Když se pustíte do svého snu a podnikání a vaše rodina vás ve všem podporuje, je to jako byste se nadechli té nejúžasnější vůně života. Každému z nás voní jinak - jednomu levandulí, jinému limetkou a Jana Kettnerová, která na Fler přinesla luxusní vonné svíčky s netradičními knoty, všechny tyto vůně pojmenovala a pod značkou Kett's candles vložila do ručně foukaného skla. Z její kuchyně jsme s naší kamerou odcházeli provonění a mile naladěni. Pojďte se podívat..

"Jsme malilinkatá rodinná firmička, pomáhá mi manžel, svou troškou do mlýna přispěje i dcera."

"Prodáváme luxusní vonné svíčky v ručně vyráběném skle..."

"Miluju sklo, miluju kov, miluju svíčky, miluju doplňky do bytu a jsem takový činorodý člověk. Najednou ke mně přišla "ta" myšlenka, věděla jsem, jak má můj produkt vypadat..."

"Všechno sklo pro nás vyrábí ručně tady v jednom malém sklářském ateliéru. Společně jsme navrhli i design našeho skla tak, aby byl líbivý a aby se dalo použít i po vyhoření té svíčky. Je to naše pýcha :-)"

"Směs do svíček vyrábím ze sojového vosku, který přivážíme až z Ameriky, a používáme dřevěné knoty. Mají jiný způsob hoření, plamen je intenzivnější..."

"...a když naši svíčku zapálíte, ozývá se praskání dřeva..."

"Kromě svíček vyrábíme i aromavosky."

"Samotná tvorba je pro mě opravdu relax. Chci, aby měl výrobek dobrou, pozitivní energii a aby z něj k našemu zákazníkovi to příjemno opravdu šlo."

"Stále si děláme s manželem romantické večery při svíčkách, o Vánocích svíčka hoří na každém rohu a ještě se nám to neomrzelo :-)".