Původně jsme vás dnes chtěli pozvat na celou řadu krásných a tradičních podzimních Flerjarmarků, ale s opatřeními, která padají shůry, nám padají také akce Fler tvůrců jedna za druhou :-(. A vůbec se není čemu divit. Přesto jedna statečná organizátorka a její parta prodejců vydrželi a zatím to vypadá, že se v říjnu s podporou Fleru uskuteční alespoň pardubický Flermarket. Proto dnešní pozvánka patří pouze jim.

Může se stát, že budou na poslední chvíli ještě nějaké změny, doporučuji tedy víc než kdy jindy tentokrát sledovat jak příspěvky zde pod článkem, tak si před odjezdem ještě ověřit stav akce na její FB stránce. A moc nám všem přeji, aby se věci obrátily k lepšímu.

Držíme vám palce! Štěstí

Flermarket v Pardubicích

neděle 18. října 2020 od 10 do 17 hodin
Atrium Palác Pardubice - 3. patro - Kongresové centrum, Masarykovo náměstí 2799

Podzimní Flerjarmark v Pardubicích se přejmenovává na Flermarket v Pardubicích. Ale jinak se nic nemění, jsme tu a jsme to stále my! Ačkoliv nikdo v dnešní době neví, co bude 18. října, my věříme v lepší zítřky a chystáme se na vás :-)

I tentokrát se můžete těšit na oblíbené prodejce, ale představíme vám i nové tváře. V úžasných prostorách kongresového centra vás čeká více než 80 rukodělných umělců. Nechat se okouzlit rukodělnou tvorbou bude velmi jednoduché...

Přivezeme vám marmelády, sirupy, salzy a dipy. Bylinkové čaje na všechny neduhy, nebo jen tak pro štěstí.

Naši návrháři představí podzimní outfity pro vás i vaše děti. Pro pohodlí a zahřátí pořídíte čepice, šály nebo třeba rukavice. Zvolit k oděvu správný doplněk, ať kabelku, šátek, čelenku, šperk či pásek, bude pro vás hračka.

Okouzlí vás keramika nebo decoupage styl pro byt i zahradu. Nebude chybět ani Vendy a její svět (nejen) jutových dekorací.

Také příznivci životního prostředí si u nás přijdou na své, pořídíte u nás vše od tašek, odličovacích tampónků, až po "jednorázové" utěrky. Pleť můžete potěšit přírodní kosmetikou a dětem koupit třeba ručně ušitou, malovanou hračku.

Nachystáme pro vás deskové hry, kalendáře i diáře a nouze nebude ani o originální přání nebo záložky do knih.

Ačkoliv letošní ročník budou provázet jistá omezení, ať v použití roušek či v počtu zákazníků v jednu chvíli, věříme, že se ve zdraví potkáme a užijeme si den jako vždycky!

Přijďte se za námi podívat!

Po zrušeném jaru se na vás těšíme víc než kdy jindy... Miluju tě!