OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Když dostanu objednávku znamená to pro mě - a pro každého účastníka obchodního styku rovněž - (kromě radosti, samozřejmě), že ten kdo objednává si přečetl tyto podmínky a souhlasí s nimi. V témž okamžiku také vzniká kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím.
- Objednávky přijímám jakmile se dostanu k počítači - většinou mi to z balkonu netrvá déle než 30sekund. Někdy ovšem opouštím své 4 zdi a to potom takové potvrzení může trvat třeba i několik hodin. Nakonec ale potvrdím!
- Podrobnosti objednávky stejně jako zboží na přání/zakázku (v jiné velikosti, barvě apod) řeší prodávající s nakupujícím prostřednictvím vnitřní pošty. Ne vždy je možné všem požadavkům a přáním na vyhotovení zboží s jinými parametry než je v nabídce vyhovět. Prodávající má právo takovéto objednávky odmítnout.
- Dodací lhůty jsou uvedeny u jednotlivých položek. Pokud je zboží skladem bude odesláno do 3 dnů od obdržení platby. Pro zboží na zakázku/přání bude vždy dohodnut konkrétní dodací termín prostřednictvím vnitřní pošty. Prodávající informuje kupujícího o odeslání zboží rovněž vnitřní poštou.
- Kupující má právo do 14 dní od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit. Toto neplatí pro zboží vyrobené na přání/zakázku kupujícího. O případném vrácení zboží musí kupující ještě před jeho odesláním informovat prodávajícího. Vrácené zboží musí být ve stejném stavu v jakém jej kupující převzal. Musí být odesláno ve vhodném obalu, aby nedošlo k poškození při přepravě - za vhodné zabalení ručí kupující. Kupující rovněž hradí poštovné. Vracené zboží není možné posílat na dobírku. Prodávající vrátí kupujícímu peníze bezodkladně poté, co mu bylo vrácené zboží doručeno.
- Prodávající dělá co může, aby zboží bylo bezvadné. Pokud se i tak prokáže, že zboží má "vrozenou vadu", tudíž takovou, která byla patrna již při odeslání (což by se mohlo stát snad jen kdybych ztratila brýle...) , má zákazník plné právo na výměnu či opravu. Pokud ani jedno není možné, může odstoupit od kupní smlouvy.
- Zboží je odesláno prostřednictvím České Pošty. Poštovné je uvedeno u každé položky. Při objednání většího počtu položek se poštovné slučuje a konečné poštovné pak může být navýšeno podle konkrétní váhy a objemu odesílané zásilky. V takovém případě informuje o výši poštovného prodávající kupujícího vnitřní poštou.
- Platbu za zboží, poštovné a balné zašle kupující v českých korunách na účet prodávajícího (účet vedený u Airbank). Prodávající odešle kupujícímu zboží až po obdržení platby. V případě, že se prodávajícímu vrátí nedoručená zásilka, může tuto poslat na požádání kupujícího znovu, ale až po připsání částky za nové poštovné na účet prodávajícího.
- Všechny osobní údaje slouží pouze pro potřebu uzavření Kupní smlouvy. Prodávající se zavazuje, že nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě nebo jinak zneužity.
- Bude mi velkým potěšením pokud nebudeme nikdy tyto Obchodní podmínky potřebovat, už vůbec ne k řešení případných sporů. Věřím, že k žádným nedojde a z mé strany pro to dělám maximum. Pokud je cokoliv co se Vám při obchodování se mnou nelíbí, napište mi to, prosím. Upřímně stojím o vaše názory, chválu i kritiku. Víc o tu chválu!
Způsob dopravy
Zboží posílám řádně zabalené prostřednictvím služeb České pošty. Na vyžádání je možné použít i jiný druh dopravy, především zásilkových služeb dle aktuálních tarifů.