Přituhuje v čase i prostoru, blíží se Vánoce (ano, už je to tady!) a rozjíždí se předvánoční nákupy. Na ty naživo, kde potkáte Fler tvůrce, vás tentokrát musíme pozvat nadvakrát, protože se jich v listopadu sešlo opravdu hodně. Dnes tedy o prvních akcích listopadu a za týden si představíme ty další.

Předvánoční Flerjarmark v Jihlavě

sobota 4. listopadu od 9 do 16 hodin
DKO, Tolstého, Jihlava

Rádi byste nakoupili dárky a setkali se přímo s těmi, kteří je s láskou sami tvoří? Chcete si užít skvělý den? Máte děti a chcete, aby se s vámi u nákupů nenudily? Přijďte na Flerjarmark do Jihlavy!

Letošní doslova bombou je, že jsme rozšířili pronajaté prostory a zaplníme celý Dům kultury! Nabídneme vám tedy více než stovku prodejců. Od šperků, peněženek, kabelek, hrnečků, zápisníků, mýdel, originálního textilu až po pedig, floristiku, keramiku, kožešinové výrobky a další a další… všechny výrobky budou mít zastoupení! Letošní nabídka bude obrovská.

Kromě nákupu můžete své ratolesti zabavit v dílničkách, o které je vždy velký zájem.

No a pokud by vám při nakupování trochu vyhládlo, je připraveno výborné občerstvení. Za zmínku stojí například božské palačinky od Ley Nerudové.

Věříme, že i letos bude atmosféra naprosto úžasná a každý si na jihlavském Flerjarmarku najde to své. Nezapomeňte tedy, 4. listopadu se na vás budeme těšit v DKO Jihlava.

Flerjarmark v Berouně – Podzim vrcholí

sobota 4. listopadu od 9 do 16 hodin
Muzeum Českého krasu, Husovo náměstí 87, Beroun
Dobrovolné vstupné od 1 Kč výše přispěje na podporu muzea.

Zveme vás na tento jarmark, kde se můžete seznámit s prací mnoha šikovných rukou. Akci pořádají společně Muzeum Českého krasu a společnost Go Eco s.r.o. za podpory řemeslného portálu Fler.cz.

Jde o jarmark komornějšího rázu, kde mají návštěvníci klid na pokochání se, výběr zboží i popovídání si s tvůrci.

Také prostředí venkovního Geoparku Barrandien, kde se jarmark koná, je oázou klidu, kde lze nalézt leccos zajímavého i překvapivého.

V nabídce Flerjarmarku budou nejen šperky všeho druhu a vyráběných technik, tašky a kabelky, ale i oblečení, hračky či dekorace do domácnosti. A nezapomeňte, Vánoce se blíží, není nad to mít dárky koupené včas!

Zájemci si mohou vyzkoušet některé z kreativních technik sami nebo se alespoň podívat, „jak se to dělá, když se to umí“. A drobné občerstvení zajistí již tradičně firma Lomikámen.

Najdete nás snadno - vstup do geoparku je z uličky (Slapská) vedoucí z Husova náměstí směrem k vlakovému nádraží.
Vstup je možný i s vašimi psími miláčky, s kočárkem také projedete (až na malý schůdek u vstupu) bez problémů, jen počítejte s drncavým povrchem dlážděného nádvoří. Parkování v Berouně je v sobotu od 13 hodin bezplatné a cigaretu, prosíme, típněte už před vstupem.

Budeme se na vás těšit!

5. Flerjarmark v Mohylce

sobota 11. listopadu od 9 do 17 hodin
Mohylová 1962, Praha 5, uvnitř rondelu 

Flerjarmark v ZŠ Mohylová se stává tradiční událostí, kde mají návštěvníci klid na pokochání se, výběr zboží i popovídání si s tvůrci. Potkávají se zde lidé, kteří svýma rukama vytvářejí něco krásného a originálního. Každý Fler trh přináší něco nového a zajímavého, za což jsme velmi vděční.

Našeho jarmarku se zúčastní zhruba 20 prodejců z Fleru a z nabízeného zboží si vybere opravdu každý. 

V nabídce budou nejen šperky všeho druhu a výrobních technik, tašky a kabelky, ale i oblečení pro děti a dospělé, módní doplňky, hračky či dekorace do domácnosti, ať už praktické či jen tak pro potěchu. Jarmark bude plný novinek v podobě nových prodejců a jejich krásných výrobků. Snažíme se totiž pro vás najít opravdové originály a zároveň podporovat českou ruční práci. 

Nejen pro tvořivé děti a dospělé budou nachystány kreativní dílny, kde se budou vyrábět originální výrobky z různých materiálů. Z nabídky kreativních dílen prozradíme třeba dílnu na výrobu domácí kosmetiky, plstění, malování a zdobení papírových lucerniček... a na zbytek se musíte přijít sami podívat. :) Kromě dílniček je pro děti připraveno i malování na obličej.

Tak jako v předchozích ročnících, tak i letos čeká návštěvníky odměna za nákup či splněnou dílničku formou tomboly. Ta bude tvořena z výrobků samotných prodejců. Věříme, že tyto odměny budou pro děti i dospělé motivací k další tvorbě. K dispozici bude také malá kavárna s domácím občerstvením.

V letošním roce se Flerjarmarku zúčastní i Dobromysl o.p.s. Společnost nabízí výrobky sociálně terapeutické dílny, která je jednou ze čtyř sociálních služeb neziskové společnosti Dobromysl sídlící v Berouně. V jejich dílně vyrábějí klienti (lidé s různými druhy zdravotního postižení) keramiku, koupelové soli, svíčky a mýdla různých druhů a barev, které budou k prodeji na Flerjarmarku.

Upozornění!
Budova ZŠ není plně bezbariérová, Flerjarmark se koná v 1. patře, kde bude patrně problémový přístup pro vozíčkáře či kočárky. Kočárky je možné zaparkovat v přízemí.

Užijte si předvánoční náladu a tvoření a přijďte se podívat!

VII. Českobrodský Fler

pátek 17. listopadu 2017 od 9:30 do 15 hodin
Farnost Český Brod, Oranžová zahrada, Husovo náměstí 78

Obdivujete, když někdo umí díky svým vlastním nápadům a šikovným rukám vytvářet krásné věci?
Máte rádi akce komornějšího rázu?
Máte rádi, když se akce koná v prostorách s „duchem“ a do kterých se veřejně nedostanete?
Máte rádi, když vy si můžete v klidu prohlédnout a nakoupit originální kousky a přitom vaše děti nezlobí a tvoří?
Chcete i vy podpořit potřebné?
Tak to nesmíte vynechat Českobrodský Flerjarmark.

Jako každý podzimní ročník výtěžek půjde na podporu činnosti Zvonečku Bylany – domov pro mentálně postižené klienty, kteří se nedokážou sami o sebe postarat a potřebují 24hodinovou péči. Bohužel většina z nich nemá ani takové rodinné zázemí, které by jim zajistilo domov, péči a lásku. A tak Zvoneček je jejich domovem se vším všudy.

Jen malá ochutnávka, na co se můžete těšit - buďte zvědaví a nezůstávejte doma! ;-):
šití pro dětičky, softshellky, čepičky, válenky, kreslený Rodinný plánovací kalendář 2018, Kreslené vánoční pohledy, logopedické pexeso, přírodní kosmetika, šperky všeho druhu, kabelky, obaly na knihy, pastelkovníky, didaktické hry Evropa hrou a Česko hrou, waldorfské panenky, peckové a pohankové polštářky, dekorace plněné levandulí, sady na domácí tvorbu, zaručeně domácí marmelády, džemy, sirupy, ovocné čaje, cibulády, perníčky, vánoční přáníčka a keramika všeho druhu…

Přijďte s námi pobýt, inspirovat se, nakoupit či něco pěkného vytvořit.
Přijďte podpořit dobrou věc.
Přijďte se naladit na struny nastávajícího adventního času.

11. chomutovský Flerjarmark

sobota 18. listopadu 2017 od 9:30 do 14 hodin
v prostorách galerie Špejchar na Náměstí 1. Máje a v přilehlém venkovním atriu u knihovny, Chomutov

Jako vždy se těšte především na prodej šperků, autorských oděvů, bytových doplňků, hraček, přírodní kosmetiky, keramiky a mnohého dalšího, co jistě překvapí i nás. V neposlední řadě na příjemnou atmosféru, zajímavé prostory a na kupu přátel a známých, které na jarmarku potkáte :)

Zaparkovat je možné na některém z blízkých odstavných parkovišť či v přilehlých uličkách. Občerstvit se a posedět můžete v příjemném prostředí v café Atrium, které se nachází v přízemí knihovny.

Máte na první půlku listopadu už vybráno?

Příští týden vám ještě představíme jednu novou, naprosto unikátní výstavu a další Flerjarmarky na nejrůznějších místech. Těšte se!

Úvodní foto: Chomutovský Flerjarmark, Miloš Štáfek