Hurá! Srpen ožívá i akcemi, na kterých potkáte naše tvůrce naživo. Dnes pro vás máme pozvánky na ty nejaktivnější. Užijte si léto s Flerem ve všech podobách! :)

KVĚTINOVÝ DEN v Sázavském klášteře

neděle 14. srpna 2022 od 10 hodin
Sázavský klášter, 285 06 Sázava

Vstup do areálu – dobrovolný příspěvek (bude věnován na obnovu barokních nástěnných maleb v křížové chodbě a na kulturní akce kláštera)

Vstup do expozic a na zábavnou pátrací hru – 90 Kč

Letos se v Sázavském klášteře bude konat další ročník oblíbeného Květinového dne. Jedná se o akci s pohodovou atmosférou, plnou květin, řemeslných výrobků a dětské výtvarné soutěže. Tématem, které bude provázet nejen výrobky a tvorbu floristů, ale hlavně výtvarnou soutěž, je ZAHRADA.

Přijďte si prohlédnout Sázavský klášter a pokochejte se výtvory šikovných řemeslníků i našich nápaditých floristů.

Na jarmarku najdete originální zboží ze všech možných materiálů, např. keramiku, šité výrobky, skleněné, dřevěné nebo drátované dekorace, šperky, kosmetiku, vlasové doplňky, koření a mnoho dalšího.

Na děti bude čekat divadélko, pátrací hra v interiéru kláštera a výstava obrázků dětí z celé ČR s vyhodnocením a předáním cen.

Přijďte a užijte si den v tajuplném klášteře s milými tvořivými lidmi, odpočinete si ve stinných zahradách kláštera a načerpáte spoustu energie.

Těšíme se na vás!

PROGRAM:
Téma pro rok 2022: ZAHRADA

SEVERNÍ ZAHRADA
10-13 hodin - Floristické tvoření aneb dívejte se, ptejte se, inspirujte se - studenti českých středních zahradnických škol budou tvořit z přírodních materiálů v Severní zahradě
11 hodin – Divadélko Na klice - zdarma
14-16 hodin - Smotni to! aneb poučte se a vyzkoušejte si - ve floristické dílničce pod širým nebem vám předvedou přední čeští mistři floristé Klára Franc Vavříková a Jaromír Kokeš vázané kytice, sami si budete moci pod jejich vedením vytvořit dárkovou vázanou kytici

NÁDVOŘÍ
10-16 hodin - Řemeslný jarmark Spolku Fakt-Um s tvořivými kreativními dílničkami, drobné občerstvení – káva a palačinky

VSTUPNÍ VESTIBUL KONVENTU
10-16 hodin - prodejní výstava dětských obrázků na téma ZAHRADA

VOLNÉ PROHLÍDKY KLÁŠTERA v průběhu celého dne s pátrací hrou pro děti

PARKING PRO NÁVŠTĚVNÍKY: zdarma - označené místo na louce u mostu pod klášterem (cca 250 metrů od kláštera)

Olomoucký Flerjarmark na Dolním náměstí

pátek a sobota 19. a 20. srpna vždy od 10 do 17 hodin
Dolní náměstí v Olomouci

Na Dolním náměstí v Olomouci se můžete opět setkat se svými oblíbenými prodejci na pravidelném trhu. Tvůrci dovezou šperky z nejrůznějších materiálů, krásné šaty i další oblečení, doplňky pro nejrůznější příležitosti, keramiku, pomůcky pro domácí mazlíčky i spoustu dalšího.

Nováčkem olomouckého Flerjarmarku je Design empathy. Vyrábí šperky z pryskyřice, převážně s jemnými motivy z přírody, dárkové předměty pro vaše nejbližší, svatební šperky a také motivy podle vašeho přání. Najdete zde dárky na svatbu, narozeniny, Vánoce, z lásky nebo můžete udělat radost sami sobě. V nabídce má zrcátka, náušnice, řetízky, manžetové knoflíčky pro pány, zapalovače nebo třeba placatky.

Kreativní dílničky v sobotu od 10 do 12 hodin

Pro všechny tvořivé duše a hlavně pro děti máme v sobotu připraveny kreativní dílničky. Budou se malovat putovní kamínky, navlékat náramky.

Vyměň kytku v sobotu od 10 do 12 hodin

Máte doma kytku navíc? Nebo třeba dvakrát? A nebo nějakou novou nutně potřebujete? Vezměte svou kytku na náměstí, vyměňte ji s ostatními a domů si odneste kytku novou! Těšit se můžete na různé druhy philodendronů, tradescantií, bylinky, kaktusy, begonie i anturie.
Pokud na výměnu žádnou kytku nemáte, za příspěvek do kasičky pro kočičí útulek si můžete některé vybrané kytky pořídit také.

Jste z větší dálky? Doporučujeme návštěvu jarmarku spojit s prohlídkou olomouckých památek, muzeí nebo galerií. A že má Olomouc co nabídnout! Turistické tipy najdete třeba na tourism.olomouc.eu.

Udělejte radost dvakrát! Sobě krásným dárečkem a tvůrci nákupem ❤️ Těšíme se na vás.

Barunčin Fler Jarmark v České Skalici

sobota 20. srpna 2022 od 9 do 16 hodin
Vzhledem k rekonstrukci náměstí v České Skalici budeme na prostranství u bytového domu Olga (vedle Penny Marketu).
Nenechte se odradit změnou místa, skvěle zde nakoupíte i zaparkujete.

I pro letošní ročník se nám podařilo získat dostatek prodejců. Můžete se těšit na šperky z různých materiálů a technik. Udělejte si radost nákupem stylových tašek od Cézara, medoviny a svíček z včelího vosku od Petry Švarcové, náušnic od Gabi´s, přírodní kosmetiky od Blanky a plecháčků od MichaLuny. A čeká na vás toho samozřejmě mnoho dalšího.

Nabízíme i kulturní program – dvakrát během Jarmarku vystoupí oblíbený hudební soubor Šmikuranda a Dell Arte - Chůdadlo, v 11.30 hodin začne Škola žonglování. Po celou dobu pak bude znít produkce flašinetáře Františka Šťastného.

Najdou se zde také menší dílničky pro děti u stánků prodejců.

Připravíme pro vás i chutné občerstvení. Širokou nabídku bude mít stánek s uzeninami. Budete moci ochutnat bylinné sirupy z Červeného Kostelce.

Před Knihovnou Barunky Panklové na náměstí ve stejný čas proběhne Barunčin Antikvariát - prodej vyřazených knih a časopisů za symbolické ceny.

A jak je to u nás s parkováním aut?
Parkování na opravené části náměstí a hlavní ulici T.G. Masaryka je v sobotu bezplatné. V postranních ulicích také určitě najdete volná místa k zaparkování. K dopravě k nám lze případně využít autobusovou a vlakovou dopravu (autobusová zastávka je přímo na náměstí, vlaková 5 minut chůze).
Pokud jste z větší dálky, doporučujeme spojit návštěvu Fler Jarmarku s prohlídkou zámku Ratibořice a Babiččina údolí. Za zmínku stojí i naše Muzeum Boženy Němcové s novými expozicemi. Náchod se svým zámkem je vzdálen 10 km, stejně tak Nové Město nad Metují.

Přijďte podpořit rukodělné tvůrce a udělat si radost! S každým výrobkem, který si zakoupíte, si odnesete domů kus duše a lásky každého tvůrce. Výrobky mají v sobě úplně jinou energii než ty sériové, které nakupujete v nadnárodních řetězcích. Jsou tvořené s radostí, pečlivostí a láskou. Těšíme se na vás.

FlerMarket Konopáč

sobota 27. srpna 2022 od 9 do 15 hodin
Autokempink Konopáč - Konopáč 37, 538 03 Heřmanův Městec

Léto je tady a s ním i náš oblíbený FlerMarket Konopáč. Změnil se název, abychom sjednotili města, ale nic jiného se nemění. Letos se sejdeme už po čtvrté a my se opět na vás těšíme! Přijďte si užít den na přírodní koupaliště v Autokempinku Konopáč.

Potěší vás originály s láskou tvořené, pro děti i dospělé budou připravené dílničky, a když počasí dá, můžete si zaplavat v přírodním koupališti přímo v areálu.

K vidění i zakoupení bude přírodní kosmetika, šperky různých technik, šité oblečení, tkané šály, hedvábné šátky, textilní dekorace, běhouny, prostírání, chňapky, utěrky i zástěry. Tašky, batůžky, malovaná trička a mnohem, mnohem víc.

Kdo to máte kousek, přijďte se podívat i na páteční představení Princ a chuďas v podání Divadla ze mlejna.

Pojďte se společně s námi rozloučit s prázdninami, popovídat si, zasmát se a načerpat pozitivní energii.

Přijďte se podívat. Těšíme se na vás!

Vstupné na Flermarket je dobrovolné.