Andy jednou v noci spadl z postele a v ten moment si uvědomil, že se něco musí změnit. Ano, dosud v Olomouci chyběla pořádná kreativní akce! Uplatnil svůj vytrvalý workoholismus, načež během týdne bylo všechno zařízeno. Woody přislíbil, že se ujme funkce doprovodného organizátora, tiskového mluvčího a duševní hnací síly celého projektu. Možná se jim napoprvé nepodaří všechno úplně bez chyby, ale jelikož mají plné kapsy nadšení, aspoň v to doufají...

Fléráci a jarmarky a hurá! Konečně i v OL.

Potřebujete s jarem provětrat hlavu, šatník a šperkovnici? Tak to si nezapomeňte v diáři zakroužkovat úterý 3. května! V útulné olomoucké kavárně Betánie (Wurmova 5) se totiž bude konat Kreativní jarmark, na který vás my pořadatelé, zdejší Andy Allen a Woody Warhol, uctivě zveme. Přijďte se pokochat, nalézt inspiraci a udělat si (či komukoli jinému) radost koupí originálních maličkostí.

Všude možně i nemožně se budou skvět nevšední, originální, neopakovatelné a hlavně barevné kousky šperků, doplňků, přáníček a kdoví čeho ještě (sami jsme zvědaví, co se tam objeví). A vzduch bude prosycen vůní kávy a čaje.

Očekáváme hojnou účast prodávajících. To nejzajímavější zboží uvidíte samozřejmě na místě (tomu se říká marketingový tah), ale chcete-li se dopředu připravit na to, co vás bude čekat, tak prosím...

Kdo je kdo?

Novosvětská galerie - mladá milá slečna, která si společně se svojí maminkou založila flerový účet, aby mohly společně představit světu svoje umění, se na jarmarku představí s věcičkami z vlny¨, ale i s brožemi, korálkovými věcmi či přáníčky.

Andy Allen a Woody Warhol - střelená dvojice, která ráda střeleně tvoří, na jarmark přinesou kupu potrhlých náušnic a výrobků z rozličných materiálů, můžete se těšit na panáčky z Člověče, nezlob se nebo na špunty do uší, špunty od vína nebo třeba vršky od piva.

escape - nesmělá slečna, která holduje filcovým brožím, zejména tvoří ptáčky.

IF - studentka pilně studující a zároveň pilně tvořící, ač na fleru zatím její výrobky nejsou, neb není čas. Na jarmark vdechne kouzlo složitějších náušnic, náramků a náhrdelníků. Má šikovné ručičky a kreativní mysl.

Akashiny výtvory - další žena, která se ještě neodhodlala na fler vystavit své výrobky, a tak se rozhodla si přijít okusit jarmarkovou atmosféru. Ostatně její výtvor jste již mohli zhlédnout, je totiž autorkou našeho plakátku. Akasha je skvělou autorkou plakátů a designových přáníček, no a právě s těmi se na jarmarku bezpochyby setkáte.

Makča - kapitola sama pro sebe. Organizátoři jsou moc pyšní, že mohou mít mezi svými prodávajícími i tuto kreativku. Zabývá se vším možným. Tvoří krásné filcové brože a čas od času se pustí do nových kreativních věcí.

monona - děvče, které je natolik kreativní, že snad ani nevypíšu, čemu všemu se věnuje:) Začíná to fimovými náuškami a končí náramky z paměťového drátu. Koukněte se jí na fler profil.

soshedid - milá slečna plná kreativity a neutuchajících nápadů, jarmark zaplní její filcové, drátované, korálkované výrobky.

Lezi - aneb krásné barevné netradiční náramky, náhrdelníky a v neposlední řadě také náušnice. Kreativní duše, která tvoří, aby žila.

A mnoho dalších milých aktivních mladých lidí, kteří tvoří, protože je to baví. Jmenovitě Lucie Černá, Kateřina Kiliánová, Tereza Mikolajková, ségry Máchovy, Alex Monhartová a možná i další...nechte se překvapit:)

Kdy a kam?

Zastavte se kdykoli mezi 16:30 a 22:00, ale nezapomeňte, že kdo pozdě chodí, sám sobě škodí. Až vás ze všeho toho umělečna kolem přepadne hlad a žízeň, můžete využít možností kavárny, navíc některé kreativní duše přislíbily, že budou péct.

Do kavárny Betánie se nejpohodlněji dostanete (samozřejmě olomouckými) tramvajemi č. 2, 4 nebo 6, vystupte na zastávce U Dómu. Přijedete-li autem a nepodaří se vám zaparkovat v přilehlých ulicích, velké parkoviště je u Vlastivědného muzea.

Kontaktovat ohledně jarmarku nás můžete zde:

Tak se na vás těšíme!
Vaši
Andy Allen a Woody Warhol

PS: Vřele doufáme, že se první Kreativní jarmark setká s úspěchem. V tom případě bychom ho určitě rádi zopakovali. Nejdůležitějším plánem do budoucna je teď ale pořídit Andymu na zem vedle postele nějakou matraci – aby další kreativními myšlenkami způsobené pády tolik nebolely...