Profil uživatele
JOŽÁNEK
Prodávající
Újezdeček
Registrace: 11.5.2012

Jožánek je česká značka hlavně těhotenského a okrajově i kojeneckého a dětského oblečení, pojmenovaná po naší dceři Johance.

VŠECHNO UVEDENÉ ZBOŽÍ MÁME SKLADEM, TEDY JIŽ NAŠITÉ. NEZABÝVÁME SE TEDY ZAKÁZKOVÝM ŠITÍM ANI ÚPRAVAMI NAŠICH MODELŮ, STEJNĚ TAK NEŠIJEME ZBOŽÍ Z JINÝCH MATERIÁLŮ, O KTERÉ SI PÍŠETE. Děkujeme za pochopení.

Naše zboží je šité výhradně v ČR českými švadlenami, prodáváme ho už od roku 2008 a za jeho kvalitu se nemusíme stydět! :-)

Naše filozofie je založena na tom, že zboží je sice určeno hlavně těhotným a kojící ženám, ale je možné jej nosit i před těhotenství a po ukončení kojení, aniž by bylo poznat, že oblečení slouží primárně těmto účelům. :-) Díky příslušným střihům, elastičnosti, příp. řasení apod. je zajištěna velká roztažnost a díky kvalitě látek ve složení 92% bavlna + 8% elastanu se Vám věci nebudou vytahat a jejich barvičky zůstanou dlouho syté.

Šijeme nadčasové kolekce, které pokud možno vůbec neobměňujeme, jen rozšiřujeme. Z nyní už opravdu velkého množství střihů si vybere každá žena. Při výběru velikostí DOPORUČUJEME ZMĚŘIT OBLEČENÍ, KTERÉ BĚŽNĚ NOSÍTE a porovnat s rozměry uvedenými u každého kousku. Zde je dobré zvážit si, zda chcete tričko upnutého nebo volnějšího střihu a řídit se podle fotografií- figuríny a modelky, na kterých se fotí jsou vždy někde uprostřed uváděných velikostí, tedy podle fotky lze odhadnout, jak Vám asi tričko padne.

Přes všechnu snahu není možné u 100% žen přesně určitě danými rozměry velikost, ve které se budou cítit nejlépe ( záleží na výšce postavy, šíři ramen, velikosti prsou, bříška boků, tloušťce paží atd. ), takže rychle a ochotně měníme. J Bohužel v takovém případě musíme vyžadovat uhrazení dalšího poštovného, které není vysoké- 65,-Kč. To můžete vložit do balíčku se zbožím k výměně ( a informacemi, za jaké zboží chcete vyměnit a na jakou adresu poslat ) nebo si napište o zaslání zálohové faktury s údaji pro platbu.

Přejeme Vám hodně radosti z našeho zboží a hlavně z dětiček, které nosíte nebo kojíte!

Pokud Vás zajímá něco více o nás, dočete se v rozhovoru tady :-): https://www.fler.cz/magazin/jozanek-prevest-moje-predstavy-do-reality-je-nekdy-fuska-1648 .

Spolupracujeme s nadanou ( https://www.fler.cz/byterez ), která na naše trička ručně kreslí a vytvořila nám sadu originálních obrázků pro potisk. Ukázka ruční malby i tisků ( ruční malbu lze objednat u ByTerez, potištěná trička k zakoupení u nás ):

Způsob dopravy
Posíláme balíkem DO RUKY České pošty.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky - nákupní řád
Vážení, vítáme Vás v internetovém obchodě www.fler.cz/jozanek. . Než začnete nakupovat, seznamte se prosím s níže uvedenými obchodními podmínkami. Jako kupující totiž potvrzením objednávky souhlasíte s níže uvedenými podmínkami nákupu.  

1. Nákupní řád
Pro hledání požadovaného výrobku může kupující využít dělení výrobků podle kategorií v levém menu nebo vyhledávání např. podle názvu výrobku v boxu nad levým menu.
Informace o jednotlivých položkách jsou poskytovány ve dvou úrovních - náhled a detail. Náhled je určen pro snadnější a rychlejší orientaci v nabídce, detail slouží pro získání více informací o výrobku a pro vložení do košíku. Na detail je možné přejít kliknutím na obrázek. U většiny zboží můžete vybírat z několika velikostí. Požadovanou velikost upravíte kliknutím na šipku v rozbalovacím menu velikost a potrvzením konkrétní velikosti. Potom už stačí jen upravit požadovaný počet kusů ( chcete-li víc než jeden ) a kliknutím na tlačítko KOUPIT. Prohlížet zboží v košíku můžete kdykoliv kliknutím na ikonu košíku vpravo nahoře. Pokračovat v nákupu můžete jednoduše přecvaknutím do některé kategorie z levého menu. Pokud chcete dokončit objednávku, kliknete na tlačítko OBJEDNAT pod zobrazeným stavem Vašeho košíku. Zde vyplníte své kontaktní, fakturační a doručovací údaje a vyberete způsob platby a doručení. Následně Vám do e-mailu, který jste uvedli, přijde informace o přijetí objednávky s její rekapitulací. V tomto e-mailu budou i údaje pro platbu. Pokud jste zvolili způsob platby dobírkou, potom se Vás tyto údaje netýkají.

Svou objednávku může kupující stornovat nejpozději do 15 minut od odeslání objednávky zasláním zprávy zde na Fleru.Pokud kupující stornuje objednávku později, než v uvedené lhůtě 15 minut, bude prodávající akceptovat takové storno pouze po předchozí dohodě s kupujícím a k akceptaci se předem nezavazuje- zboží může být totiž již odeslané.  Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že objednané zboží se již nevyrábí a dále z jiných důvodů. V těchto případech bude kupující neprodleně ze strany prodávajícího kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil kupní cenu nebo její část, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v co nejkratším termínu.  

2. Platební podmínky
Veškeré ceny uvedené v tomto internetovém obchodě jsou smluvní a konečné. Platební podmínky jsou uvedeny v závěru těchto obchodních podmínek. Pokud kupující zvolí platbu předem na účet prodávajícího, provede platbu do 3 dnů od zaslání výzvy k platbě, tj. podkladů pro platbu včetně variabilního symbolu. Pokud prodávající nebude mít platbu do 5 dnů od zaslání výzvy připsanou na účtu, objednávku stornuje, nebude-li s kupujícím písemně, tj. emailem, dohodnuto jinak.


3. Dodací podmínkyV případě platby za zboží převodem na účet prodávajícího je zboží odesláno po připsání platby na tento účet. V případě platby za zboží dobírkou je zboží odesláno ihned. V případě osobního odběru je zboží připraveno k převzetí po výzvě kupujícího prodávajícím.Zboží odesílá prodávající následovně:

  • zboží skladem - nejpozději následující pracovní den po objednávce
  • ostatní zboží - pokud zboží není skladem, prodávající neprodleně kontaktuje kupujícího s návrhem podobného zboží nebo se s kupujícím dohodne na prodloužení termínu

V případě, že není možné ze strany prodávajícího tyto termíny dodání dodržet, bude neprodleně kontaktovat kupujícího a domluví se s ním na dalším postupu, případně zrušení objednávky.

Objednávky vyřizuje prodávající kompletně, v případě individuální dohody s kupujícím lze postupovat i jinak.  Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. V případě poškození je povinen zkontrolovat stav zboží v zásilce a o případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti přepravce. Kupující je povinen o poškození zboží neprodleně, a to v den převzetí zásilky informovat prodávajícího, aby tento mohl reklamovat poškození při přepravě u přepravce a tato reklamacae mu mohla být uznána.

4. Reklamační řád
Záruka na spotřební zboží je 24 měsíců a řídí se příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Vyskytne-li se na zakoupeném zboží vada, na kterou se vztahuje záruka ( tj. jedná se o vadu jako takovou, ne opotřebení běžným užíváním, na které se záruka nevztahuje!!! ), kupující uplatní nárok odesláním vadného zboží na adresu uvedenou na faktuře, ktreou obdržel se zbožím. V oznámení o závadách uvede kupující své jméno, adresu, e-mail, telefonické spojení, označení reklamovaného zboží, datum koupě a popis závady.

Pro úspěšné vyřízení reklamace kupující doloží doklad o koupi zboží.

V závislosti na druhu vad, v souladu s právními předpisy platnými v České republice, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. Poskytnutá záruka se nevztahuje zejména na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, na vady vzniklé neodbornou manipulací nebo uskladněním. Dále se záruka nevztahuje na vady vzniklé užíváním výrobku v rozporu s návodem k obsluze ( pracími symboly ), zanedbanou údržbou nebo užíváním výrobku k jinému účelu, než ke kterému je určen. V případě rozporu s kupní smlouvou, tj. pokud zboží není v souladu s kupní smlouvou, řídí se prodávající ustanoveními dle § 616 občanského zákoníku.

6. Ochrana osobních dat  Jana Havelková jako provozovatel internetového obchodu www.fler.cz/jozanek.cz  tímto prohlašuje a zavazuje se, že svěřená osobní data nebude bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytovat třetí osobě s výjimkou přepravce zboží. Současně se zavazuje k tomu, že na přání zákazníka i bez udání důvodu kdykoliv jeho osobní data vymaže ze své databáze.

5. Vrácení zboží
Pokud kupující se zakoupeným zbožím z tohoto internetového obchodu není spokojen, je oprávněn toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení, zasláním na adresu uvedenou na faktuře, kterou obdržel zśpolu se zbožím. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nenošené a neprané ( !!! ). Ke zboží musí být přiložena kopie dokladu o koupi nebo alespoň uvedené číslo faktury a číslo účtu pro vrácení peněz. Po vrácení zboží bude kupujícímu zaslána platba převodem na účet kupujícího nejpozději do 7 pracovních dnů ode dne vrácení zboží. Balíky s dobírkou nebudou převzety. Před zasláním penzě musíme zkontrolovat obsah balíku a stav zboží.

6.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Doplněk ve smyslu novely Zákona, který doporučujeme implementovat přímo do Obchodních podmínek eshopů:

§

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, napište nám.
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
800742
10.4.2019 Jaro láká k výletům, ale Vy máte plné ruce dětí? Dejte si některé z nich na záda nebo na prsa do nosítka a vyražte, kamkoli budete chtít. :-)
https://www.fler.cz/zbozi...
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím