Už přes 20 let realizuje Antipol Brno CZ (volné sdružení ekonomicky nezávislých profesionálů a podnikatelů) speciální a originální firemní novoročenky, z jejichž prodeje finančně podporuje Konto Bariéry a bezbariérové úpravy škol, školek i učilišť po celé naší republice.

A protože už pár let vznikají krásná novoroční přání i díky výtvarníkům právě z Fleru, rozhodli jsme se společně zveřejnit podrobnosti i pro vás, nové autory, kteří byste chtěli malovat, kreslit, tvořit a svými obrazy a motivy přispět do budoucí série originálních novoročenek Konta Bariéry. A třeba hned pro další ročník - PF 2018.

Vyzýváme tedy šikovné malíře a kreslíře,
profesionály, amatéry i ty začínající:

Pojďte svou výtvarnou tvorbou pomáhat
Kontu Bariéry a zdravotně postiženým dětem!

Konto Bariéry je prestižní organizace s letitou tradicí a k výtvarnému umění má také blízko. Každé dva roky probíhá speciální výstava a aukce výtvarných děl, do níž přispívají i umělci velmi známých a zvučných jmen.

Obdobné je to i s naší kolekcí novoročenek. Svými obrazy a motivy přispěli např. Petr Sís, Adolf Born, Helena Zmatlíková, Naděžda Kotrčová, Vlasta Švejdová nebo i známý výtvarník energetických obrazů Zdeněk Hajný. Jak vidíte, velmi zajímavá a hodnotná společnost, do které vás zveme.

Proč se přidat?

  • V první řadě jde o pomoc druhým, jak už nyní víte. 
  • Hned v té druhé zviditelníte sebe i svou tvorbu po boku známé a silné nadace, po boku dalších známých výtvarníků a tak trochu jiným a novým způsobem.

Jak na to?

Požádejte o členství v Klubu "Malujeme, kreslíme - tvoříme pro Konto Bariéry".

Klub slouží jako komunikační a pracovní zázemí pro všechny výtvarníky z Fleru, kteří se k projektu jž připojili a v průběhu času ještě připojí.

Pravda, do dalších Vánoc je právě celý rok času, jenže to neplatí pro práci na projektech. Kvalitní série výjimečných a originálních novoročenek se totiž nezrodí sama a to ještě ze dne na den. Takže my začínáme pracovat už teď. Kompletní nová série novoročenek - PF 2018 musí být do konce léta vytvořená a hotová.

První termín pro výběr motivů pro novou sérii 2018
je stanoven na březen 2017.

Pojďte s námi tvořit a pomáhat!

A pokud nejste výtvarně nadaná bytost, ale znáte někoho, kdo pěkně maluje a kreslí, pak mu o této akci, prosíme,  řekněte. 

Děkujeme všem i za šíření tohoto článku a výzvy, za předání informace o projektu dalším lidem a těšíme se na všechny nové autory, kteří se k nám přidají. :-)

Stačí jen požádat o členství v klubu.

Miluju tě!

A na závěr a pro motivaci malá ochutnávka
novoročenek s motivy od autorů z Fleru:

Žaneta - grafika

ateliersarka

večer.nice

Klára Kubešová - Amélka

Dagmar Jirousková - j.dasa

Jaroslava Brázdová - lensedle

Eugen Ivanov - cz66

Vlasta Švejdová - vlastasvejdova

motiv od EMGE

Úvodní motiv novoročenky Konta Bariéry pochází z rukou malířky Jany Frýblové.
Připravily: ateliersarka a HelenaG.