí prostředky zahrnují širokou škálu různých aktivních a neaktivních bělících látek (např. oxidační prostředky).

SUŠENÍ:
Symbol sušení
Čtverec je symbol pro postupy sušení po praní. Kruh uvnitř čtverce symbolizuje sušení v bubnové sušičce. Čáry uvnitř čtverce označují sušení na vzduchu.

ŽEHLENÍ:
Symbol žehlení
Tečky uvnitř symbolu určují rozsahy teplot pro žehlení. Na žehličkách, které se běžně používají, jsou někdy určitá vlákna přiřazena k těmto rozsahům nastavení.

PROFESIONÁLNÍ OŠETŘOVÁNÍ:
Symbol profesionálního ošetřování
Symbol uvádí informaci o možnosti profesionálního chemického čištění nebo čištění za mokra. Kruh symbolizuje chemické čištění textilií a postupy čištění za mokra prováděné profesionály. Poskytuje informace vztahující se k různým postupům čištění.

Plakát se symboly údržby a jejich významem si můžete stáhnout ZDE.

Symboly pro ošetřování jsou chráněnou ochrannou známkou. Ochranné známky jsou vlastnictvím GINETEX (Groupement International d„Etiquetage pour l„Entretien des Textiles) – Mezinárodní asociace pro označování výrobků symboly ošetřování. Symboly pro ošetřování textilií jsou zároveň předmětem mezinárodní a evropské normy (ISO/EN 3758).

Způsob dopravy
Zboží standartně zasíláme dopravní službou PPL, Českou poštou a Zásilkovnou. Produkty zasíláme v kartovové krabici.
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od jehlou

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím
Menu
--