Tento prodejce dočasně znemožnil nákup svého zboží až do 28.4.2019 00:00 z důvodu "Uzavření obchodu".
Uzavření obchodu, ukončena živnost
Profil uživatele
Mar-max
Prodávající
Brno
Registrace: 6.2.2009

 

OBCHOD JE UZAVŘEN

-----------------------------------------------------------------------------------

Vítejte {#emotions_dlg.naruc}

jmenuji se Maruška a zvu Vás na virtuální procházku mým obchůdkem, kde najdete s láskou a péčí vyráběné šité a háčkované šperky z koráků.

Video o mém kreativním světě ve flerMAGu. 

Šperky mé výroby si můžete prohlednout v těchto sekcích:

    

     

     

    

 

 

image

PÉČE O BIŽUTERII:

  • Bižuterie je určena k příležitostnému i celodennímu nošení.
  • Bižuterii uchováváme ve šperkovnici nebo uzavřené v krabičce (nemá ráda dlouhodobé přímé světlo)
  • Bižuterie je křehká a může se při neopatrném zacházení poškodit nebo rozbít, proto ji chraňte před kontaktem s tvrdými a ostrými předměty (platí zejména u prstenů a náramků). Chraňte před kontaktem s tekutinami, včetně vody!!
  • Doporučuji bižuterii pravidelně čistit jemnou čistící tkaninu (je-li to opravdu nutné, lze tkaninu lehce navlhčit a šperk jemně vyčistit)
  • Bižuterii si oblékáme až po :

-        ranní sprše, po ošetření pleti čistící vodou a nanesení tělového krému, neboť jinak hrozí zanesení krému mezi komponenty na šperku, a po úpravě účesu (lak na vlasy škodí bižuterii).

-        nanesení oblíbeného parfému nebo toaletní vody

  • S bižuterií se nekoupeme, neuklízíme a nemyjeme nádobí. Pozor na chemikálie.
  • Bižuterii odkládáme chceme-li jít spát, sprchovat se, koupat se či plavat, opalovat se i v soláriu, sportovat, a také u maséra a kadeřníka.
  • U některých osob s velmi agresivním potem může dojít k narušení a změně vzhledu povrchu kovových dílů.

 image

  1. Reklamační řád
  • 1: Záruční doba

8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 12 měsíců.

8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží či nešetrnou a nesprávnou manipulací se zbožím.

  • 2: Způsob reklamace

8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.

8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).

8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

 8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního či jeho adekvátní náhrady a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

  • 3: Provedení reklamace

8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.

8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka emailem prostřednictvím interní pošty.

8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

  1. Vrácení zboží
  • 1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
  • 2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • 3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • 4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.

 

 

 

Způsob dopravy
Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím