Přijímáme objednávky na látkové adventní kalendáře a lněné ubrusy.
Profil uživatele
TOTEBAG
Prodávající
Vsetín
Registrace: 18.7.2010

 

Dobrý den,

jmenuji se Helena a vítám Vás v naší malé rodinné dílně.

Každá věc, kterou zde  nabízíme, je vyráběna s radostí a věříme, že radost udělá i tomu, kdo se rozhodne si ji od nás koupit.

Na profilu starší dcery Terezy, která ukončila studium designu na univerzitě v Plymouth v UK a dále bude studovat v Praze na UMPRUM, najdete její tvorbu-Realis.

Přeji příjemné chvilky strávené nad fotkami našich výtvorů.

Všechny vystavené výrobky jsou připravené k odeslání ihned nebo v uvedeném termínu.

 

Nabízíme na objednávku :

  • Věnečky

 

  •  Utěrky ze lnu a bavlny

 

 

  • Ručně šité baletky

 

  • Andělíčky (v primitive stylu, bílé,krémové,patinované)

 

  • Svatební kytice ve VINTAGE stylu - látkové květy, krajky, štras, perle voskované, starožitné knoflíčky. Příprava kytice trvá cca 3-4 týdny, pravidelné e-mailové konzultace (s fotografiemi) jsou samozřejmostí.

             

  • Polštáře ve VINTAGE a SHABBY stylu

           

     

  • Kabelky s aplikacemi z VINTAGE krajek a látek

        

        

        

  • Lněné a bavlněné polštáře s aplikací z ručně háčkovaných deček

        

        

 

 

... u nás se nekouří... jen komín od krbu na dřevo to má  povolené...

RECY - NULOVÝ ODPAD :

... kdysi se v rámci jedné Studie ptali dětí, kde si nejraději hrají. Na skládce... Prý proto, že tam  najdou věci, ze kterých si dělají nové věci... No, my na skládku sice nechodíme, ale všechno vyřazené,  co vzbudí naši zvědavost a fantazii, schováváme...  a pak to přetvoříme v něco nového... cože to říkaly ty děti?

Všechny šité výrobky, které nabízíme v této kategorii jsou přešité, tvarově upravené, či jinak vylepšené pouze z materiálů, které jsou kvalitní, stále ve výborné kondici  a ještě mají šanci žít novým životem.

 

 

 

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

V červenci 2015 jsme oslavily naše páté narozeniny na Fleru. A zjistily jsme, že naše zákaznice neví, od koho nakupují a ke komu se vrací. Přitom máme vlastně dlouhou tradici...

Začít a skončit to celé mohlo již roku 1968. V Plzni tehdy novopečená maminka, moje babička, musela uskakovat s kočárem do příkopu před ruskými tanky.

Stihla to a přejet se nenechala, takže o pár let později mohla své drahé dceři Helence vysvětlovat, proč opravdu nemůže šít na šlapacím stroji značky Singer jako ona.

Helenka byla smutná, ale dlouho nebrečela, ze zbytku látky, který mami upadl, ušila panence šatičky. Pro ni byly krásné. Byly totiž její. A byla na tento složitý střih tvaru čtverce s prostřihnutou dírou uprostřed náležitě pyšná.

Zde návod pro zájemce:

A jelikož ji maminka chválila a podporovala, po čase začala šít sama i plátěná trička a blůzy. A uklidňovala se: „Je to jen pro mě,“ nebo “Drobné nedostatky se skryjí,“.

V té době, kdy jste si mohli v obchodě vybrat ze tří typů bot, dámských, pánských a dětských, maminka ušila holkám nádherné bundičky. Byly z pogumovaných zástěr z pivovaru, kde pracovala. Vypadaly úplně jako kožené. Všichni je obdivovali. A holky si užívaly ten pocit jedinečnosti. Jakmile ale zpod mraku vylezlo slunce, mohly si leda tak užívat ten pocit totálního vedra, kdy vám po zádech stékají čůrky potu. Pogumovaná černá zástěra totiž geniálně pohlcovala teplo jak solární kolektory.

Šití Helču bavilo a po základce by šla na švadlenu, nebýt jejích dobrých známek. Byla by ji prý škoda, a tak ji šoupli na plzeňské gymnázium. Nezbylo nic jiného než zkoušet šít sama.

A ona zkoušela. V šestnácti letech si ušila teplou zimní bundu, a velice se divila, když po půl roce šáhla do kapsy: “Au!,“vyjekla, neboť se právě píchla o zapomenutý špendlík.

Ve čtvrťáku na gymplu snila o tom, že bude návrhářkou, třeba bot. Ve Zlíně byl takový fajn obor. Ale jako návrhářka by byla pro tehdejší režim příliš nebezpečná a její přijetí bylo z politických důvodů zamítnuto. A tak šla na stavebku, kam brali podle toho, co lidé skutečně uměli.

Následovala pauza, kdy moje mamka jen rýsovala a rýsovala a učila se o betonu a zase betonu a kdo ví, z čeho ty baráky jsou, až přišel můj taťka a pak já. Přestěhovala se z Plzně na Vsetín a k narozeninám dostala postarší šicí stroj z krejčovské dílny. Byl z litiny, vážil 13,5kg a úžasně zlobil. Hrozně cuchal niť.

Helena začala pro svoji malou holčičku zase šít a ušila jí spoustu krásných zástěrek do školky a mimo jiné taky naducanou zimní bundičku. Tentokrát si dala pozor, aby v ní nebyl zase špendlík, ale neodhadla barvu. Bunda byla žlutá a pamatuju si, že na mě z jara létal kdejaký hmyz, a vypadala jsem jako velký žlutý medvídek Pú, kterého právě napadly včely, protože jim kradl med. Už v těch pěti letech jsem cítila toto módní faux-pas.

Ale pryč od mých traumat z dětství a zpět k mamce. Narodilo se druhé dítě, po pár letech třetí a ona byla opět na mateřské doma. Všecko už měla uklizeno a nevěděla nudou při třech dětech co dělat, nehty už měla nalakované, a tak se Helena vrátila zpět k šití. A nebo jen nechtěla furt jen uklízet a obskakovat toho malého ďábla? Vyberte si.

Každopádně jednou takhle šla zase pro látky do galantérky . Prodavačka se jí tehdy při placení zeptala: „A kde prodáváte? Prodáváte na Fléru?“. A tady se Helena vydala na cestu, odkud není návratu.

Ještě týž den si Helena vygooglila co-že-to-vlastně-je-ten „Flér“.

Jestli jste čekali nějaký hlubokomyslný důvod toho, proč se jmenujeme TOTEBAG, byli jste vedle. Vypadalo to spíš: „Sakra, jaké jméno? Laurus už je, tohle taky, tohle taky…Pomoc!“ na stole byla cedulka, kde byl text s nápisem TOTEBAG: „Totebag, totebag…co to je? Taška anglicky? Hm tašky bych taky mohla šít.“ No a tak jsme tu.

Začaly jsme vyrábět, co právě letělo. Brože. A hrozně nás to všechny bavilo. Mamka na svém stroji šila i jiné drobné dekorace, háčkovala čepice a nákrčníky a nad každou objednávkou jsme div nebouchly šampaňské.

Najednou jsme dostaly nabídku prodávat na vánočním jarmarku ve zlínských Napajedlích. Naše euforie byla obrovská. Prodaly jsme víc, než jsme čekaly a to nás povzbudilo v další práci.

Ale ještě chvíli to trvalo, než mamka zjistila, že se se svým starým šicím strojem víc natrápí, než ušije. Potřebovala nový a stanovila si horní mez pět tisíc korun. Do té doby znala jen spolehlivý Singer a nervy zničující Lucznik alias Upír. Čím víc recenzí přečetla, tím byla bezradnější. Šplhala nahoru k dvaceti a klesala zpátky, až se zastavila na reálnějších jedenácti tisících a koupila japonský Janome. Starý jsme odtáhli do sběrny a při své váze z něj měly víc peněz, než kdybychom ho střelily na Aukru.

Následovalo období, kdy na nás už ve dveřích místo pozdravu křičela: „Nešahej na to!,“ a místo modlení nám před jídlem opakovala, ať na Miláška dáváme pozor. Starý litinový stroj jsme daly do sběru a železa z něj bylo až až… Bylo mi řečeno, že šití s novým strojem je jako seznamování se s novým mužem a tak jsem se stáhla. Mamka mi s výčitkami koupila můj vlastní.

Mami šila na kuchyňském stole a začala si uvědomovat, jak často naše rodina jí a jestli nejí až zbytečně moc pravidelně. Věřím, že nejradši by nám ráno naservírovala snídani a před spaním namazala chleba s marmeládou u kuchyňské linky, aby se nemusela pořád přesouvat tam a zpět. Ale to by nebyla správná matka a tak odvážně před každým jídlem stroj svůj sklidila a látky složila, po jídle pak utřela stůl od omáčky a znovu vše vytáhla.

Nyní má stůl v pracovně, kde tohle stěhování nemusí dennodenně podstupovat, ale doteď bojuje s místem. Ve skříni má víc látek než vlastního oblečení a na poličkách nitě místo růžového porcelánu. Před dvěma lety svoji stáj rozšířila o overlock a na stole ještě kousek místa zbyl, takže momentálně shání coverlock pro ještě profesionálnější šití.

Nedávno jsme začaly fotit ve fotokrabici, kde je světlo rozptýlené, abyste si mohli naše výrobky lépe představit a věděli, co si u nás kupujete. Jsme rádi, že se k nám vracíte i po několikáté. TOTEBAG je pro nás důležitý, baví nás.

Jednou musela nastat dělba práce, takže já teď fotím a dělám vizuální vzhled, mamka šije jak o závod a zatím to klape. A s tím jménem jsme se zas tak nesekly, tašek a kabelek jsme už prodaly…A co dál? Řekla bych, že člověk si vždycky najde cestu k tomu, co miluje a tak jen čekám, kdy se mamka konečně pustí do oblečení…

Tereza

 

Uložit

Způsob dopravy
Objednané zboží balíme do bublinkové obálky, poštovních PE sáčků nebo do kartonové krabice. Vždy vypočítáváme poštovné podle hmotnosti balíčku, tzn., že budete platit jen jedno poštovné. Snažíme se věci zabalit tak, aby tl. nepřesahovala 5cm, které jsou stanovené pro doporučenou zásilku ( levnější varianta přepravy). Faktury v papírové podobě nezasíláme, najdete je ve své objednávce v elektronické podobě. Kupujícím s IČ papírovou fakturu pošleme. Vy ostatní si fakturu v případě potřeby , prosím, vytiskněte a nebo si o ni při objednání napište. Děkujeme.
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „TOTEBAG“

Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“

I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/totebag,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.

III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.

IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.

V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.

VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.

VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitelvýslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.

IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.

XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.

XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.

XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
838004
18.10.2019 Děkujeme všem za vzkazy ke lněné utěrce v dnešním večerním TOPU!!! Máme radost!
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím