Domů Profil prodejce JayN
  • aktivní prodejce od r. 2012
    Reaguje na objednávky obvykle do 30 minut.
  • Horažďovice, ČR
  • 4 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (1) 100%
Nadšenci: 5
Aktivita: aktivní
Prodáno: 4
Registrace: 29.10.2012
Město: Horažďovice
Stát: ČR

JayN

/ Prodávající
Novinky
Žádné aktuální informace.

Kreativní žena,

v současné době na mateřské dovolené. Věnuji se výrobě šperků, plyšových hraček, ale baví mě i šití a další ruční práce..

 

Ponožkový zajíc   Fotka uživatele Jay Havlíčková.   

Všeobecné dodací podmínky

Kupní smlouva

Každá objednávka vytvořená prostřednictvím fler.cz od uživatelky JayN je závazná. Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.

Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami internetového obchodu na fler.cz od uživatelky JayN a  souhlasíte s nimi.

Kupní smlouva vzniká přijetím objednávky kupujícího prodávajícím. Veškeré objednávky provedené přes objednávkový formulář, e-mailem nebo telefonicky jsou závazné. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Kupní smlouva je uzavřena formálním potvrzením objednávky prodávajícím.

Objednávka

1. Zásilka bude vyexpedována nejdéle do 48 hodin (ve všední dny) po obdržení objednávky se zasláním na dobírku nebo při platbě předem až po obdržení platby na účet.

2. Objednávku lze stornovat nebo upravit  do jedné hodiny po odeslání objednávky prostřednictvím e-mailu.

3. Nebude-li platba za zboží hrazená převodem uhrazena do 10 pracovních dní - bude objednávka zrušena a náklady spojené s vyskladněním zboží budou vymáhány na objednateli.

4. V případě, že zboží není skladem, Vás ihned vyrozumíme a dohodneme se na dalším postupu.

5. Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH.

7. Nabídkové ceny uvedené na stránkách fler.cz uživatelky Jay jsou platné v okamžiku objednání. Ve výjimečných případech  náhlé změny ceny nebo možnosti dodání produktu od výrobce (dodavatele) je prodávající oprávněn odmítnout plnění automaticky potvrzené objednávky.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

  • Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží již není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
  • O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě s vámi.

POZOR!!! Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila nazpět. 

Doručení zboží a způsob úhrady

1. Zboží zasíláme v České republice Českou poštou
2. V objednávkovém formuláři si zvolíte i způsob úhrady z nabízených možností:
a) bankovním převodem na náš účet . Jestliže nedojde k uhrazení objednávky do 10 pracovních dnů od jejího učinění, bude objednávka z naší strany stornována.

UPOZORŇUJEME, že v případě nepřevzetí zásilky, tzn. jejího vrácení dopravcem nazpět, je vaší povinností uhradit veškeré nám vzniklé náklady.  V takovémto případě vám naúčtujeme vámi neuhrazené  poštovné a budeme je vymáhat. Pokud si objednávku nevyzvednete a budete ji chtít zaslat znovu, je to možné jedině po uhrazení platby předem na účet.

3. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy a množství vámi objednaného zboží a jsou k uvedeny v záložce POŠTOVNÉ.

4. Náklady spojené s balicím materiálem neúčtujeme.

5. V každém balíčku je přiložen doklad o platbě (faktura nebo paragon), který je nutné uschovat pro případ vrácení zboží.

6. Zákazník souhlasí s uvedením svého telefonního čísla a e-mailové adresy na adresním štítku. Tyto informace jsou poskytovány přepravci pro zkvalitnění služeb.

Přeprava Českou poštou:

  • Zboží vám bude doručeno dle dodacím podmínek České pošty
  • Sledování zásilky - v den, kdy zásilku vyexpedujeme, obdržíte od nás zprávu s číslem zásilky (podmínkou je správně uvedená Vaše e-mailová adresa a číslo mobilního telefonu) a můžete ji sledovat na //www.cpost.cz - zjistíte tak, kde se právě přepravuje či kde je uskladněna v případě, že Vás doručovatel České pošty nezastihl. O dni doručení budete informováni Českou poštou prostřednictvím SMS zprávy.
  • Výše poštovného je smluvně dojednána s Českou poštou a liší se podle množství a váhy vámi objednaného zboží.

- při platbě předem bankovním převodem:

Převzetí zásilky - Reklamace mechanického poškození:

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě, že balíček přijde viditelně poškozen, kdy je tedy předpoklad, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tento balíček od pošty. Dopravce (pošta) s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.
 

Bližší informace o všech typech balíkových zásilek a ostatních službách České pošty najdete na www.ceskaposta.cz  .


Kontrola dodávky

V případě, že balíček přijde viditelně poškozen a vy jste tedy s dopravcem sepsali protokol o shledané závadě, sdělte nám prosím tuto skutečnost a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.

Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost dopravce, není možno brát ohled.

Reklamační řád

Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

  • O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu nebo reklamačního formuláře, který je součástí vašeho účtu v našem obchodě. Uveďte důvod reklamace.
  • Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude reklamace vyřízena.
  • Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.

Vrácení zboží

  • Zboží je možné nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit bez udání důvodu. Zboží musí být zcela schopné dalšího prodeje.
  • O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.
  • Se zbožím musí být vrácena také faktura nebo paragon, bez dokladu o platbě nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno.
  • Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny bankovním převodem na Váš účet nebo poštovní složenkou. Pro případ vrácení peněz bankovním převodem připište číslo vašeho účtu a kód banky.
  • Vráceny budou pouze uhrazené peníze za zboží, nikoliv poštovné.
  • Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.

 

Děkujeme Vám za přečtení těchto obchodních podmínek. Další dotazy rádi zodpovíme e-mailem. Přejeme Vám radost při nakupování v klidu domova.

 

Způsob dopravy
česká pošta
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od JayN

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Menu
--