Léto pozvolna, zato však vytrvale začíná klepat na zemská vrátka a pomalu nás láká na prázdninový čas plný neopakovatelného dobrodružství, cest do neznáma a sportovních aktivit! V naší nové kampani si můžete vybrat celou řadu nezbytných či praktických pomocníků na cvičení i na výlety a dozvědět se spoustu novinek ze světa sportovní módy. Přidejte se! Naskočte s námi na vlnu endorfinů a vylaďte si s Flerem kondičku i sportovní šatník!

Zdroj fotografie: Fashion editorials

Zdroj fotografie: pinterest

Zdroj fotografie: Trendalytics

plavky vcelku od colourfool

Top s dvojitými ramínky lemujícími zadní dílKrátké legíny do pasu - ŠEDÁ VULKANO od BHiStyle

legíny PASTELky od SILUET mode

3/4 legíny do pasu - GEOMETRIE od BHiStyle

Sportovní braletka BASIC BLACK od Eywa Active

Athleisure - buďte sportovní diva i v centru velkoměsta

S celou řadou sportovních aktivit se pojí praktický a vhodný dresscode. Tradiční sportovní outfit se však, pokud pomyslně zalistujeme pár let zpátky, žhavým trendům mohl sotva přiblížit. Jistě si také vzpomenete na plandavé teplákové soupravy a velké nevkusné mikiny. Tyhle představy si díky vlivům současné módy můžete již definitivně vymazat z paměti!

Už dávno neplatí, že sportovní oblečení patří pouze do tělocvičny.

Aktuální tendencí je rafinované propojení klasické sportovní módy s elegantními, sofistikovanými prvky, jejímž výsledkem se stal módní styl athleisure, který začal dobývat rušné ulice velkoměsta. Cílem je především zvýraznění zdánlivě nespojitelných fashion kontrastů.

Základní athleisure šatník by měl obsahovat především neotřelé a kvalitní jednoduché kousky, často inspirované také pánskou módou. „Šlápnout“ vedle nemůžete ani vkusnou sportovní parkou a bundičkou s kapucí, která outfitu dodá potřebný šmrnc a špetku rebelie. Nebojte se zapojit také elegantní doplňky - například šperky ve zlatém provedení.

Zdroj fotografie: © Jessa

Zdroj fotografie: pinterest

Zdroj fotografií: Hello Fashion 

Zdroj fotografie: BTD

Mikina od mlsouna

Skládačka (Old school) od Magifešn

Zapojte tepláky zpátky do hry!

Příběh tepláků se začal psát v roce 1921. Tehdy si poprvé navléknul britský olympionik Oliver Johnson Schofield na kraťasy a tričko dvoudílný oděv z lehkého materiálu. Jejich skutečný boom nastal ve 30. letech s rozvojem volnočasových aktivit i vrcholových sportů. Jako materiál se hojně užíval úplet - jersey.

Opravdového vizuálního „faceliftu“ se tepláky dočkaly až v roce 1964. Tehdy společnost Adidas zařadila na trh typické tmavé tepláky se třemi bílými pruhy na boku. Od konce 70. let se tepláky začaly hromadně vyrábět také z legendární šusťákoviny, nylonu a bavlny. Tepláky však postupem času upadaly v zapomnění a byly spíše symbolem „ošuntělosti“ a nevkusu. V současné době však tepláky opět začínají dobývat fashion svět. Vybírejte však dobře padnoucí střihy i kvalitní materiály.

Zdroj fotografie: pinterest

TEPLÁKY KNOFLÍK- BAGGY od Obchůdek Malinka

Softshellky - rub úplet vel.98 a Softshellová mikina/bunda - vel.122 od TWEETY.M

Letní funkční kalhoty - Lilie 98-134 od Vopetka

kalhoty Mélodie od Petite Fraise

Kvalitní obutí pro lehký krok

Chcete mít nožky jako v peřince i při cvičení a veškerých sportovních aktivitách? Poradíme vám, jak správně vybrat kvalitní boty a na co se zaměřit především!

Jako první se rozhodně vydejte do specializovaného obchodu se sportovním příslušenstvím. Rozhodně na botách nešetřete. Skutečně dobře ušité boty vám vydrží dlouho a pomohou vám k vysněným sportovním výsledkům.

Základním pravidlem je chodit nakupovat boty odpoledne. Nožky jsou v tomto denním úseku unavenější, v létě také oteklejší a tak při zkoušení bot snadněji zjistíte, které boty vám skutečně padnou.

Při výběru běžeckých bot je dobré ve specializovaném obchodě také zkusit diagnostiku běhu. Na desku položíte nohy a podle finálního otisku budete vědět, která část nohy je více zatěžována a jaké boty zvolit.

Sportovní obuv by navíc měla být zhruba o číslo větší než vaše klasické boty. Už po 5 km rychlejší chůze nebo běhu má noha tendence lehce natékat. Je tedy dobré mít v botách minimálně 4 mm místa od palce směrem ke špici. Také vzorek podrážky či možnost „odpružení“ volte dle terénu. Pro sportovní boty je také vhodný goretexový, tedy nepromokavý povrch. A nezapomeňte na ponožky! :)

ponožky Fandíme od Sokino

Život v pohybu - grey od Babička ovečka

Zdroj fotografie: pinterest

Nezbytnost jménem batůžek

Trend, jenž přetrvává již celou dekádu. Batohy jsou nejen praktickou alternativou ke klasické kabelce, ale také vám zaručí, že budete mít záda jako ze škatulky. Navíc se vám jistě bude hodit na trekingové výpravy a sportovní cesty.

Vybírejte především ty batohy, které mají vyztužená záda či ergonomické tvarování. Momentálně je k dostání pestrá paleta od neutrálních, luxusních batohů z kůže až po bláznivě barevné kreace. I u nás na Fleru najdete celou řadu batůžků, vaků nebo ledvinek s originálními a hravými potisky. Stačí si jen vybrat.

Ultralehký batoh od INDIVIDUALITY

batoh-koženka od galajana

Tlumok Modrý den od Tlumok

WAX CANVAS - SAC, s vnitřní kapsou na zip od Lamoza

Zdroj fotografií: pinterest

Náušnice boty od notasheep

Batoh od Funny Goods

Psaníčko Clutch od Mr. Meow

Náhrdelník s koloběžkou a korálkem od Saare design

Úvodní fotografie:  © Classpass