Profil uživatele
La Fabrika
Prodávající
Ostroměř
Registrace: 9.10.2017

Tvořím, tedy jsem!

Vítejte v mém obchůdku!

Tvoření se stalo mým relaxem po práci. Koupila jsem si háčky, jehlice a najednou jsem si pořídila šicí stroj, chtěla jsem zkoušet nové a nové věci, a tak tu najdete něco pleteného, něco háčkovaného, něco ušitého.....Nejsem profesionál, jsem samouk, chtěla jsem jen obohatit svůj šatník něčím originálním.

Obdivovalajsem všechny tvořivé lidičky tady na fleru tak dlouho, až jsem se rozhodla k nim přidat.

A tak mě tu máte!

Pokochejte se, snad se Vám tu bude líbit a něco Vás i osloví. A klidně oslovte i vy mě, pokud se budete chtít na cokoli zeptat.

Smějte se!

Způsob dopravy
Zboží bude odesláno jako doporučený balík Českou poštou.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky www.fler.cz/la-fabrika

Objednání a odeslání zboží:

1) Odesláním závazné objednávky se nakupující zavazuje k úhradě zboží předem na udané číslo účtu.

2) Pokud si jako nakupující nejste jistí velikostí, barvou, materiálem či máte jakýkoliv jiný dotaz, kontaktujte mě nejdříve vnitřní poštou, až poté proveďte závaznou objednávku.

3) Po připsání platby odesílám zboží nejpozději do tří dnů prostřednictvím České pošty.

4) Všechny individuální požadavky je třeba domluvit předem.

5) Ceny zboží jsou pevné, poštovné a balné je vždy uvedeno u zboží.

Vrácení zboží:

1) Zboží je možné bez udání důvodu do 14 dnů vrátit, dle zákona: § 53 odst. 7 občanského zákoníku. Zboží musí být bez vady, nenošené, neprané, v původním stavu, s visačkou.

2) Před odesláním zboží zpět mě nejdříve kontaktujte.

3) Odeslání peněz ze strany prodávajícího probíhá až po přijetí a zkontrolování zboží zaslaného nazpět. Nazpět bude zaslána celá částka za zboží i za poštovné.

4) Poštovné pro odeslání zboží nazpět prodávájícímu platí zákazník. Zboží je nutné odeslat doporučeně prostřednictvím české pošty, ne dobírkou.

5) Odstoupení od smlouvy do 14ti dnů, bez udání důvodu se nevztahuje na zboží šité na míru dle zákona: § 53 odst. 8 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Reklamace:

1) Zboží, které vykazuje vadu je možné reklamovat.

2) Vada nesmí být způsobena opotřebením nebo nepřiměřeným uživáním zboží.

3) Před odesláním zboží na reklamaci mě prosím nejdříve kontaktujte.

4) V případě uznání reklamace bude zboží opraveno, či zasláno nové, nebo budou vráceny peníze. V případně neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zpět.

5) V případě drobné vady je možné se domluvit na slevě z původní ceny.

Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Žádní oblíbení uživatelé.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím