V neděli 28. listopadu začíná Advent. Docela ten rok utekl, co říkáte? A přitom za okny pošmourno a neveselo. Přijďte si rozsvítit zašedlé dny něčím krásným a hřejivým! Přijďte na Flerjarmarky. Přesně za 17 dní totiž rozsvítí vánoční stromy na náměstích...

Olomouc, Kolín, Cheb, Chrást a Vlašim, to jsou akce, které jsme si do deníčků zapsali minule a které startují zítra.

Dnes vás zveme do Karlových Varů, do Prahy a do Lanškrouna. Vánoční stromek

Flerjarmark Karlovy Vary

středa 24. listopadu od 10 do 17 hodin
Krajská knihovna Karlovy Vary, Závodní 378/84, Karlovy Vary – Dvory

Nestihli jste náš jarmark v září? Máte ještě jednu šanci, připravili jsme pro vás totiž ještě jedno setkání. Podzimní Flerjarmark bude laděn už do kouzelné předvánoční atmosféry a ovoněn vanilkovou vůní, přidáme trochu perníkového koření a ozdobíme vánočním chvojím...

Opět nakouknete pod ruce našich lokálních tvůrců, kteří si pro vás nachystali krásné výrobky z ovčího rouna, vlny, hedvábí, konopí, drátků a keramiky. Na jednom místě naleznete spoustu šitých, háčkovaných, drátovaných, plstěných, třpytivých, voňavých nezbytných věcí, které musíte mít doma. Pojďte si s námi oživit váš domov něčím veselým, barevným a neokoukaným a nakoupit originální vánoční dárky.

Těšit se můžete například na originální keramiku LimArt, která vám představí krásné výrobky z kolekce modré RETRO. Cesta z města pro vás odrátovala jedinečné keramické ozdoby, lucerničky a svícny a Lipňa handmade našila originální kabelky a peněženky, které jsou jedinečné a neokoukané. Čepice, nákrčníky a šatovky seženete jedině u Tommy´s design.

Budete moci nakoupit koření a čaje od Nebe v hubě či si vychutnat lahodnou kávu od Seladonu a k tomu zakousnout sladký nebo slaný koláč.

Již teď máme pro vás nachystány novinky, které nenajdete v žádném jiném obchodě. Připravujeme je speciálně pro vás, mnohdy po večerech a o víkendech s velkým nasazením a radostí v srdci, to vše ucítíte, pokud si výrobek donesete domů. Společně s ním nakoupíte trochu lásky, trpělivosti, slz a modřin, které jsou zapotřebí, aby takový výrobek mohl vůbec vzniknout.

Přijďte podpořit šikovné řemeslníky, popovídat si a zvolnit. Probrat věci, na které není mnohdy v dnešní uspěchané době čas. Těšíme se opět na jedinečnou atmosféru a k tomu potřebujeme vás.

Adventní FLER MARKET v H55

v neděli 28. listopadu od 10 do 17 hodin
Volnočasové centrum H55, Hloubětínská 1138/5, Praha 14

Akce, na které můžete pořídit nejen dekorace pro vánoční stůl, ale i milé dárky pod stromeček.

https://static.flercdn.net/flermag/d2/n/407/00003407_u1q3zte43d_full.png

Poprvé jsme se setkali na Fler Marketu v květnu (a byli jsme první postcovidový Fler Market v republice!), kdy se zahrada H55 proměnila v tržnici plnou rukodělných výrobků. Tentokrát se setkáme první adventní neděli, a to pod střechou našeho volnočasového centra – slibujeme, že díky tomu nikomu zima nebude :)

K tomu si budete moci dát svařák a něco sladkého na zub z naší kavárny. Můžete se také těšit na floristickou dílnu a rozsvícení vánočního stromečku.

Adventní Flerjarmark v Lanškrouně

soboty a neděle od 28. listopadu až do 19. prosince vždy od 14 do 18 hodin
Náměstí J.M.M. Marků, centrum Lanškrouna, východní Čechy

Deset prodejních dní, desítky skvělých tvůrců v dřevěných vánočních domcích, kavárny, občerstvovny, bača se sýry, ale také pódium, na kterém každý den Flerjarmarku pojedou koncerty, divadla, tanec, jakož i rozličné další kratochvíle. A pozor, proslýchá se, že se objeví i Krampusáci, zazní šalmaje, fiduly či dudy v progresivním stylu Bohemian Bards, připomeneme si Petra Spáleného a zasníme se s Chantal Poullain. To jsou jen střípky z ještě pečlivě laděného programu, který nás na náměstí u radnice každý den Flerjarmarku doprovodí. A dá-li situace, lanškrounský Zámek si pro vás přichystal i adventní dílny. Máte se opravdu na co těšit! ♥.

Tak jsme tu zase, pane principál! :-) Rozzáření, svátečně naladění, zkrátka vaši tvůrci různých řemesel a dovedností, vaši prodejci, tanečníci, zpěváci, divadelníci a ano, i děti z mateřinek se k nám letos na pódiu přidají! :)

28. listopadu letos poprvé rozsvítíme vánoční strom a naše pohádkové domky a vydáme vám sladká tajemství...

O keramických kouzelnicích, třpytivých hvězdičkách, skleněných korálcích a vinutých pokladech, o koních v lese a fotografii, o dětských hračkách, šitých nezbytnostech a neobvyklém oblečení, o špercích i hravé bižuterii, o sochách, stromcích a darech přírody...

Ze vzdáleného Hradišťa kožené opasky a spony nám přivezou, jesenická legenda vás hedvábným šátkem potěší, z třebovské obchodní stezky vzácné šperky a ozdoby k nám s karavanou zavítají a na vánoční stromy své tradiční korálkové ozdoby meziříčská dívka zavěsí.

Jsme tu zkrátka pro každého a všem chceme něco nabídnout. Doprovodí nás letos kapely a tance lokální i velmi známé a všude kolem bude na výběr jídla a pití, co hrdlo ráčí! Ano, i kafe bude. Jasně, trdelníky taky. :-)

Adventní Lanškroun připravil tak bohatou a v mnoha zákoutích města se odehrávající show, že vás s podrobným programem seznámíme více příště. A protože i nábor prodejců ještě běží, pojďte zatím nasát atmosféru lanškrounského Adventu z fotografií a pište si do kalendářů:

Najdete nás v Lanškrouně u radnice každý adventní víkend odpoledne.

28. list-o-pádu společně rozsvítíme vánoční strom.

Obrovsky se na vás těšíme! ♥

Na náměstí je samozřejmě vstup zdarma, parkování tamtéž také zdarma a k jídlu vás umíme posadit. Pokud tedy nebudete hopsat s námi před pódiem :-)