Až (nebo už jen?) do konce listopadu máte možnost přihlásit se do soutěže s časopisem Instinkt o propagaci vaší značky za milión. Že nevíte, co konkrétního si pod takovou výhrou představit? Máme pro vás přehled toho, na co všechno se může šťastný výherce těšit.

  • Více zákazníků,
  • větší povědomí o vaší značce
  • a publicita v celonárodních médiích.

Právě díky mediální podpoře v hodnotě 1 milion korun se i z malého obchůdku na Fleru může stát respektovaná značka s úctyhodnými obraty. Neváhejte proto a přihlaste se do soutěže Dostaň se na kreativní výsluní.

Že si neumíte představit, jestli to zvládnete nebo co vůbec můžete čekat? Tady je malé představení.

Kampaň od A do Z od profíků

Co to znamená, že výherce dostane marketingovou kampaň za milion Kč? To znamená, že výherce bude hýčkat profesionální marketingová agentura. Jak si nastavíte spolupráci s ní, s čím budete chtít pomoct nebo jak si propagaci načasujete, bude vždycky na dohodě. Oni tu budou od toho, aby pomohli s tím, co byste vy chtěli zlepšit nebo čemu nerozumíte.

Jak probíhá taková tvorba kampaně?

To je na vašich možnostech a potřebách. Obvykle se s agenturou nejdříve sejdete, představíte značku, dohodnete se, kde vidíte své silné a slabé stránky v oblasti marketingu, co je pro vás důležité, a od toho se odpíchnete.

  • Potřebujete pomoci s focením produktů? S fotografem vymyslíte ideální koncept, který bude prodávat a vy byste ho zvládli pak i sami.
  • Chybí vám logo? Agentura vám připraví návrhy.
  • Hledáte nějaký claim značky, něco jako “Kofola - když ji miluješ, není co řešit”. I to mohou navrhnout.
  • Chcete pomoci s popisky produktů nebo představením značky? I to agentura umí.
  • Agentura dodá i nápady, kde a jak byste se ještě mohli prezentovat.
  • A hlavně - připraví s vámi takzvané vizuály, které budete využívat na inzertních plochách, které jsou součást výhry.
    Udělají vám prostě pár klíčových obrázků, které budou prezentovat vaši značku, samozřejmě po dohodě s vámi, a vy je budete připomínkovat, dokud nebudou podle vašich představ.

Zvládnu to?

Zvládnete! Kampaň i agentura se vám přizpůsobí. Hromada se toho dá řešit elektronicky a po telefonu a kromě jedné nebo dvou schůzek v Praze a rozhovoru v TV Barrandov nemusíte opustit svůj počítač nebo dílnu. A pak si můžete slíbenou publicitu nadávkovat, jak se bude hodit vám.

Pokud nebudete pro všechen zájem zákazníků stíhat vyrábět, můžete v kampani bez problému zvolnit.

Součástí výhry jsou reklamy v časopisech a na webech Empresa Media a v TV Barrandov, ale na vás je, zda je využijete všechny naráz nebo budete inzerci používat postupně, třeba jeden inzerát měsíčně. Jediné, co je pevně dané, jsou rozhovory s vítězem, které bychom na Fleru, v Instinktu a na TV Barrandov chtěli mít brzy po vyhlášení výherce.

Vyhrávají všichni finalisté!

A nezapomeňte. Výherce sice bude jen jeden, ale stačí se dostat do finále, a menší propagaci v Instinktu a na Fleru pro svou značku dostanete také. Všude budeme představovat finalisty, využijeme časopis Instinkt, sociální sítě Fleru i stránku soutěže, takže se každý během ledna a února bude moci podívat, co děláte a nakoupit si u vás. Nové zákazníky tak můžete získat, i když nebudete výherce ;)

Mnozí Fler tvůrci by určitě mohli vyprávět, jak jediný článek nebo rozhovor v časopise dokáže změnit život. Ať už toužíte začít se svému tvoření konečně věnovat naplno a odstartovat svoji vysněnou kariéru, nebo vám značka funguje a jen chcete zvýšit povědomí o ní a prodeje, za zkoušku to stojí.


Více o soutěži a o tom, jak se přihlásit, najdete v předchozím článku.

Pojďte do toho!