Nenechte se zmást, u IceDress se obléknete i v létě. Ve své nabídce sportovních a funkčních oděvů mají také šaty pro malé i velké dámy a navíc kraťasy, aby to klukům nebylo líto. A proč teda to "Ice" v názvu? To se brzy dozvíte. :)

Řekněte nám na úvod něco o sobě. Jak jste se dostala k tvoření?
Jmenuji se Petra Dresslerová a jsem zakladatelka značky IceDress, nyní jsem maminka na mateřské dovolené a mám vystudovanou chemii. Operace kolene v dubnu 2012 mě z laboratoře dostala k domácímu háčkování. Musela jsem zůstat doma a moje kamarádka nemohla sehnat nějakou stylovou čepici, tak jsem si řekla, že to zkusím. Od tchyně jsem dostala staré příze, zapnula YouTube a naučila se podle něj háčkovat. Čepice se asi povedla, protože objednávky od kamarádů na sebe nenechaly dlouho čekat.

Naplno se výroba rozjela v roce 2014, kdy jsem byla doma na rizikovém těhotenství. To už mi pomáhaly kamarádky háčkovat, stříhat bambule, přišívat loga. Syn Tomáš se narodil těsně před Vánoci, ještě cestou do porodnice jsem balila objednávky. :) Postupem času jsem věděla, že podnikání už sama nezvládnu, oslovila jsem švadleny a záhy na to našla i prostor nedaleko milovického nádraží, kde jsem vybudovala jak dílnu, sklad, tak i showroom.

Věnujete se tvorbě profesionálně? Kolik času jí věnujete?
IceDress už nejsem pouze já, zaměstnáváme několik maminek na mateřské dovolené či babiček v důchodu. IceDress je moje třetí dítě a o každé dítě se snažíte starat co nejprofesionálněji. :)

Dbám na kvalitu, ne na kvantitu a podle toho také vybíráme techniky a materiály, se kterými pracujeme. Všechny naše kulichy, zimní čelenky či nákrčníky jsou háčkované ručně. Pro tisk čelenek využíváme tiskárnu s nejlepšími technologickými vlastnostmi. 

Za novými výrobky u nás stojí buď sami zákazníci, kteří nás svými speciálními požadavky přivedou na nápad, co by šlo udělat nového, ale také naše děti. Vždy, když pro ně hledám něco na sebe, tak zjistím, že mi nic nevyhovuje, a tak jdu a zkusíme vymyslet nejpraktičtější střih. :)

Určitě našich zákazníků. To je ta nejdůležitější zpětná vazba.

Doporučte Fler tvůrce, kterého máte ráda.
GOCI. :)

Sportovní čelenky. :) To je můj výrobek, na který jsem pyšná. Tvoříme si vlastní design a poskytujeme zákazníkům možnost potisknout čelenky s jejich logem, jménem nebo třeba číslem dresu, a to již od jednoho kusu. 

Nosíte své výrobky, nebo jste kovářova kobyla?
Nosím. :) Doma, při sportu, do města, zkrátka pořád. :)

Čemu se ráda věnujete ve volném čase, když netvoříte?
Jsme sportovní rodina. Rádi jezdíme na kole, chodíme do hor. I od toho se odvíjí spousta našich výrobků, které jsou z funkčního materiálu.

Jak vypadá váš ideální den?
Že mě má nejmladší dcera vzbudí nejdřív v 8 hodin. :)

Jaké máte pracovní plány pro příští rok?
Rádi bychom se dostali do povědomí více sportovních týmů a lyžařských středisek s našimi kulichy a sportovními čelenkami. Letos přinášíme spoustu novinek v letní edici a určitě s tím chceme pokračovat i za rok. :)