Profil uživatele
Krejcovna
Prodávající
Brno
Registrace: 5.5.2019

Dobrý den jmenuji se Romana Vašíčková a vítám vás na na mých stránkách Krejcovna. 

Zabývám se kvalitní tvorbou oděvů a také kurzy šití. 

V šití mám dlouhou 35letou praxi.

Šiji také na zakázku.

Způsob dopravy
Zboží zasílám v bublinkové obálce (dle velikosti v krabičce) Zásilkovnou nebo jako cenné psani Českou poštou. Osobní odběr v Brně, po předchozí telefonické domluvě.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky u prodejce Krejcovna, Romana Vašíčková, IČO 12167827


Objednání a odeslání zboží:
1) Odesláním závazné objednávky se nakupující zavazuje k úhradě zboží předem na udané číslo účtu.
2) Pokud si jako nakupující nejste jistí velikostí, či máte jakýkoliv jiný dotaz, kontaktujte mě nejdříve vnitřní poštou, až poté proveďte závaznou objednávku.
3) Po připsání platby odesílám zboží nejpozději do tří dnů prostřednictvím České pošty. Je možné zvolit osobní odběr – a to při předchozí domluvě prostřednictvím zpráv.
4) Všechny individuální požadavky je po třeba domluvit předem, týká se především výroby zboží na zakázku.
5) Ceny zboží jsou pevné, poštovné a balné je vždy uvedeno u zboží.
Vrácení zboží:
1) Zboží je možné bez udání důvodu do 14 dnů vrátit, dle zákona: § 53 odst. 7 občanského zákoníku. Zboží musí být bez vady, nenošené, neprané, v původním stavu, s visačkou.
2) Před odesláním zboží zpět mě nejdříve kontaktujte.
3) Odeslání peněz ze strany prodávajícího probíhá až po přijetí a zkontrolování zboží zaslaného nazpět. Nazpět bude zaslána celá částka za zboží i za poštovné.
4) Poštovné pro odeslání zboží nazpět prodávájícímu platí zákazník. Zboží je nutné odeslat doporučeně prostřednictvím české pošty, (nikdy ne na dobírku).
5) Odstoupení od smlouvy do 14ti dnů, bez udání důvodu se nevztahuje na zboží šité na míru dle zákona: § 53 odst. 8 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Reklamace:
1) Zboží, které vykazuje vadu je možné reklamovat.
2) Vada nesmí být způsobena opotřebením nebo nepřiměřeným uživáním zboží.
3) Před odesláním zboží na reklamaci mě prosím nejdříve kontaktujte – vše individuálně domluvíme.
2 / 2
4) V případě uznání reklamace bude zboží opraveno, či zasláno nové, nebo budou vráceny peníze. V případně neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zpět.
Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Žádní oblíbení uživatelé.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím