"Od prvopočátku bylo jasné, co budu dělat. Bylo to i tím, že i rodina, maminka, babička, prababička, všechny se věnovaly nějaké kreativní činnosti. A já jsem se dala tady na tohle," říká s úsměvem sympatická módní návrhářka Michaela Surá. Kdy ovšem přišel ten moment, že ji móda začala živit? Dozvíte se v našem dnešním videu.

"Věnuju se navrhování a šití od prvopočátku, tj. od výběru materiálu."

"Živit mě to začalo teprve nedávno, protože jsem si uvědomila, co vlastně v tom životě chci dělat."

"Jsem schopná udělat od trička přes šaty, sukně až po kabáty a ještě je můj oblíbený obor pletené doplňky a svetry."

"Vystudovala jsem textilní školu v Brně, obor pletař. Miluju plést ručně. Mám v plánu i společenské svetry a chtěla bych se pustit i do šatů."

"Myslím si, že slečny okolo třiceti už by si měly začít budovat takový ten pořádný basic šatník..."

"Stěžejním prvkem každé mé kolekce je košile. Je to prvek, který když si obléknete, jste vždycky slušně oblečená."

"Nejčastěji dělám z přírodních materiálů. Sama mám dost citlivou pokožku a snažím se zákaznicím zprostředkovat ten samý komfort, jaký já bych si přála. Nikdy jsem nekoupila materiál přes internet..."

"Byla bych ráda, kdyby se mé oblečení stalo základní stavebnicí moderního šatníku každé ženy. To by mě potěšilo."