Ještě přemýšlíte, jak o další chlup vylepšit obrat vašeho Fler obchodu? Dopoledne jsme vám v článku "Jak zvýšit návštěvnost svého obchodu" ukázali několik tipů zdejších úspěšných prodejců. Nyní zde máme další "vychytávky", které mohou vylepšit prodejní situaci na vašem Fler profilu. Užijte si náš osvěžující koktejl z dalších osvědčených tipů:

1/ Zaujmi
Je třeba neustále přemýšlet o tom, jak zaujmout, a tudíž přitáhnout zákazníka do svého obchodu. Prvotní a zcela zásadní je nápad, který chceme představit, a pak také způsob prezentace, který k tomu zvolíme. Kvalitní zajímavá fotografie je základ! Foťte z různých úhlů, v různém prostředí, určitě narazíte na nějakým způsobem neotřelý pohled na svou prodávanou věc. Zkuste také některý ze zdejších fotonávodů, fotografie lze vylepšovat vždy. Ale  nezapomínejte na heslo, že méně je někdy více.

Střídmou a přesto zajímavou prezentaci má například sarkas. Zkoumejte zboží z různých pohledů, pozorné oko se vyplatí.

2/ Buď názorný
Názornost a přehlednost ve zboží tvoří nedílnou součást vytváření obchodní strategie. Například v Dara bags jsme před Vánoci vsadili na „ukázat se vyplatí“. Nafotili jsme celou svou aktuální kolekci na modelce a to tak, aby vynikla velikost jednotlivých kabelek. Jednoduše, střízlivě, efektně. Člověk totiž nemá až takový prostorový odhad a popis rozměrů v centimetrech je pro mnohé z nás naprosto zbytečný. Řekněte sami, nestalo se vám někdy, že jste si představovali středně velkou hračku a přišla vám klíčenka? :-)

Názornou ukázkou velikostí předejdete nejednomu nemilému překvapení či zklamání.

3/ Linkuj a komentuj
Linkujte a komentujte, kde to lze a kde je to samozřejmě vhodné. Na Fleru tomuto účelu nejvíce nahrávají kluby a komentáře pod zbožím či profilem. Prolinky na své zboží ale umisťujte s rozvahou, ne všude jsou vítány, mohou obtěžovat. Rovněž komentování bez rozmyslu působí poněkud trapně. Každopádně členství ve Fler klubech výrazně ovlivňuje samotný prodej. Čímž se plynule dostáváme k bodu čtyři...

4/ Klubuj a bloguj
Členství v klubech nám zajišťuje interaktivní komunikaci s ostatními uživateli Fleru. I když v klubech většinou narazíte jen na prodávající, má tato aktivita smysl. Právě v klubech se můžete chlubit novinkami ve svém zboží a linkovat na ně odkazy. Čím více se v klubu nachází účastníků, tím více lidí na váš prolink klikne, a tím častěji se proto vaše zboží zobrazí v malém náhledu v „Právě prohlížíte“, který se objevuje na titulní straně. A být na titulní straně je to, co všichni chceme nejvíc. Protože titulní stránka hraje roli významného rozcestníku. Noví uživatelé a potencionální nakupující objevují Fler většinou právě z titulní strany. A i malé okénko je může zaujmout. Pokud jste psavá povaha, využijte prostor Fler blogu. Zajímavý, vtipný příspěvek vám zaručí nadšené čtenáře, kteří se potom logicky přesunou na návštěvu do vašeho obchodu, prohlédnou si vaše zboží a vy se opět objevíte v „Právě prohlížíte“. Ale pište jen tehdy, máte-li skutečně co říct.

5/ Využívej sociálních sítí
Aktivita v rámci sociálních sítí vám může do obchodu přivést pěknou řádku nových zákazníků. Stačí, když nasbíráte dostatečné množství svých přátel nebo příznivců a pak jen  šikovně rozhodíte odkazy na svůj Fler obchod či novinky v něm. Cože? Vy ještě nejste na Facebooku? Honem to napravte. Facebook lze užívat jen striktně k obchodním účelům, nemusíte nikomu na potkání ukazovat své soukromé fotografie nebo sdělovat, jakou máte náladu či číslo bot.

6/ Pobav ostatní
Aneb chléb a hry pro všechny :-) V žádném případě není na škodu uspořádat pro uživatele Fleru nějakou fajn soutěž. Největším tahákem takové soutěže je samozřejmě atraktivní cena. Pokud chcete takovou soutěž opravdu vyhlásit, vyberte ze svého obchodu jen to nejlepší (i když zbavit se „ležáka“ je velmi lákavé). Nabízet jako výhru slevu na nákup ve svém obchodě vám kýžený zájem o soutěž nepřinese. Nikdy nepůsobí dobře výhra, která je podmíněna nákupem, tedy tím, že výherce musí do své výhry ještě cosi ze svého investovat. Soutěž je nutno dobře zpropagovat, jinak se zájmu nedočkáte. Takže linkovat, linkovat, linkovat, ale to už jsme někde psali, že? ;-)

7/ Vyhlaš akci
Taková hezky zvolená akční nabídka nemůže uškodit. Vyhlašte týden bez poštovného, slevu na aktuální řadu produktů, sezónní výprodej. Cokoli, co bude pro zakázníka znamenat nějakou tu výhodu. Někteří nakupující slevy a akce milují a těší se na ně, tak proč jim neudělat radost.
Akci uspořádejte nejlépe při nějaké příležitosti.

8/ Nominuj
Využívejte prostoru Fler nominací, tj. uživatelských výběrů, ze kterých se posléze vybírá tzv. Top výběr, který po celých 12 hodin zaujímá výraznou část titulní stránky Fleru. Skládejte nominace barevně sladěné, výrazné, vsaďte na originální nápad, název. Propojte celou nominaci ne jen barevně, ale také jednotnou myšlenkou. Jen nápaditá a perfektně vyladěná nominace má šanci proměnit se v Top.

Jako třeba tato od prodejce Amouk.
Nápad, ucelená myšlenka a barevná jednota. Přesně tak vypadá vážný adept na Top.

9/ Překvapuj
Je třeba neustále držet zákazníka ve střehu. Pravidelně doplňovat novinky a přinášet nové nápady. Nejlépe takové, které ještě svět (rozuměj Fler) neviděl. Naprostou samozřejmostí je pravidelné topování ve vašem zboží. Nezapomínejte obměňovat informace na vašem profilu, přidávat zajímavosti z vaší tvůrčí dílny či fotografie z tvůrčího procesu. Při všech změnách se ale snažte zachovat prvotní myšlenku a koncepci vašeho obchodu, udržujte si svůj styl. Jen tak si vás zakázník zapamatuje a bude se vracet.

Vtipnými připomínkami a neustálými proměnami avataru vás vždy zaujme prodejce re-ce-se.
Odsud prostě nikdy neodejdete se špatnou náladou :-).