Profil uživatele
Revolter
Prodávající
Praha 4
Registrace: 9.12.2017

Přešli jsem na vlastní blog s eshopem a najdete nás jak na FB tak Instagramu @revoltercz

Díky a zas někdy :)

Způsob dopravy
Doprava: Česká Pošta - doporučeně psaní/balík. Osobní převzetí - bezplatná výdejna na Praze 11 - Horní Roztyly (OC Chrpa) /// Balení: závisí na množství a typu zakoupeného zboží. Příklad: trička balíme do papírových a plastových recyklovatelných obálek.
Obchodní podmínky

Nákupem zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.fler.cz/shop/revolter nakupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a souhlasí s nimi v plném znění.

Prodávajcím je myšlen Revolter dále již jen Prodávající/Prodejce.

Prodejce si vyhrazuje právo neobsloužit/odmítnout jakéhokoliv zákazníka, u kterého má důvodné podezření ze špatných úmyslů vůči Prodejci. 

Záruka:

Na doplňky/textilní zboží je klasická záruka 2 roky na potisk však 1 rok. V případě doplňkového sortimentu pro zvířata - jedlé pamlsky je Nakupující předem informován o datu spotřeby a nelze zde nárokovat klasickou záruku.

Prodejce s nakupujícím uzavírá kupní smlouvu dle platných zákonů České Republiky.

Zakázková výroba:

V případě objednání zakázkové výroby nelze uplatnit vrácení zboží do 14dní. Kupující je předem seznámen se všemi detaily (velikost, barva aj.) tudíž, nelze zboží vrátit z důvod např.: špatně vybrané velikosti atd. 

Vrácení zboží: 

Nakupující má právo vrátit nepoužité a nerozbalené zboží do 14 dnů od převzetí. Je povinnen dodat nepoškozené kompletní zboží včetně obalu a visaček/etiket. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato! Pakliže zboží dodá neúplné anebo poškozené nemusí mu být vyhověno anebo mu může být naúčtován poplatek za uvedení do původního stavu, o jehož výši bude předem informován elektronickou cestou. 

Reklamace: 

Prosím o reklamacích nás upozorněte vždy dopředu nejlépe na mail info@revolter.cz (vyplňte předmět, urychlíte tím vyřízení emailu). Zboží zaslané na dobírku nebude převzato! Po vyřízení reklamace budete informováni na udaný email. Na reklamaci máme ze zákona 30dní, ale snažíme se vždy ke spokojenosti zákazníka být, co nejrychlejší. Způsob vyřízení reklamace: oprava, výměna za nový kus, vrácení peněz. Způsob vyřízení reklamace je vždy na úvažení Prodávajícho (Revolter). V případě vrácení peněz, bude částka zaslána na bankovní účet nakupujícího. Částka může být ponížena o náklady spojené s dopravou a balením. Maximální částka, kterou vracíme za poštovné je 40CZK v případě zaslání do ciziny/EU max. 2EUR (pouze na vyžádání kupujícím). Kupující si musí částku vyžádat již při podání reklamace, na zpětné žádosti nebude brán zřetel. 

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.