Hlasování je ukončeno, výsledky už brzy.
  • Soutěž, která pomáhá tvůrcům stát se profesionály.
  • Přihlásit se mohl každý tvůrce a sešly se stovky přihlášek od šperkařů, návrhářů, malířů i bytových designérů. Porota z nich vybrala 41, kteří postoupili do finále.
  • O absolutním vítězi rozhodne hlasování diváků i poroty. Výsledky zveřejníme už brzy.

A tady je 41 finalistů, ze kterých jste mohli vybírat vašeho favorita

Každá hodina, kterou strávím u akvarelu, mě posouvá dál.
Začalo to našimi prvými spoločnými Vianocami s mojou manželkou v novom dome. Blížil sa čas Vianoc a my sme premýšľali, čo s vianočným stromčekom. Prvý krát táto úloha pripadla mne....
Mám rád neotřelý design, jednoduchost a souhru barev. To se snažím vkládat i do svých obrazů.
Jsme Tomáš a Hanka, oběma nám je 26 let, máme se rádi, a společně žijeme značkou Gregiho dílna. Tomáš ručně vyřezává šperky a doplňky ze dřeva a Hanka má na starosti vše, co se...
Možná chci být větším vzorem pro své děti, že můžete dělat co vás baví, když o to budete jen trošku bojovat... A už teď je to velký adrenalin.
Ať už výsledek soutěže dopadne jakkoliv, naše motto je i naším denním chlebem: Změňte svůj život v sen a sen ve skutečnost.
Jsme JakoMáma.cz - jsme dvě sestry - maminky a napadlo nás šít stejné oblečení pro děti a rodiče. U tohoto nápadu jsme ale nezůstaly a naši zákazníci se už u nás oblékají nejen...
Z nadšeného snílka se pomaličku stávám profesionálem. Ta cesta bude ještě dlouhá, někdy těžká, jindy zábavná, ale určitě bude zajímavá a já se na ni těším.
Snili jsme o vlastní značce, pod kterou bychom mohli tvořit. Pracovat na zajímavých projektech, které nás baví a kterým věříme. Možná tomu ještě nemůžeme uvěřit, ale tento sen se stal skutečností.
Svou lásku k lidové výšivce přenáším na své hračky, kterým se snažím ponechat určitou něhu.
Mým mottem je: „cesta skončí tam, kde sám se zastavíš“…
Pokaždé zažívám návykový pocit euforie, když je zákaznice naprosto spokojená a cítí se v mém modelu krásně.
Vše, co si necháš pro sebe, je navždy ztraceno. Vše, co pošleš do světa, zůstane navždy tvoje!
Představte si, jaký může mít dítko pocit, sedí-li na výrazně barevném koberci s hromadou zpravidla plastových hraček před sebou. Může je soustředit? Vnímat svoje smysly? Všímat si detailů?
Ale když se zasníme ....nebylo by špatné vidět polovinu národa běhat každý den v našem oblečení ...nakonec ani sousední státy by nám nevadily :-)))
Jedním z hesel z konceptu mé značky RYVERA je SLOW FASHION – pomalá móda. Ve skutečnosti realizace mých vizí probíhá v dost zběsilém tempu.
Chceme tvořit jedinečné kusy nábytku, dekorací, hraček a jiných funkčních nezbytností ze starých věcí, kterým dáme novou hodnotu.
Vše souvisí se vším, vše mne nějakým způsobem ovlivňuje, pomáhá vytvářet nové kolekce…
Chtěla bych v lidech probouzet kreativitu a radost ze života. Chtěla bych, aby se ženy cítily dobře v oblečení, které nosí, a zářily na kilometry daleko. Chtěla bych na ulicích potkávat víc lidí, co se usmívají.
DAYA je značka, která sní o dokonalém světě plném lásky a pochopení. S touto myšlenkou vzniká oblečení z certifikovaných přírodních materiálů vyrobených v České republice a střihy jsou navrhovány tak, abyste je milovali alespoň jedno desetiletí.
Sním o tom, že ke mně budou chodit všichni, kteří milují tradiční řemesla i jejich moderní pojetí, ti kteří hledají originální český výrobek a vidí krásu v dokonalé nedokonalosti ruční práce s osobitým otiskem ruky výrobce.
Za názvem "Chrobiho dílnička" se skrývá tvorba mladého manželského páru z Příbora, Veroniky a Miroslava. Jsou to právě ruce mého muže, které vdechují život našim nápadům....
Jde mi ale o to, aby se děti seznámily i s jinými druhy zvířat, než je běžná produkce hračkářství. Pro školky, školy a jiné vdělávací zařízení by to mohla být skvělá didaktická pomůcka.
Přímo nad obchodem máme i svojí velkou novou dílnu, kde každý den vytváříme malé zázraky a já naplno žiju svůj sen.
Aby veci kolem nas staly hezci a deti meli vetsi zajem o prirodu kolem nas.
Snem tedy je především tvůrčí ruční práce a ohledem na ekologii a přesahem na zvýšení povědomí že není ruční práce jako ruční práce :-)
Aby lidé znovuobjevili krásu přírodních materiálů, jako je dřevo nebo přírodní krystaly, které při výrobě používáme. Protože i luxusní šperk může vzniknout "bezodpadově" - tedy z přírodních zdrojů a bez ekologické zátěže.
Modrá púpava je značka prírodnej kozmetiky, ktorú sme (súrodenci Elena a Peter) založili pred 5 rokmi. Dnes fungujeme ako rodinná firma a ručne vyrábame pleťové oleje, prírodné krémy,...
Za mojí značkou stojím jenom já - studentka pátého ročníku vysoké školy se zaměřením na textilní inženýrství. Kreativní tvorbě se věnuji už od útlého věku, vedla mě k tomu...
Protože mám tři tuny bavlněného materiálu, které dobrá reklama vyžene z regálů, abych mohla doplnit nové tuny! A taky proto, že se do soutěže může přihlásit každý...tak jsem tady.
Pod svou uměleckou značkou ArtLípa pracuji sám za sebe. Výtvarně jsem sice činný různě: http://www.artlipa.cz/autobiografie/ ale lidem s potěšením sloužím převážně MALBOU...
Není asi zcela tvůrčí ale doufáme, že o to spíše je možné ho naplnit. Přáli bychom si jít po ulici nebo někam jet - v metru, vlaku, autobuse a potkat někoho, kdo bude na sobě mít nějaký z našich výrobků.
Monamy produkty jsou poctivé, ctíme při výrobě plynutí ročních období a naším mottem je žít a vyrábět v souladu s ročními cykly.
A pro koho stavebnice není? Pro zákazníky, kteří neberou v potaz hodnotu materiálu a ruční práci a upřednostňují plastový svět.
Pro studium střední textilní školy se u mě prý neprojevil dostatečný talent, tak jsem absolvovala gymnázium a poté práva. 15 let jsem pracovala jako právnička. Pak se ovšem neodbytným...
Protože naše hlavy i ruce jedou na plné obrátky a my prostě nechceme ubírat plyn.
Já si představuji, jak jdu po ulici a sem tam potkávám dámy a slečny oblečené do trička nebo mikiny BAROO. Dělá mi to ohromnou radost.
Živit se tím, co vás baví, je patrně jednou z nejcennějších věcí, která se vám v životě může přihodit.
Dodržovat vše krásné a hodnotné z minulosti - zachovávat povědomí o tradici československých textilek, dodržovat řemeslné postupy našich otců a moderní formou toto povědomí předávat dále mladé generaci.
Za značkou Poťuk a Dubedatka stojím já/maminka a mí dva malí poradci. Vyrábím autorské dekorace, hračky a doplňky. Vše začalo, když byl syn v batolecím věku, uchvátily mne dokonalé,...
Vždy to ale beru jako velkou výzvu, protože potřeba posunovat hranice je větší než strach z nezdaru. Mým snem je nikdy se nevzdat a být stále kreativní.

Dostaň se na kreativní výsluní!

Soutěž, která pomáhá tvůrcům stát se profesionály. Každý se může přihlásit se svými výrobky a zkusit vyhrát mediální kampaň za statisíce.

O co soutěží tvůrci?

O ceny v hodnotě milion korun.

  • Profesionální mediální kampaň od focení až po grafiku
  • Inzerce v médiích v ceně
    víc než 700 000 Kč:
    • Instinkt
    • Týden
    • Exkluziv
    • Interview
    • Top Dívky
    • TV Barrandov
    • a mnoho dalších
  • Fler show na 1 měsíc
  • Cat show na 3 měsíce
  • Propagace na Facebooku Fler.cz
  • Propagace na Instagramu Fler.cz
  • Propagace v newsletterech Fler.cz
  • Propagace ve Fler Magazínu
  • A profesionální foťák s vybavením od největšího prodejce elektroniky Alza.cz

O co soutěží hlasující?

5 hlasujících vyhraje půlroční předplatné časopisu Instinkt.

Kolik je času?

Hlasování bylo ukončeno, sčítáme hlasy a na začátku března představíme vítěze.

Kdo vyhraje?

Výherce soutěže bude ten, kdo se umístí nejvýše v pořadí diváckého hlasování na Fler.cz a v časopise Instinkt a zároveň hlasování poroty. Tedy vítězem bude ten, jehož součet pořadí v hlasování poroty a hlasování diváků bude mít nejnižší číslo.

Porota

Je tvůrcem a provozovatelem kreativního světa s názvem Fler. Stará se o vedení týmu a stále hledá nové nápady, které by mohly Fler ještě více zatraktivnit, zpestřit a udělat z něj místo, které pomáhá kreativní realizaci.
Šéfredaktorka časopisu Instinkt.
Časopis Instinkt se kromě rozhovorů a reportáží věnuje i designu a umění. Moc ráda proto podpoří začínajícího českého umělce, kterému pomůže Instinkt prosadit se, představit jeho tvorbu a rozšířit povědomí o jeho značce.
Stromli — Fler star, která se už dávno textilní tvorbou živí a dokazuje, že kvalitu a originalitu umějí Češi ocenit.
Díky práci v marketingu se Klára denně stará o propagaci značek. K tomu ji baví umění a aktuální český design, a má tak oko na mediálně zajímavé tvůrce.