Hodnocení: | nehodnocen |
Aktivita: | - |
Registrace: | 6.5.2018 |
Město: | Uherské Hradiště |
Stát: | ČR |
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího.
Vznikne-li na zboží dodaném od nás reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci osobně na naší prodejně nebo emailem na info@kocarkybrod.cz. Po konzultaci prodávající rozhodne, jaký způsobem se bude záležitost řešit, zda je nutné dodat na opravu celý kus nebo jen jeho reklamovanou část. Vaši reklamaci se snažíme vždy vyřešit v co možná nekratší době, nejdéle však 30 dní. Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující předložil doklad o zakoupení zboží (faktura, paragon).
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
V případě reklamace MUSÍ být reklamovaná věc čistá. V opačném případě NENÍ prodávající povinen neočištěné zboží do reklamace přijmout a přijme jej, až poté, co bude zboží řádně očištěno!!
Na nevyzvednuté zboží z opravy (reklamace) může prodejce kupujícímu účtovat poplatek z prodlení vyzvednutí zboží. O tomto poplatku bude kupující předem informován.
Pokud spotřebitel není s vyřízením reklamace spokojen po obsahové stránce, tj. zejména se zamítnutím reklamace, popř. s nedostatečným uspokojením nároků z reklamace, která byla uznána, pak dochází k občanskoprávnímu sporu, který je možné řešit prostřednictvím ČOI, a to v rámci řízení o mimosoudním řešení sporů (ADR) – více informací viz. Obchodní podmínky nebo na webové adrese www.coi.cz