Čekali jste i letos svou oblíbenou soutěž o nejhezčí vánoční stromeček? Tak už je tu! Celý Fler tým se nemohl dočkat, až s námi budete opět sdílet tu úžasnou vánoční a sváteční atmosféru, jakou dokážou vykouzlit pouze ruce tvůrců. Vaše nápady, hrátky s barvami, ale i minimalistické pojetí Vánoc, vše chceme vidět a vším se pokochat! A navíc - pro jednoho z vás máme nachystaný nákup na Fleru na náš účet. Tak jdete do toho? ;-)

Přesto, že Vánoce nejsou o ozdobách, všechno to krášlení k nim také patří. A tak až ten svůj stromeček letos ozdobíte, rozsviťte světýlka, vyleštěte foťáky nebo mobily a udělejte mu krásnou fotografii. S tou pak můžete soutěžit o nákup na Fleru v hodnotě 1 500 korun.

Ukažte nám svůj vánoční stromek

a vyhrajte poukaz k nákupu zboží z Fleru v hodnotě 1 500 korun českých!

Vánoční stromek

Pravidla soutěže jsou jednoduchá:

1. Vyfoťte svůj vánoční stromek.

  • Nejdříve se mrkněte, z které strany to stromečku sluší nejvíc ;-) a odkud je výzdoba nejlépe vidět.
  • Pro lepší fotku doporučujeme odklidit z okolí i na pozadí všechny nepotřebnosti a rušivé elementy.
  • Snažte se, aby fotka byla hezká, originální a ostrá.
    Pomůže vám při tom buď stativ, nebo jen pouhé položení fotoaparátu na pevný podklad (nefotit "z ruky").
  • A je nám opravdu jedno, zda jde o stromek umělý, skutečný nebo o soubor krásně naaranžovaných větví, které leckde plní úlohu stromečku... Prostě se pochlubte svou výzdobou :)

2. Do následujícího políčka pak vložte odkaz, kde vaši fotku najdeme.

  • Soutěž již byla ukončena, děkujeme vám za účast!

POZOR!

Pokud vkládáte adresu fotografie z jiného webu nebo z FB, musíte u ní mít nastaveno veřejné sdílení. Jinak ji prostě vůbec neuvidíme.

1 fotka = 1 odkaz

Vkládejte opravdu jen jednu fotografii. Jakmile do formuláře zadáte více adres, odkaz nebude fungovat a vaši fotografii tak vůbec neuvidíme! Pokud nám jich chcete ukázat víc, musíte z nich udělat jednu velkou koláž.
Je to velmi častá chyba, proto na ni znovu upozorňujeme.

Odkaz na fotografii vkládejte do formuláře

do půlnoci 30. 12. 2019.

Na Nový rok 2020 zveřejníme jednoho z vás,
který od nás obdrží poukaz k nákupu jakéhokoliv zboží z Fleru
v hodnotě 1 500 Kč.

Těšíme se na vaše Vánoce! :-)

Loňské krásky a krasavce si můžete prohlédnout tu.

Smrk

PeS:
Na Fleru máme ještě jednu takovou zábavičku... Vytvořili jste úžasné PF 2020 a chcete se s ním pochlubit? Využijte náš oblíbený klub "Péefkové šílenství!". Přihlaste se a své PF do něj vložte. I na ně se těšíme a již brzy vám z nich svůj výběr představíme v MAGu.

Kočka:
A tady jsou pohromadě předchozí vítězové.

Pravidla soutěže:

Soutěž je otevřena pro všechny registrované uživatele Fleru s výjimkou členů Fler týmu a jejich rodinných příslušníků. Každý účastník se smí zúčastnit s jednou fotografií a jejím vložením do soutěže prohlašuje, že je jejím autorem a souhlasí s její publikací ve Fler MAGu a na Facebooku Fleru. Zároveň prohlašuje, že se na dané výzdobě podílel vlastníma rukama.
Soutěž trvá od 21. 12. 2019 do půlnoci 30. 12. 2019. Výherce získá poukaz k nákupu zboží z Fleru v hodnotě 1 500 Kč.
Nejkrásnější fotografii (= jednoho výherce) vybírá Fler tým neveřejným hlasováním. Výherce bude vyhlášen 1. 1. 2020 ve Fler MAGu a obeslán soukromou Fler zprávou.
Výherce je povinnen nahlásit redakci Fler MAGu svůj výběr výhry nejpozději 15. ledna 2020. Pokud výherce neoznámí svůj výběr do tohoto data, výhra propadá pořadateli.
Výhru nelze směnit za finanční hotovost ani vybrat jiným způsobem.
Pořadatelem soutěže je společnost Fler s.r.o., Brno, IČ: 29379946

Úvodní foto jsme si půjčili od Amellie