Mnoho lidí se během koronakrize těšilo, až se svět vrátí zase k normálu. Jiní naopak doufali, že lidstvo po této lekci udělá velký krok vpřed, nikoli vzad. My na Fleru věříme v lokální výrobu. V to, že malí podnikatelé jsou živou vodou ekonomiky a že nechceme být závislí na mezinárodních dodávkách.

Že slow fashion není trend, ale jediná možná budoucnost. Že produkty vyrobené ručně a s láskou k řemeslu dělají větší radost než masová velkovýroba. Věříme, že každý jednotlivec může být součástí změny a že nikdo z nás na to není příliš malý. Pokaždé, když otevřeme svoji peněženku, si totiž volíme svět, v jakém chceme žít a v jakém budou žít naše děti, vnoučata, jejich děti...

A o tom je naše letní kampaň s názvem "Udělejte radost sobě i jim!".

Kampaň jsme se tentokrát rozhodli neomezovat tématem, barvou ani jiným motivem. Jediným "omezením" je lokálnost. A protože na Fleru máme samé české a slovenské tvůrce, platí letní kampaň napříč všemi kategoriemi včetně materiálu!

Udělejte radost sobě handmade zbožím s 15% slevou a zároveň potěšte i malé podnikatele, kteří pro vás zboží vyrobili.

Kampaň potrvá celkem tři dny od úterý 16. do čtvrtka 18. června. Zlevněné zboží najdete podle speciální samolepky a také jsme pro vás vytvořili speciální kampaňovou kategorii. A neváhejte s nákupem dlouho, ty nejlepší kousky budou určitě brzo pryč :)

Udělejte radost sobě i jim

úterý 16. až čtvrtek 18. června 2020

speciální sleva 15 %

téma: vše nad 50 Kč před slevou mimo materiálu

kde: najdete podle označení -15% na zboží a reklamy

P. S. Chcete se zúčastnit jako prodávající? Podrobnosti najdete v newsletteru.