Profil uživatele
LESTO
Prodávající
Nové Sedlo
Registrace: 12.4.2019

Krásný den, 

vítám vás ve svém obchůdku. Jmenuji se Lenka, jsem zdravotní sestra na plný úvazek, která relaxuje tvorbou. Aktuálně se věnuji hlavně šití. Svůj první šicí stroj jsem si pořídila v roce 2010 a od té doby se toho spousta změnila, včetně šicího stroje. Od prvních nejistých krůčků jsem dospěla především k šití kabelek, tašek a peněženek a tato činnost mě dokonale naplňuje. Vyjadřuje mého kreativního ducha, kterého v sobě mám již od narození. Od šicího stroje občas odbíhám k háčku, jehlicím, fimo hmotě a pletení z papíru. Ráda tyto činnosti spojuji a využívám u tvoření třeba  vánočních dekorací.

 

Přeji aby se vám u mě líbilo. 

Způsob dopravy
PPL, česká pošta, Zásilkovna od 65,-
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „LESTO“

Kupující zasláním závazné objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami:
• Kupní smlouva vzniká potvrzení objednávky zákazníkovi.
• Kupující je o potvrzení informován vnitřní poštou nebo e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.
• O přijetí platby a odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.
• Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit i bez udání důvodu.
• Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno nebo upraveno -výroba na zakázku. Po dohodě ho lze pouze upravit.
• Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat (např. vnitřní poštou).
Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a bez zjevných vad způsobených užíváním, a to ve vhodném obalu, který zabrání možnému poškození zboží při přepravě. Pokud zboží nebude splňovat tyto požadavky, není možné nárokovat vrácení plné kupní ceny. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.
Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.
• Reklamace
Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystaven daňový doklad v elektronické podobě, který zároveň slouží jako záruční list.
Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebené jeho používáním nebo nevhodným používáním.
• Dodací podmínky
Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího. Zboží je odesláno vybraným dopravcem. Reklamaci poškozené zásilky je třeba řešit ihned s kurýrem popřípadě pracovníkem ČP. Prodavající odešle kupujícímu zboží nejpozději do 3 pracovních dnů od připsání platby na účet.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Žádní oblíbení uživatelé.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím