Já vím, je to skoro absolutní rým :-)), ale nedalo mi to. Obzvlášť když se spousta jarních novinek na Fleru vybarvila do zelena a kluby zas začínají ožívat jak tráva po dešti. A v té vysoké trávě se občas díky soutěžím objeví skutečné poklady... Pojďme na ně!

Hlasuje se:

  • Co je nového v klubu klubu "Šikovné severočešky a přátelé" sděluje a na vaše hlasy se těší novinkový blog ještě do 10. června.
  • Fler klub Chameleon oslavuje Medardovu kápi, úkolem při focení nových výrobků bylo zobrazení kapek vody, nebo přímo deště. V hlasovacím blogu vás díky tomu do 14. června čeká 16 podob vody.
  • Jako každý měsíc, i v květnu Zlatokopky poctivě kutaly, razily a leštily své zlaťáky a také do 14. června čekají na vaše hlasy.
  • Klub šitého šperku - Fler Beadweaving Team - vás vezme do pohádkové říše, kde nechybí princezny, draci, malá mořská víla ani svět za zrcadlem. To všechno znázorňují soutěžní šperky šité z droboučkých korálků, které se těší na vaše hlasy a nový domov do 15. června.

  • Pohlazení na duši. Pro jednoho dobrý skutek, pro druhého dort a pro třetího třeba jen tak pěkný den :) Pohlazením jsou určitě ale i vlídné barvy. A právě takovými se inspiroval Fler klub Šperky a korálky. Fialovo-béžové kousky na vás čekají do 20. června.

Salvy pro stupně vítězů!

image

S malým bodovým odstupem se umístil nováček klubu Iva Secret Forest a její vytuněné fotky art deco prstenu, kvůli kterým si dokonce vypůjčila i úplně opravdovskou bugatku v ceně několika milionů! Pro fotku vše! :-)

image

Jen o bodík za ním se o druhé místo dělí náramné botičky Plstěné z ovčího rouna (vlny) - Nebeské (U Pihulky) a Vinutka Levandule (s-beads):

A letem světem do dalších zajímavých blogů...

stádo pěti srn ... na pastvě od pampellinda

Kapsář do školky od Škvó

šamotové Liščí naladění...  od Ateliér Bastet

Úvodní foto:  Bugatti T35 z roku 1928 pro soutěž Nestejných, Secret Forest