Jak na Nový rok, tak ... :-)) .. Řídíte se tím? Vstali jste pravou nohou a svižně, nebo jste si dnes pospali do sytosti? Trávíte čas v práci, nebo s kamarády? V teple s čajem doma, nebo pohybem v přírodě? Ať už jste si pro začátek svého roku 2019 vybrali cokoliv, jedno máme všichni na Fleru určitě společné. Touhu růst a vyvíjet se.

A tak se stalo, že jsme letos ve Fler týmu vybrali vítěze naší soutěže se stromečkem opravdu kreativního. Vlastně kreativní :-). Ale podíváme se samozřejmě na širší výběr a také k Alchi a k nám domů :-).

Gratulujeme vítězce!

Nejvíc nás tedy letos zaujal třímetrový venkovní vánoční strom z palet od Kateřiny N., která tímto vyhrává poukaz k nákupu zboží z Fleru v hodnotě 1 500 korun českých.

Vítězný vánoční strom je prostě výjimečný ♥ Je vysoký necelé 3 metry a vytvořený ze tří stromů, sestavených ze tří velikostí vloček, spojených podle velikosti jako sněhulák :-). Materiál? Populární palety. Strom z devíti vloček doplňují ještě pěticípé hvězdy rovněž z palet, vločky jsou dobarvené bílým, matným sprejem.

A kdyby se vám vítězný stromek hodně moc líbil, je dokonce na Fleru ke koupi :-)

Po venkovním stromečku získaly hned čtyři další shodný počet hlasů. A je to opravdu parádní podívaná!

Přímo pohádkovou atmosféru dokázala vyčarovat renegata, která o tom napsala (nebo spíše nafotila) dokonce celý blog:

Stejně tak nás okouzlily MarcelaArt...

... D.FELIX ...

... i tradičně laděná Zahrada růží:

Moc nás zaujaly také stromky od:

VeronikaZavorova:

Hookeddesign:

NorkaNorka:

Lachtanice:

pandass:

Ann-chan:

NIVLA:

Hana Stejskalová:

Oringle:

hopsasa:

efika:

marc-h:

3 kavky:

Evička2.2.:

chrobiho dílnička:

A jrozikova doplnila přírodní stromeček krásným příběhem...

Byla jedna obyčejná žena, měla dvě malé děti a bydlela s nimi sama na jednom konci města. Blížily se Vánoce a ona se vydala koupit stromeček na opačný konec města, protože blíž se nikde neprodávaly. Neměla auto ani moc peněz, přesto byla odhodlaná vybrat hezký stromeček a donést ho přes celé město třeba za krkem, protože to svým dětem slíbila. Stromečky na prodejním místě byly hezké, což o to, ale příliš drahé a taky velké. Žena váhala, zda si takovou cenu může dovolit. Po chvíli k ní přišel prodejce a dal se s ní do řeči. Byl velmi empatický a brzy se dovtípil, v čem je problém. Po krátkém přátelském rozhovoru se na ženu usmál a ukázal jí krásnou, vysokou a hustou jedličku. Ořezal jí kmen, zabalil ji do sítě, požádal o adresu a řekl: "Ten stromek máte od Ježíška a večer vám ho přivezu domů." Žena se na místě rozplakala. Dostalo se jí objetí a přání krásných Vánoc. Odcházela s pocitem, že se jí to určitě jen zdálo a nemohla tomu uvěřit. Večer se před jejím domem objevilo auto a z něj vystoupil prodejce a přivezl tu nádhernou jedličku. Obdarovala ho cukrovím a přáním všeho dobrého a věděla, že se nevidí naposled.
Andělé nejsou vysoko na nebesích. Jsou mezi námi, každý den. Chodí po světě vtělení do obyčejných lidí, kterým není lhostejný osud jiného člověka. To je pravé poselství Vánoc. Ne davy lidí v obchodních centrech, fronty u pokladen a soutěžení o nejdražší dárek. Zastavte se nebo alespoň výrazně zpomalte, ať nepřehlédnete něco, co vám může třeba změnit život. Někdy stačí jediný úsměv, slova útěchy nebo drobný čin, kterým rozsvítíte světlo tam, kde byla dosud tma. Přeji všem kouzelné svátky plné zázraků.

Ještě jednou moc děkujeme všem zúčastněným a na oplátku slíbená maličkatá exkurze i do Fler týmu :)

Alchita:

Na četné dotazy doplňujeme výrobce toho fantastického stolu! :-))

stoly / Zboží prodejce silvieajarda

HelenaG:

Miluji skleněné ozdoby, a tak jsme si letos pořídili něco jako "budoucí výbavu" pro dceru. (Důvod se vždycky najde, no ne? :-)) Skleněné ozdoby se u nás totiž dědí už generace a bohužel už nejsou v dobrém stavu. Všechno to krásně průhledné, vysoce lesklé, puntíkaté i orosené vyfukali  a ozdobili skláři v českém Glassoru.

Doplněno spoustou malých plastových kouliček. Přeci jen.. to štěně... a kočka(!!).. :-D

Ať je celý váš rok 2019 plný báječných zážitků a inspirace

vám přeje celý Fler tým!

Miluju tě!

PS:
Na Fleru máme ještě jednu podobnou aktivitu, byť nesoutěžní.

Vytvořili jste úžasné PF 2019 a chcete ho ukázat ostatním?

Využijte náš oblíbený klub "Péefkové šílenství!". Přihlaste se a své PF do něj vložte. I na ně se těšíme a již brzy vám ta nejzajímavější představíme v MAGu.