Profil uživatele
LaMona
Prodávající
Praha 4
Registrace: 15.10.2010

{#emotions_dlg.naruc}

 

NEJNOVĚJŠÍ NOVINKY

Nově si můžete zpestřit i své psaní a potěšit tak sebe či někoho jiného :-).

Jmenuji se Petra a mé výrobky, háčky a pera s "kouzelnou" ručkou, tu najdete pod značkou LaMona. Háčkování mně velmi přirostlo k srdci, protože háček a vlna se vejdou do čehokoliv a háčkovat můžu kdykoliv a kdekoliv ;-).

Protože mi ale háčkovat obyčejnými háčky připadalo příliš fádní, začala jsem si je zdobit polymerovou hmotou a nyní si mohu barvu háčku vybírat podle své momentální nálady a musím přiznat, že to s nimi jde skoro samo{#emotions_dlg.pst}.

Ozdobený háček je velmi příjemný na držení a krásně se s ním háčkuje.

RUČNĚ ZDOBENÉ HÁČKY na háčkování s "kouzelnou" ručkou

Nejen, že zpestří Vaše háčkování, ale jsou i originálním dárkem.

Váháte, proč ho mít? Nakoukněte zde.

Blog mé zákaznice - Co jsem nečekala

*******************************

Přidejte se do klubu U Kouzelného háčku {#emotions_dlg.naruc}

*******************************

 

Děkuji za návštěvu a případný nákup Šlápnul vedle

 

LaMona


 

 

  • Nemůžete si vybrat z mé nabídky? Líbí se Vám třeba vzor, ale zase nevyhovuje velikost či opačně? Nevadí, ráda Vám háček vyrobím přímo na míru. Objednávat můžete zde.

 

  • Nebo máte doma svůj oblíbený celokovový háček, který nechcete vyměnit, ale třeba by se mu hodila nová ručka? Háček mi můžete poslat a já Vám ho ráda ozdobím. Pro objednávku klikněte zde.

 

  • Pokud budete chtít ručku s náročnějším vzorem, např. motýlci, draci, medvídci ...,  cena bude stanovena dle náročnosti.

 

  

Máte už nějaký háček od LaMony a své háčkované výrobky prodáváte?

Přidejte se do klubu U Kouzelného háčku {#emotions_dlg.naruc}

 

 

Váháte, proč ho mít? Nakoukněte zde.

**********************************************

Pro lepší orientaci ve velikostech ocelových háčků jsem vytvořila tabulku.

 

 **********************************************

Blog mé zákaznice - Co jsem nečekala

**********************************************
 
 
NÁHODNÝ TEST ODOLNOSTI HÁČKŮ
 
KatKyr | 10.06.13 | 10:30
Moc děkuju za odolné háčky.. Otestovala jsem odolnost háčku, teda neúmyslně, ale přežil.. Měla jsem ho s háčkováním v batůžku a můj miláček mi na něj naházel pěkných pár cihel z rozbourané zdi, než si uvědomil, že je hází tam, kam jsme si složili věci. Háček se ohnul hned za fimem do pravého úhlu, ale z fima se nevylomil, takže odolnost za jedna..
 
 
 **********************************************
 

Máte už nějaký háček od LaMony a své háčkované výrobky prodáváte?

Přidejte se do klubu U Kouzelného háčku {#emotions_dlg.naruc}

 

 

Způsob dopravy
Zboží posílám doporučeně Českou poštou ihned po připsání peněz na účet. Výrobky balím pečlivě, aby nedošlo při přepravě k jejich poškození. Nabízím možnost osobního převzetí v Praze, nebo v Nové Pace, dle domluvy.
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Ing. Petr Knap, IČO 16742222 , ŽL vydal Městský úřad Praha 12 dne 25.06. 2007. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu LaMona) a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

• Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

• Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.

• Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.

• Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.

• Platba bankovním převodem má být uhrazena do 14 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.

• Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 6.

• V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.

• Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 6.

• Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. • Zákazníkovi je vystavena elektronická faktura, kterou si může zobrazit pod objednávkou a která slouží zároveň jako dodací a záruční list.

3. Práva a povinnosti prodávajícího

• Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.

• Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

• Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

4. Práva a povinnosti kupujícího

• Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

• Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 6.

• V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

5. Dodací podmínky

• Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako balík. Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty. Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.

6. Zboží na zakázku

• Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle specifických požadavků zákazníka.

• Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.

• Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.

• Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.

• Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s orientační dobou dodání a přibližnou cenou.

• Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.

• Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.

• V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech nebude záloha vrácena.

• Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.

• Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.

• Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.

• U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod.

• Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.

• Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.

• Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 7.

7. Reklamační řád

• 7.1: Záruční doba

• Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

• Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

• Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

• V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

• Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

• Záruka se nevztahuje na opotřebení a vady způsobené: neodborným použitím, nedodržením instrukcí v návodu k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy.

• 7.2: Způsob reklamace

• Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.

• Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění.

• Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

• V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

• V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

• 7.3: Provedení reklamace

• Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.

• O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).

• V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

8. Vrácení zboží

• Kupující má ze zákona (53 odst. 7 občanského zákoníku) právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.

• Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.

• Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.

• Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 14 dnů.

• Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 6.

• Návody nelze vrátit.

9. Závěrečná ustanovení

• Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

• Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

V Praze dne 1.1.2014

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
774931
23.12.2018 Přeji všem veselé Vánoce a šťastný nový rok!
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím