Kreativní žena,
v současné době na mateřské dovolené. Věnuji se výrobě šperků, plyšových hraček, ale baví mě i šití a další ruční práce..
Všeobecné dodací podmínky
Kupní smlouva
Každá objednávka vytvořená prostřednictvím fler.cz od uživatelky JayN je závazná. Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.
Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami internetového obchodu na fler.cz od uživatelky JayN a souhlasíte s nimi.
Kupní smlouva vzniká přijetím objednávky kupujícího prodávajícím. Veškeré objednávky provedené přes objednávkový formulář, e-mailem nebo telefonicky jsou závazné. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Kupní smlouva je uzavřena formálním potvrzením objednávky prodávajícím.
Objednávka
1. Zásilka bude vyexpedována nejdéle do 48 hodin (ve všední dny) po obdržení objednávky se zasláním na dobírku nebo při platbě předem až po obdržení platby na účet.
2. Objednávku lze stornovat nebo upravit do jedné hodiny po odeslání objednávky prostřednictvím e-mailu.
3. Nebude-li platba za zboží hrazená převodem uhrazena do 10 pracovních dní - bude objednávka zrušena a náklady spojené s vyskladněním zboží budou vymáhány na objednateli.
4. V případě, že zboží není skladem, Vás ihned vyrozumíme a dohodneme se na dalším postupu.
5. Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH.
7. Nabídkové ceny uvedené na stránkách fler.cz uživatelky Jay jsou platné v okamžiku objednání. Ve výjimečných případech náhlé změny ceny nebo možnosti dodání produktu od výrobce (dodavatele) je prodávající oprávněn odmítnout plnění automaticky potvrzené objednávky.
Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu
POZOR!!! Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila nazpět.
Doručení zboží a způsob úhrady
1. Zboží zasíláme v České republice Českou poštou
2. V objednávkovém formuláři si zvolíte i způsob úhrady z nabízených možností:
a) bankovním převodem na náš účet . Jestliže nedojde k uhrazení objednávky do 10 pracovních dnů od jejího učinění, bude objednávka z naší strany stornována.
UPOZORŇUJEME, že v případě nepřevzetí zásilky, tzn. jejího vrácení dopravcem nazpět, je vaší povinností uhradit veškeré nám vzniklé náklady. V takovémto případě vám naúčtujeme vámi neuhrazené poštovné a budeme je vymáhat. Pokud si objednávku nevyzvednete a budete ji chtít zaslat znovu, je to možné jedině po uhrazení platby předem na účet.
3. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy a množství vámi objednaného zboží a jsou k uvedeny v záložce POŠTOVNÉ.
4. Náklady spojené s balicím materiálem neúčtujeme.
5. V každém balíčku je přiložen doklad o platbě (faktura nebo paragon), který je nutné uschovat pro případ vrácení zboží.
6. Zákazník souhlasí s uvedením svého telefonního čísla a e-mailové adresy na adresním štítku. Tyto informace jsou poskytovány přepravci pro zkvalitnění služeb.
Přeprava Českou poštou:
- při platbě předem bankovním převodem:
Převzetí zásilky - Reklamace mechanického poškození:
Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě, že balíček přijde viditelně poškozen, kdy je tedy předpoklad, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tento balíček od pošty. Dopravce (pošta) s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli
Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.
Bližší informace o všech typech balíkových zásilek a ostatních službách České pošty najdete na www.ceskaposta.cz .
Kontrola dodávky
V případě, že balíček přijde viditelně poškozen a vy jste tedy s dopravcem sepsali protokol o shledané závadě, sdělte nám prosím tuto skutečnost a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost dopravce, není možno brát ohled.
Reklamační řád
Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.
Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:
Vrácení zboží
Děkujeme Vám za přečtení těchto obchodních podmínek. Další dotazy rádi zodpovíme e-mailem. Přejeme Vám radost při nakupování v klidu domova.