Jako maminka dvou dětí ví tvůrkyně My rainbow nejlépe, co děti v šatníku potřebují. Její kousky vznikají podle toho, co za další oblečení si rodinný život žádá. Pokud sháníte dětské oblečení nebo sezónní doplňky jako čepice či nákrčníky pro sebe, tady jste na správném místě. Jednoduše, funkčně, bez zbytečných kudrlinek… Podobně jako následující rozhovor.

Řekněte nám na úvod něco o sobě. Jak jste se dostala k tvoření?
Jsem maminka dvou chlapečků. Díky mateřské jsem hledala způsob, jak uplatnit své vzdělání a velký koníček. Začala jsem šít kousky pro své děti a postupně i pro ostatní. Také pořád přidávám nové střihy a kombinace. To hlavně díky zákazníkům. U mě si mohou nakombinovat materiály a nechat si zboží upravit podle vlastních potřeb.

Věnujete se tvorbě profesionálně? Kolik času jí věnujete?
Koncem roku končíme rodičovskou dovolenou, takže od příštího roku už se svému tvoření věnuji naplno. Myslím, že se to nedá ani spočítat. Každou volnou chvilku. Přes den se věnuju dětem a doháním to po večerech. Naštěstí už oba nastoupili do školky a mám více času.

Šití u mě vyhrálo už v dětských letech, proto jsem v tom pokračovala i na škole. Po dokončení studia jsem měla malou pauzu, ale hned na první mateřské jsem začala hledat cestu, jak se realizovat. Baví mě tvořit z bavlněných materiálů s elastanem.

V průběhu dne mě napadne nějaký výrobek. (Nebo naopak narazím na úžasný vzor, bez kterého nemohu být.) Přemýšlím nad střihem a vyberu materiál. Většinou ještě ten den je prototyp na světě. Po odzkoušení a hodnocení blízkých ho nafotím, přidám popisek a je na Fleru.

Důležitý je pro mě názor zákazníků. Obrovsky mě nabíjí jejich zpětná vazba a důvěra v mou práci. Pak názor mých dětí, pokud se jedná o dětské věci. Mají radost z každého nového kousku a rádi si materiály kombinují sami.

Doporučte Fler tvůrce, které máte ráda.
Ráda bych doporučila nápadité šperky od Splněný sen, úžasné kabelky od You&You, přáníčka od RenátaStyl, keramika od Božulka, kvalitní kožené výrobky od Zlaté české ruce, dekorace a spoutu dalšího od Keramika-Kami, psí pelíšky od Verubar. U všech oceňuji kvalitní, nápaditou práci a osobní přístup.

Jeden výrobek je těžké vybrat. Od čepic po celé komplety se snažím vycházet zákazníkům vstříc s jejich požadavky. A chci jim velmi poděkovat za přízeň.

Nosíte své výrobky, nebo jste kovářova kobyla?
Nosím a velmi ráda. Využívám toho i k testování střihů a materiálů. Většinou i podle našich potřeb vznikají nové kousky. Mé výrobky už nosí pomalu celá rodina.

Čemu se ráda věnujete ve volném čase, když netvoříte?
Můj volný čas zabírá právě tvoření, je to můj velký koníček a relax. Síly a inspiraci pak nabírám s mojí rodinou na procházkách a v přírodě.

Jak vypadá váš ideální den?
Ideální den je prosvícen sluníčkem, provoněn dobrou kávou a výborným jídlem. Strávený na čerstvém vzduchu s rodinou a zakončený u dobrého vína.

Jaké máte pracovní plány pro příští rok?
Jediný můj cíl je plno spokojených zákazníků a dobrých nápadů.