Žije uprostřed přírody, na Drahanské vrchovině, odkud pochází jedna větev její rodiny. Svůj čas dělí na den a noc jako každý z nás, ale noci věnuje zlatničině. Zlato jako symbol slunce a stříbro jako symbol měsíce. Výhradně přírodní kameny, nebarvené, neozářené, ručně zpracované a zasazené s myšlenkou na dobro v nás. Evei věří v jejich dobré vlastnosti a my zas věříme, že její dnešní medailonek udělá dobře vám :)

"Určitě tady mám klid. Když zajde slunko, tak je tady prostě tma. A já pracuju vlastně jenom v noci :)"

"Můj tatínek - lesní inženýr - se v padesáti vyučil zlatníkem, mám to jako by od něho."

"Zlato je materiál číslo jedna. Barva jedinečná a má naprosto neuvěřitelný vlastnosti. I vliv na lidský tělo."

"Díky Fleru mě to živí. Neprodávám nikde jinde a musím říct, že úplně zírám, jakej to je vlastně trh."

"Plánů mám tak na deset životů. A určitě se na část úvazku chci vrátit do charity. Pracovala jsem s mentálně postiženýma a s lidma s autismem. Ta práce má pro mě velký smysl. Ale živit mě určitě bude zlatnictví :)"