Jsi mladý designér, studuješ design nebo tě zkrátka baví vytvářet něco zajímavého a kreativního? Chceš ukázat, co dokážeš? Nakopnout svoji kariéru? Tak právě ty by ses měl přihlásit do soutěže Best in Design, která odstartuje letošní Zlin Design Week!

Best in Design je mezinárodní soutěž pro mladé designéry. Ve hře jsou nejen finanční odměny v rozmezí od 200 € do 1 000 €, ale především obrovská příležitost získat zpětnou vazbu, porovnat se s mladými designéry z celého světa, ukázat, co v tobě je a třeba i odstartovat svou kariéru. Jediné, co ti stačí k přihlášení, je odvaha, talent, věk pod 30 a práce ne starší dvou let. Soutěž Best in Design pak může realizovat tvé vize.

Best in Design

zlindesignweek.com/2020/best-in-design/o-soutezi

Vytáhni své práce ze šuplíku a ukaž, co dokážeš! Máš originální, kreativní nápady a tvoříš v oblasti industrial design, product design, communication design nebo fashion design? Právě ty se můžeš stát dalším držitelem titulu Best in Design. Soutěž ti pomůže dobýt svět designu a zapsat se do povědomí veřejnosti.

Letošním tématem týdenního festivalu Zlin Design Week je

S P O L U P R Á C E.

Do soutěže se mohou hlásit nejen jednotlivci, ale i kolektiv autorů, který má co nabídnout a má zájem soutěžit s designéry z celého světa. Přihlášky jsou zcela zdarma a zájemci mohou přihlásit všechny své práce, které vznikly po 1. 1. 2018.

Úřadující nositelkou titulu Best in Design je Lucie Horáková, která vloni zaujala interiérovým osvětlením TUBO. Předloni se vítězkou stala Markéta Nováková, která porotu oslovila skládací koloběžkou Lunt.

Spousta dalších předchozích výherců žije svůj designérský sen. Denisy Lukáčové si po soutěži všimla sklářská společnost LASVIT. Rectangle boty Marie Niny Václavkové byly k vidění v Metropolitním muzeu umění v New Yorku. Jana Potiron po soutěži založila vlastní značku Grung design s nábytkem a interiérovým designem. Fashion designér Lukáš Krnáč v roce 2017 prezentoval svou módní kolekci na Mercedes Benz Prague Fashion Weeku a od té doby ho tam můžete vídat pravidelně.

Lukáš Krnáč - SUNDAY

Pokud tě zajímají vítězné práce všech ročníků, mrkni se tady a přesvědč se, že spektrum je opravdu široké a vítězem se může stát kdokoliv.

Vzbudila v tobě soutěž chuť dobýt svět?

Přečti si podrobnější informacesoutěžní podmínky.

Pak už jen stačí přihlásit svou práci přes registrační formulář.

Titul Best in Design 2020 čeká možná právě na Tebe.

Tak neváhej a pošli nám svou práci do 29. února 2020!

Ty nejlepší vyhlásíme 1. 5. 2020 na slavnostním Openingu Zlin Design Weeku.

Soutěž je již 6. rokem nedílnou součástí festivalu Zlin Design Week, který od 1. do 8. května 2020 promění Zlín v město designu. Akci pořádá Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.