Propagace na Fler.cz a celá marketingová kampaň za milion korun jako výhra v soutěži Dostaň se na kreativní výsluní, kterou pořádáme s časopisem Instinkt, nalákala k účasti více než 200 Fler tvůrců a tisíce hlasujících. A my už víme, koho budete v následujících měsících moci vidět v časopise Instinkt, na TV Barrandov, v Týdnu a i tady u nás v magazínu :-)

O vítězi rozhodovala z poloviny porota a z poloviny čtenáři Instinktu a hlasující tady na Fleru. A musíme říct, že výsledky nás překvapily. Soutěž rozhodně neměla jednoznačného favorita a o prvním místě nebylo rozhodnuto až do posledního sčítání. I proto vám představujeme nejen vítěze hlavní ceny, ale i ty, kdo ovládli jednotlivá hlasování veřejnosti.

Vítězka SMS hlasování

Po celých pět týdnů jste mohli hlasovat pro své favority prostřednictvím SMS, jejichž formát jste našli každý čtvrtek na stránkách Instinktu. A musíme říci, že tady čtenáře naprosto dostala finalistka číslo 19 - Eatme. Na Fleru je skoro od jeho počátku a nabízí tu někdy až příliš lákavé ručně vyřezávané kabelky a doplňky z koženky.

Soutěže se účastnila i přesto, že podle jejích slov už žije svůj tvůrčí sen, ale chtěla by, jak sama říká, končit „éru punku“ a začít seriózní podnikání podle připraveného business plánu, jehož součástí bude i marketingová propagace:

"Z nadšeného snílka se pomaličku stávám profesionálem. Ta cesta bude ještě dlouhá, někdy těžká, jindy zábavná, ale určitě bude zajímavá a já se na ni těším."

Na hlavní výhru sice Eatme nedosáhla, ale slibujeme, že s propagací jí pomůžeme i my tady na Fleru a gratulujeme!

Vítězka hlasování na Fleru

Uživatele Fleru nejvíce ukouzlily hračky od Břichopas toys, které k Fleru patří jako včelka v logu :)

Roztomilé autorské hračky v jednoduchém, přírodním a přitom moderním stylu nejspíš zaujaly stejně jako příběh jejich autorky Marušky Mrňávkové, která si prošla v životě mnohým, ale přesto si její tvorba udržuje optimismus a nejde jí nefandit. Posuďte sami:

"Břichopas je jedna máma a čtyři dcery. Jmenuji se Marie Mrňávková, jsem duše a ruce hraček Břichopas. Původně absolventka sklářského designu, bývalá učitelka a knihovnice, posledních 12 let aktivní maminka a textilní výtvarnice. Před 15 lety jsem spolu s manželem založila značku kojeneckých hraček Šapitó. Po rozvodu v roce 2014 zůstalo Šapitó manželovi a já přemýšlela, co dál.
Jako samoživitelka se čtyřmi malými dětmi jsem neměla dobré vyhlídky na trhu práce, navíc se u mne rozvinula Meniérova nemoc, jejímž důsledkem je postupná ztráta sluchu, a tak jsem se pro většinu potenciálních zaměstnavatelů stala nezaměstnatelnou. Jako jediná možnost, jak se postarat o tolik dětí, se mi jevilo 
podnikání z domova. Tři roky na rodičovské dovolené s nejmladší dcerou jsem hledala tu nejvhodnější cestu, jak skloubit dvě časově velmi náročné činnosti - výchovu 4 dětí a rozjezd podnikání. Začít podnikat od nuly a bez kapitálu, navíc se spoustou starostí kolem dětí, bylo náročné. Povedlo se mi odrazit se ode dna, odložit, co nefunguje a zaměřit se na to, co by mohlo udržet můj plně naložený vůz v pohybu vpřed. Stále mě to za šicím strojem ohromně baví. A tajně doufám, že je to na mé práci znát."

A tam ta da dáááá, je tu absolutní vítěz!

Nejvýše v hlasování poroty i diváků zároveň se umístilo Studio Malíská! O Lence a jejím rodinném ateliéru se tak na Fleru i v médiích brzy dočtete mnohem víc, tak tu nebudeme zdlouhavě představovat, ale prozradit můžeme, že se umístila hodně vysoko jak u poroty, tak v SMS a Fler hlasování. Prostě zaujala všechny:-)

Tak snad jí splníme sny, které ji do soutěže přivedly:

"Mám v hlavě novou kolekci, technologicky je to trochu oříšek, tak doufám, že se mi tento sen podaří zhmotnit.
Baví mě neustále vymýšlet něco nové a zkoušet nepoznané. Práce s porcelánem je technologicky velice náročná a mnohdy bývá tato náročnost nepřekonatelnou překážkou. Vždy to ale beru jako velkou výzvu, protože potřeba posunovat hranice je větší než strach z nezdaru. Mým snem je nikdy se nevzdat a být stále kreativní."

Tím ovšem celé Výsluní nekončí! Jak jsme slíbili, výherce teď bude hýčkat profesionální marketingová agentura a my budeme u toho. A vy prostřednictvím MAGu samozřejmě také :-)