Fler funguje již pátým rokem a za tu dobu se stal synonymem pro prodej handmade v České republice. Během této doby se  neúnavně snažíme pracovat na kvalitě služeb i ovladatelnosti funkcí. Řadu problémů se nám podařilo vyřešit jedinečným a originálním způsobem (např. přepínání účtů) a vždy nás těší, když si tyto funkce oblíbíte. Je to právě tato nikdy nekončící práce na tisících drobnostech, která dává Fleru tvar, rozsáhlost a jedinečnost.

Tento postupný vývoj však způsobil, že se rozrostlo množství funkcí, jejichž umístění ve struktuře stránek není vždy úplně ideální. Aktuální vzhled, struktura a systém ovládání Fleru nám totiž neumožňuje vytvářet nové funkce takové, jaké bychom je potřebovali. Rozhodli jsme se proto před několika měsíci k radikálnímu kroku - změnit strukturu a vzhled Fleru. A pustili jsme se do práce.

Nyní, po několika měsících vývoje, se již blížíme ke spuštění nové verze Fleru, které je plánováno na tento podzim. Všímaví již zahlédli její fragmenty, například při přihlašování nebo registraci. Snažili jsme se, aby byl nový Fler přehlednější a logičtěji strukturovaný, ale aby zůstal na pohled stále příjemný a čistý. Takže žádné strachy, změny budou k lepšímu!

Následující seriál doporučuji všem, kteří chtějí být včas informováni o připravovaných změnách. Některé jsou skutečně zásadní a od prodávajících, kteří chtějí od začátku efektivně využívat nových možností, budou vyžadovat jistou spolupráci. V každém díle seriálu poodhalíme, co nás čeká nového, a představíme si nové funkce, případně nové významy funkcí starých. Dnes si povíme něco o osobních kategoriích zboží.

Vy nepoužíváte osobní kategorie? Je na čase to napravit!

Osobní kategorie, tedy kategorie zboží, které si mohou prodávající sami vytvořit, používáme na Fleru již nějaký ten pátek. Jsou skvělou možností, jak logicky rozčlenit svoje zboží, a pomáhají tak nakupujícím v orientaci. V současné struktuře Fleru jsou osobní kategorie trochu roztříštěny (zobrazují se  na více místech), nový Fler však tuto situaci změní.

Nový Fler začne velmi zřetelně rozlišovat mezi listováním všeho zboží na Fleru a listováním v obchodu konkrétního prodávajícího.

V profilech uživatelů (a také při listování zbožím uživatelů nebo v detailu zboží) se již nebudou po levé straně zobrazovat obecné kategorie zboží, ale pouze informace týkající se daného prodávajícího. Tedy jeho ikonka, kontaktní informace, hodnocení apod. a právě jeho osobní kategorie. Pokud tedy prodávající nebude používat osobní kategorie, levé menu určené kategoriím zůstane prázdné a nakupující nedostane šanci lépe procházet zbožím prodávajícího.

Součástí této změny je také již dříve spuštěná možnost seskupovat kategorie do větších celků a možnost měnit pořadí kategorií podle vlastního určení.

Doporučujeme proto všem prodávajícím, kteří dělení zboží do osobních kategorií nepoužívají, aby se s funkcí seznámili a začali ji používat. Vaši zákazníci to s novým Flerem ocení ještě více než dosud.

Úvodní foto a zboží od LaFormela .