A protože patříme k tomu typu lidí, které halda starých krámů zaručeně rozveselí, neváhali jsme a vzali si je domů. Myslíme si totiž, že není třeba pořád tak bezhlavě vyrábět nové a nové předměty, když kolem nás je tolik opuštěných pěkných věcí...

Jenže věcí je hodně a času málo, a tak máme u domu soukromou sběrnu odpadků. Tedy - samozřejmě - projektů, které trpělivě čekají, až na ně přijde řada. A jednou za měsíc nebo dva se my z Recykláče sejdeme, vytáhneme něco z tý haldy, zavřeme se do dílny a vymýšlíme a vyrábíme. Je to výzva, relax i zábava.

Takže jak jsem psala - na šroťák někdo vyhodil litinové nohy. A co jsme si s nimi počali? Podívejte se.

Kovové díly jsou ošetřeny speciální grafitovou designovou barvou.

Masivní deska stolu (coulová prkna z podlahy starého mlýna) usazená na rámu z dřevěných hranolů.

Proces zestařování hřebíků a šroubů.

Nejprve oheň a potom olej.

U dřevěných dílů byla provedena sanace fyzikální metodou (mechanické očištění), sjednocení odstínů dřeva a následná povrchová úprava tvrdovoskem (zachovává krásný přírodní povrch).

Stůl je možno v případě nutnosti rozložit.

Trnož a ozdobné výztuhy vykovány a nainstalovány. Na stole bude možno i tančit, ani se nehne :-).

Patinování kávou.

Kávový film krásně sjednotil barvu dřeva...

 ...a vyloupl se poklad. Má tedy 50 kilo, namasírujte si svaly, pokud se vám líbí ;).

Redakční dovětek:
Jak jsme vám v MAGu slíbili, když budete pilně psát pěkné blogy, budeme ty nejzajímavější z nich vytahovat na oči širokému obecenstvu do MAGu. A jak jsme slíbili, plníme :-) Takže - pište blogy!